AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Skal leie ut et rom til en kompis, og lurer på hvor mye jeg skal ta i husleie.. Jeg eier leiligheten og har ikke lån el.l på den. Han skal leie et rom på ca 10-12 kvm og dele bad, stue og kjøkken med meg. Han sier jeg bare må komme med en pris, men jeg er så usikker på hva jeg skal "kreve" i husleie. Håper noen har forslag!
Gjest lykkelitn Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 husk at det går litt penger ut til strøm me tanke på at dere nå blir flere som bruker varmt vann, vasker klær osv...
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Han skal betale halvparten av strømregninga, så det kommer utenom TS
Gjest strykebrett Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Hvis du sier noe om hvor det er hen i landet så er det enklere å komme med forslag. Ikke samme leiemarkedet i Oslo og Kirkenes for eksempel.
Gjest lykkelitn Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Han skal betale halvparten av strømregninga, så det kommer utenom TS da hadde jeg ikke tatt mye.. regner med han holder seg med mat og div selv.. så da er det jo ikke så mye man kan ta betalt for:p annet enn vist du betaler en form for leie selv? da kan du jo dele den i to? eller kansje 1/3 vist du synes det er for mye:)
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Skal leie ut et rom til en kompis, og lurer på hvor mye jeg skal ta i husleie.. Jeg eier leiligheten og har ikke lån el.l på den. Han skal leie et rom på ca 10-12 kvm og dele bad, stue og kjøkken med meg. Han sier jeg bare må komme med en pris, men jeg er så usikker på hva jeg skal "kreve" i husleie. Håper noen har forslag! Det har stor betydning hvor i landet du bor, er leiligheten midt i sentrum i en stor by eller i en avsidesliggende kommune med lite innbyggere? Sjekk priser på hybel på 10-12 kvadrat på finn.no i f.eks oslo, trondheim o.l. Jeg mener du kan ta 3000,- for en sentrumsnær hybel i en stor by
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå