AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Jeg er en jente som er sammen med en mann som er svært lite opptatt av sex, derfor lurer jeg på om du kunne klart å levd i et forhold?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Jeg er en jente som er sammen med en mann som er svært lite opptatt av sex, derfor lurer jeg på om du kunne klart å levd i et forhold? I et slikt forhold skulle det stå
Sophie-Ann Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Nei, det kunne jeg ikke. Jeg digger sex og trenger sex både som nærhet til kjæresten min og fordi det gir meg en dyp tilfredstillelse.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Nei, det kunne jeg ikke. Jeg digger sex og trenger sex både som nærhet til kjæresten min og fordi det gir meg en dyp tilfredstillelse. Det er akkurat slik jeg også føler det Hilsen TS.
Sophie-Ann Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Synd at du har det sånn, håper det ordner seg på en eller annen måte for dere.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 jeg var samboer med en i 4 år som ikke var så seksuell av seg. han avviste som regel all tilnærming. det slet på meg. hadde vi sex var det som oftest halveis planlagt. nei, jeg orka ikke være i det forholdet mer. det var ikke eneste grunnen til at jeg gikk men en av dem. Tz
Gjest MikeWaters Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Nix, det hadde ikke fungert særlig bra.
Inx Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Du får lure litt testo oppi maten hans, så blir'e svung på libidoen skal du se - om han trener så blir kanskje litt mer blikkfang også
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 Jeg tror ikke jeg kunne levd i et slikt forhold, men jeg skal aldri si aldri. En bekjent av meg er aseksuell og h*n er en utrolig interessant og fin person som kunne blitt en god partner på veldig mange måter, så det er vanskelig å si hva som hadde skjedd dersom jeg møtte en slik person og ble forelsket.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 Jeg tror ikke jeg kunne levd i et slikt forhold, men jeg skal aldri si aldri. En bekjent av meg er aseksuell og h*n er en utrolig interessant og fin person som kunne blitt en god partner på veldig mange måter, så det er vanskelig å si hva som hadde skjedd dersom jeg møtte en slik person og ble forelsket. Det er akkurat som å lese om kjæreste min. Vanskelig dette er, men jeg kjenner jeg blir gal av å leve sånnt og merker jeg ikke har så mye å gi lenger.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Nei, det kunne jeg ikke. Sex er svært viktig for meg i et samliv, og uten dette hadde jeg alltid følt at noe manglet, uansett hvor flott partneren ellers var.
Antlers Skrevet 2. september 2010 #12 Skrevet 2. september 2010 Jeg ville ikke innledet et forhold med en aseksuell mann, men hadde valgt å bli i forholdet dersom mannen for eksempel skulle vise seg å bli impotent senere. Slik jeg ser det har man et valg i begynnelsen, da er det helt greit å avvise basert på ting man ikke liker, men om noe uforutsett skjer med en man er etablert med, må man jobbe med det som et par og finne løsninger sammen.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #14 Skrevet 2. september 2010 Takk for alle svar. Det er nok akkurat slik jeg og tenker. Underbevissten min sier at det vil bli et problem for meg i fremtiden. Det er bare ikke så lett å gjøre det slutt. Jeg har barn fra før så gjør ting litt mer koplisert og han er virkelig en fantastisk mann. Har prøvd mye og som jeg ser, man kan ikke plutselig bli en sexuell person når man aldri har vært det.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #15 Skrevet 2. september 2010 I et slikt forhold skulle det stå Hadde det ikke blitt lite av det da? :gjeiper: Men fra spøk til alvor. Nei, det tror jeg ikke at jeg kunne. Sex er en stor del av live mitt så jeg kunne nok ikke klat å gi slipp på det.
Gjest annemor30 Skrevet 2. september 2010 #16 Skrevet 2. september 2010 Tråden er ryddet iht KGs [url=http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrules]regler annemor30 moderator
Fluffe Skrevet 2. september 2010 #17 Skrevet 2. september 2010 Ja jeg kunne levd ett slikt forhold om det skjedde typen min noe så han ikke kunne ha sex mere.kjærligheten overvinner alt:)
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #18 Skrevet 2. september 2010 Ja jeg kunne levd ett slikt forhold om det skjedde typen min noe så han ikke kunne ha sex mere.kjærligheten overvinner alt:) det er klart jeg også hadde gjort, men nå har sexen aldri fungert for oss. Hadde du ville fortsette i et forhold når det var sånn etter allerede etter 1 år og når mannen ikke har noe særløig behov for sex? Ts.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #19 Skrevet 2. september 2010 Beklager skrifefeil gikk litt fort i svingene her, men regner med dere skjønner hva jeg mener
Fluffe Skrevet 2. september 2010 #20 Skrevet 2. september 2010 det er klart jeg også hadde gjort, men nå har sexen aldri fungert for oss. Hadde du ville fortsette i et forhold når det var sånn etter allerede etter 1 år og når mannen ikke har noe særløig behov for sex? Ts. Hadde klart meg bra jeg. Sex betyr ikke så mye i helet i ett forhold syntes jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå