bluebird Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #22 Skrevet 5. oktober 2003 Åh... Sletter alt jeg, og går og legger meg. :oops: Takk for hjelpen. Skal se mer på det i morgen.
Crazee Skrevet 5. oktober 2003 #23 Skrevet 5. oktober 2003 Return-Path: [email protected] Den linja der gjer meg veldig skeptisk til den mailen. Kven som helst kan laga seg hotmailadresser som kan sjå litt offisielle ut (og kven som helst gjer det òg) for å lura andre. Hadde det vore frå Hotmailteamet så hadde dei nok brukt si vanlege adresse. Synest du skal vidaresende mailen til [email protected] eg.
VesleBråka Skrevet 6. oktober 2003 #24 Skrevet 6. oktober 2003 Du må alltid se på reply-adressen for å få et kjappt og godt hint om det er lureri eller ikke. Mange som sender tilsynelatende reelle mailer, hvor et svar bekrefter at adressen din er aktiv og dermed godt salgbar.. Grunner til at mange bruker hotmail og andre like tjenester (yahoo etc): - tilgjengelighet: overalt på alle maskiner (nesten) uansett innstallert programvare - brukergrensesnitt lett for begynnere, akseptabelt til sitt bruk for eksperter - lett å skaffe seg konto, lett å kvitte seg med konto - gratis eposttjeneste - anonymisert hvis ønskelig Mange bruker ikke hotmail som primærmail, men som en adresse man kan legge igjen på web når man MÅ logge seg på for å kunne bruke nettsiden, i.o.m at man vet at å legge igjen adressen åpner slusene for spam. Det vil man unngå på primærkontoen. Når spammen blir heavy, skifter man ganske enkelt adresse. Dvs, hotmail er en fin tjenste til sitt bruk, som privat useriøs gratis epostkonto. Ingen her som har anbefalt den til seriøs korrespondanse..
Gjest Starya Skrevet 6. oktober 2003 #25 Skrevet 6. oktober 2003 Men ironisk nok får jeg mindre spam på de to hotmailadressene jeg har vært slepphendt med, enn den online-adressen jeg har til "seriøs" bruk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå