Gjest Ketil Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Det er vel ikke noen hemmelighet at store deler av Norges mannlige befolkning er en gjeng med runkehuer, og jeg er desverre intet unntak. Er man singel runker man fort 2-3 ganger daglig, og jeg skal skal ikke engang gå inn på helgerutinene. Så jeg tenkte at det kunne være morsomt, og ikke minst lærerikt å dele noen tips og erfaringer med hverandre som gjør hverdagen litt mer spennende for Ola Runkmann. Jeg får vel være sporty og starte med noen av mine teknikker: The stranger Dette er jo en gammel klassiker, men det er ikke sikkert alle kan den. Denne går ut på at man sitter på runkehånda si i 10-15 min før "kampstart" slik av hånden blir nummen og sovner fullstendig. Du vil da få følelsen av at det er en fremmed som runker deg. Banansplitten Denne er litt mer komplisert, men absolutt gjennomførbar. Her må du kappe bort 2-3 cm av stilk-enden på bananen først, og så legge bananen i en mikrobølgovn i ca 1 minutt (avhangig av mikrobølgovnen). Du tar så ut banen og lar den kjøle seg litt, før du stikker penis min i den avkuttede enden. Du må presse ordentlig på slik at bananguffen tyter ut etterhvert som du kommer lenger inn, og når du gjort dette litt vil det være fin plass til en medium stor penis og du vil få følelsen av å ha sex med en ekte vagina. "Hodebunns" massasje Denne krever mindre søl og er egenlig ikke veldig kreativ, men grei å bruke som et avbrekk fra den dagligdagse runkingen. Man tar rett og slett bare et godt tak rundt penis med venstre hånd (eller høyre dersom du er skevhendt) og holder rett under penishoden. Så sprer man fingrene på runkehånda slik at det er ca 2 cm avstand mellom de mellomste leddene og "børster" løst, men veldig fort over penishodet. Dronning Honning Denne bygger på prinsippene til "Banansplitten", men her er du ikke avhengig av mikrobølgovn. Her skal man bare knulle et langt, smalt glass med honning til det går for deg. De beste honningglassene finner man på Meny og Ica Gourmet, og det er viktig at de er dype nok. Det lønner seg å ha den litt kald slik at honningen gir litt mer motstand til penis. Bubble Trouble Åh, denne vekker ungdomsminner! Her trenger man et boblebad med "blåsere" som peker ut i fra veggene på boblebadet. Sett deg på huk i badekaret, sett på full boblestyrke og plassér penishodet et par cm fra blåseren. Denne er meget effektiv og man holder ikke ut lenge før spruten står. Det eneste som er litt dumt er at man kan klø litt på penis noen timer i etterkant pga det massive trykket. Håper dere som ikke har prøvd disse metodene gir dem en sjanse, det er absolutt verdt det dersom man runker like mye som meg. Da blir håndjageren fort litt kjedelig og rutinepreget. Det er bare å spørre hvis noen av forklaringene mine er vanskelige å forstå. Mvh, Ketil
Gjest MikeWaters Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Det er vel ikke noen hemmelighet at store deler av Norges mannlige befolkning er en gjeng med runkehuer, og jeg er desverre intet unntak. Er man singel runker man fort 2-3 ganger daglig, og jeg skal skal ikke engang gå inn på helgerutinene. Så jeg tenkte at det kunne være morsomt, og ikke minst lærerikt å dele noen tips og erfaringer med hverandre som gjør hverdagen litt mer spennende for Ola Runkmann. Jeg får vel være sporty og starte med noen av mine teknikker: The stranger Dette er jo en gammel klassiker, men det er ikke sikkert alle kan den. Denne går ut på at man sitter på runkehånda si i 10-15 min før "kampstart" slik av hånden blir nummen og sovner fullstendig. Du vil da få følelsen av at det er en fremmed som runker deg. Banansplitten Denne er litt mer komplisert, men absolutt gjennomførbar. Her må du kappe bort 2-3 cm av stilk-enden på bananen først, og så legge bananen i en mikrobølgovn i ca 1 minutt (avhangig av mikrobølgovnen). Du tar så ut banen og lar den kjøle seg litt, før du stikker penis min i den avkuttede enden. Du må presse ordentlig på slik at bananguffen tyter ut etterhvert som du kommer lenger inn, og når du gjort dette litt vil det være fin plass til en medium stor penis og du vil få følelsen av å ha sex med en ekte vagina. "Hodebunns" massasje Denne krever mindre søl og er egenlig ikke veldig kreativ, men grei å bruke som et avbrekk fra den dagligdagse runkingen. Man tar rett og slett bare et godt tak rundt penis med venstre hånd (eller høyre dersom du er skevhendt) og holder rett under penishoden. Så sprer man fingrene på runkehånda slik at det er ca 2 cm avstand mellom de mellomste leddene og "børster" løst, men veldig fort over penishodet. Dronning Honning Denne bygger på prinsippene til "Banansplitten", men her er du ikke avhengig av mikrobølgovn. Her skal man bare knulle et langt, smalt glass med honning til det går for deg. De beste honningglassene finner man på Meny og Ica Gourmet, og det er viktig at de er dype nok. Det lønner seg å ha den litt kald slik at honningen gir litt mer motstand til penis. Bubble Trouble Åh, denne vekker ungdomsminner! Her trenger man et boblebad med "blåsere" som peker ut i fra veggene på boblebadet. Sett deg på huk i badekaret, sett på full boblestyrke og plassér penishodet et par cm fra blåseren. Denne er meget effektiv og man holder ikke ut lenge før spruten står. Det eneste som er litt dumt er at man kan klø litt på penis noen timer i etterkant pga det massive trykket. Håper dere som ikke har prøvd disse metodene gir dem en sjanse, det er absolutt verdt det dersom man runker like mye som meg. Da blir håndjageren fort litt kjedelig og rutinepreget. Det er bare å spørre hvis noen av forklaringene mine er vanskelige å forstå. Mvh, Ketil Jeg har tydeligvis vært altfor lite singel!
Gjest MrGone Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Bedre med en finger eller to i analen når du runker. Det er himmelsk deilig når du kommer.
Gjest Ketil Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Jeg har tydeligvis vært altfor lite singel! Tydeligvis! Men det handler om å gjøre det beste ut av situasjonen man er i, ikke sant?
Gjest jeansgutt21 Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Det er vel ikke noen hemmelighet at store deler av Norges mannlige befolkning er en gjeng med runkehuer, og jeg er desverre intet unntak. Er man singel runker man fort 2-3 ganger daglig, og jeg skal skal ikke engang gå inn på helgerutinene. Så jeg tenkte at det kunne være morsomt, og ikke minst lærerikt å dele noen tips og erfaringer med hverandre som gjør hverdagen litt mer spennende for Ola Runkmann. Jeg får vel være sporty og starte med noen av mine teknikker: The stranger Dette er jo en gammel klassiker, men det er ikke sikkert alle kan den. Denne går ut på at man sitter på runkehånda si i 10-15 min før "kampstart" slik av hånden blir nummen og sovner fullstendig. Du vil da få følelsen av at det er en fremmed som runker deg. Banansplitten Denne er litt mer komplisert, men absolutt gjennomførbar. Her må du kappe bort 2-3 cm av stilk-enden på bananen først, og så legge bananen i en mikrobølgovn i ca 1 minutt (avhangig av mikrobølgovnen). Du tar så ut banen og lar den kjøle seg litt, før du stikker penis min i den avkuttede enden. Du må presse ordentlig på slik at bananguffen tyter ut etterhvert som du kommer lenger inn, og når du gjort dette litt vil det være fin plass til en medium stor penis og du vil få følelsen av å ha sex med en ekte vagina. "Hodebunns" massasje Denne krever mindre søl og er egenlig ikke veldig kreativ, men grei å bruke som et avbrekk fra den dagligdagse runkingen. Man tar rett og slett bare et godt tak rundt penis med venstre hånd (eller høyre dersom du er skevhendt) og holder rett under penishoden. Så sprer man fingrene på runkehånda slik at det er ca 2 cm avstand mellom de mellomste leddene og "børster" løst, men veldig fort over penishodet. Dronning Honning Denne bygger på prinsippene til "Banansplitten", men her er du ikke avhengig av mikrobølgovn. Her skal man bare knulle et langt, smalt glass med honning til det går for deg. De beste honningglassene finner man på Meny og Ica Gourmet, og det er viktig at de er dype nok. Det lønner seg å ha den litt kald slik at honningen gir litt mer motstand til penis. Bubble Trouble Åh, denne vekker ungdomsminner! Her trenger man et boblebad med "blåsere" som peker ut i fra veggene på boblebadet. Sett deg på huk i badekaret, sett på full boblestyrke og plassér penishodet et par cm fra blåseren. Denne er meget effektiv og man holder ikke ut lenge før spruten står. Det eneste som er litt dumt er at man kan klø litt på penis noen timer i etterkant pga det massive trykket. Håper dere som ikke har prøvd disse metodene gir dem en sjanse, det er absolutt verdt det dersom man runker like mye som meg. Da blir håndjageren fort litt kjedelig og rutinepreget. Det er bare å spørre hvis noen av forklaringene mine er vanskelige å forstå. Mvh, Ketil Mye kreativt her gitt:) Hva gir de sterkeste og beste orgasmene da? Har dame men er temmelig sexgal og runker endel også, sånn er det bare! Mine teknikker om enn ikke så kreative som dine! Den med å sitte på hånda til den dovner, har aldri funka for meg, blir bare rar og følelsesløs i hånda da. hehe. Har noen favoritter da! 1. Massere hodet som du beskrev, med lette og raske bevegelse, frem og tilbake, raskt over hodet og strengen, går ikke lenge før det knyter seg i underlivet og krampene kommer:) Men liker å plage meg litt først og stopper gang etter gang før orgasmen kommer og i det spruten kommer, klemmer jeg hardt til og runker som en gal og slipper opp, da står spruten som en foss ut av meg. 2. Jeg liker spesielt godt å kle meg i en helt åletrang jeans uten truse under, med pikken godt presset mot jeansen, liggende på siden pekende oppover. Liker å gjøre som over, la en finger eller to, med negltuppen og gnikker med raske beveglser frem og til bake over hodet og strengen på pikken, men uten på jeansen! Dette gir en spesielt god og raspende sensitiv kontakt på pikken. Det digge med denne metoden er at jeg kan ligge å balansere på orgasmetoppen leeeenge, uten å bikke over. Kan holde det gående en 2-3 timer uten stans, en helt superdigg opplevelse:) I det jeg ikke orker mer, presser jeg etpar fingre hardt inn mot skrukken og rumpehullet, utenpå jeansen og gnikker vilt på hodet, til jeg krøller kroppen i kramper av orgasmen og spruten står som en foss i mange sprut, rett i jeansen, megadigg:) 3. Fleshlighten er også megadigg, den vibrerende følelsen er super og orgasmene er aldri langt unna da, kombinerer denne med en vibrerende butplug i rumpa, det gjør susen, orgasmen blir så sterk at jeg nesten svimer av. Det superdigge er vibrereing av pikken samtidig som prostata får en vibrerende omgang med butplugen, nesten så jeg går fra sans og samling da:) hehe. Dusjhodet og bruset fra boblebadet, er som du sier, også en helt knall metode:)
Gjest Astral (malkuth) Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Bra hersketeknikk, men du "Ketil" hvordan tror du jeg evner å se ditt egentlige kjønn? Mod?
Gjest Ketil Skrevet 3. september 2010 #7 Skrevet 3. september 2010 Mye kreativt her gitt:) Hva gir de sterkeste og beste orgasmene da? Bubble Trouble gir klart de sterkeste orgasmene, uten tvil. En gang kom jeg faktisk så hard at spruten brøt seg gjennom vannskorpen :gjeiper: Det er også deilg å vende blåserene inn i rumpehullet, anbefales.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 3. september 2010 #8 Skrevet 3. september 2010 Bubble Trouble gir klart de sterkeste orgasmene, uten tvil. En gang kom jeg faktisk så hard at spruten brøt seg gjennom vannskorpen :gjeiper: Det er også deilg å vende blåserene inn i rumpehullet, anbefales. Kult, hørtes ut til å være en supersterk orgasme du fikk, gikk så sterkt at du så stjerner da, tenker jeg:) Var hodet langt under vannflaten, tenkte litt på kraften den spruten måtte hatt! Må teste ut vannstrålen mot rompehullet også Denne måten gir meg også en av de sterkeste orgasmene, men pleier å ha en vibrerende butplug i rompa samtidig. Den aller sterkeste og mest intense orgasmen fikk jeg nok en gang jeg hadde vibrerende butplug i rompa, mens jeg var kledd i en åletrang jeans:) Holdt på i flere timer og gnikka meg på hodet utenpå jeansen og med vibratoren igang i rompa, helt til jeg fikk tidenes orgasme:) Alt eksploderte i et stjerne og gnistregn og jeg spente kroppen i bue av krampene jeg fikk:) Det gikk for meg sterkere og villere enn det noengang har gjort før! Det var en superdigg opplevelse:)
Gjest Trissa Skrevet 3. september 2010 #9 Skrevet 3. september 2010 så deilig å lese om runkemetodene og orgasmene deres.. bare fortsett dere mmm
Gjest trine Skrevet 3. september 2010 #10 Skrevet 3. september 2010 Ja, dette var nytt for meg! Aldri tenkt over at gutter har masse teknikker også! Morsomt
Gjest jeansgutt21 Skrevet 6. september 2010 #11 Skrevet 6. september 2010 Ja, dette var nytt for meg! Aldri tenkt over at gutter har masse teknikker også! Morsomt Yess, vi gutta benytter oss av mange forskjellige tekniker for å få de sterkeste og lengste orgasmene:)
Gjest birry93 Skrevet 6. september 2010 #12 Skrevet 6. september 2010 Banansplitten Denne er litt mer komplisert, men absolutt gjennomførbar. Her må du kappe bort 2-3 cm av stilk-enden på bananen først, og så legge bananen i en mikrobølgovn i ca 1 minutt (avhangig av mikrobølgovnen). Du tar så ut banen og lar den kjøle seg litt, før du stikker penis min i den avkuttede enden. Du må presse ordentlig på slik at bananguffen tyter ut etterhvert som du kommer lenger inn, og når du gjort dette litt vil det være fin plass til en medium stor penis og du vil få følelsen av å ha sex med en ekte vagina. Den lød kjent..... xD http://www.youtube.com/watch?v=FWzOQTFwRBE
Gjest Stine Skrevet 7. september 2010 #14 Skrevet 7. september 2010 Hvor pleier dere gutter å sprute da? På dere selv??
Gutt87 Skrevet 7. september 2010 #15 Skrevet 7. september 2010 For oftest så ligger jeg på ryggen så da spruter jeg oppover magen, eventuelt helt til halsen om jeg er kåt nok.
Sequax Skrevet 7. september 2010 #16 Skrevet 7. september 2010 Wow......... Er ikke bare oss damer som liker variasjon, nei
Gjest Kjøter Skrevet 7. september 2010 #17 Skrevet 7. september 2010 Jeg har tydeligvis vært altfor lite singel! Å runke er ikke hverken noe tegn på at man er singel eller desperasjon. Det er ingen ting å skamme seg over og noe de fleste gutter gjør. Du har vel aldri runka du ...lille korgutten
Gjest :-) Skrevet 7. september 2010 #18 Skrevet 7. september 2010 Den lød kjent..... xD http://www.youtube.com/watch?v=FWzOQTFwRBE Kjempebra! Lo så jeg rista! .... og den var skikkelig lærerik også
Mann 42 Skrevet 7. september 2010 #19 Skrevet 7. september 2010 Hvor pleier dere gutter å sprute da? På dere selv?? Det blir det jo mye søl av, og noen ganger renner det. Forskjellige varianter av papir kan fange opp det grøvste. Dersom man tar tørkepapir, legger det dobbelt et par ganger og får en remse på litt over 20 cm, kan man klaske den på som et rør like før det går, og dermed fange opp det meste. Ytterligere papir rundt hindrer at det drypper av den. Hvis man av en eller annen grunn ikke har papir for hånden, så kan man jo holde igjen. Men det krever ganske mye selvkontroll og er anstrengende. På den annen side, virker det som om orgasmer blir lengre og mer intense når man holder tilbake selve ejakulasjonen.
Gjest Ketil Skrevet 8. september 2010 #20 Skrevet 8. september 2010 Det blir det jo mye søl av, og noen ganger renner det. Forskjellige varianter av papir kan fange opp det grøvste. Dersom man tar tørkepapir, legger det dobbelt et par ganger og får en remse på litt over 20 cm, kan man klaske den på som et rør like før det går, og dermed fange opp det meste. Ytterligere papir rundt hindrer at det drypper av den. Hvis man av en eller annen grunn ikke har papir for hånden, så kan man jo holde igjen. Men det krever ganske mye selvkontroll og er anstrengende. På den annen side, virker det som om orgasmer blir lengre og mer intense når man holder tilbake selve ejakulasjonen. Jeg synes det beste er å sprute på en handlepose fra matbutikken som ligger flatt på bordet (ved siden av PCen, runker oftest foran den). Da har man et stort område å boltre seg på og man slipper å være så nøye med å sikte. Bruker man papir er det alltid en sjanse for at noe sæd vil renne gjennom papiret. Når man har sprutet ferdig bretter man bare posen sammen og kaster den i søpla. Prøv det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå