AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Hei Jeg bestilte dette produktet forrige uke : trykk her Det står at det blir levert med sim kort.. Det har jeg ikke fått.. Forstår jeg riktig eller? At det skal følge med sim-kort i pakken? Jeg har også bestilt modem versjonen. HJelp
nettengel Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Hei Jeg bestilte dette produktet forrige uke : trykk her Det står at det blir levert med sim kort.. Det har jeg ikke fått.. Forstår jeg riktig eller? At det skal følge med sim-kort i pakken? Jeg har også bestilt modem versjonen. HJelp Uten SIM kort kommer du jo ikke på nett!! SIM kortet følger med i en egen konvolutt. Om du ikke har fått det med må selgeren ha glemt det.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Det var jo det jeg trodde. oM jeg hadde misforstått totalt, fordi jeg tenkte jeg må jo ha sim kortet. Men fint, da bekrefter du det. Da har de glemt å legge i sim-kortet! TYPISK! Vente i flere dager igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå