Sunniva81 Skrevet 8. desember 2010 #41 Skrevet 8. desember 2010 Nei det hadde ikke funket for meg i hvertfall.Sex i et forhold er et must
Gjest Raindrops Skrevet 8. desember 2010 #42 Skrevet 8. desember 2010 Jeg er veldig usikker på hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde vært sammen med en mann i flere år, og han plutselig mistet lysten helt. Men jeg hadde iallefall ikke gått inn i et slikt forhold med åpne øyne.
Gjest Ingen fasit Skrevet 9. desember 2010 #43 Skrevet 9. desember 2010 Jeg er en jente som er sammen med en mann som er svært lite opptatt av sex, derfor lurer jeg på om du kunne klart å levd i et forhold?
Skade Skrevet 9. desember 2010 #45 Skrevet 9. desember 2010 Hadde jeg aldri klart. Sex er et must, gjerne flere ganger om dagen
sophiaM Skrevet 9. desember 2010 #46 Skrevet 9. desember 2010 Jeg er en jente som er sammen med en mann som er svært lite opptatt av sex, derfor lurer jeg på om du kunne klart å levd i et forhold? Nope
cilipili Skrevet 9. desember 2010 #47 Skrevet 9. desember 2010 Hadde nok ikke gått så bra. Sex påvirker mange deler i et forhold. En blir fort bare "venner" uten, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå