Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har allerde begynt på gavelisten til jul :hakeslepp: dette for at jeg ikke skal bli økonomisk ruinert, så derfor tenkte jeg å fordele det utover de fire neste mnd. Jeg har satt av 200.- til mine tre kusiner, og da lurer jeg på hva i all verden jeg skal kjøpe til dem? De er 18, 18 og 20 år. De er kresne og ønsker seg sinnsykt dyre presanger hvert eneste år.

Så dere kreative sjeler der ute, har dere noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har allerde begynt på gavelisten til jul :hakeslepp: dette for at jeg ikke skal bli økonomisk ruinert, så derfor tenkte jeg å fordele det utover de fire neste mnd. Jeg har satt av 200.- til mine tre kusiner, og da lurer jeg på hva i all verden jeg skal kjøpe til dem? De er 18, 18 og 20 år. De er kresne og ønsker seg sinnsykt dyre presanger hvert eneste år.

Så dere kreative sjeler der ute, har dere noen tips??

Jeg bruker å kjøpe noe fra Body Shop til mine nieser på den alderen, og det blir alltid godt mottatt.

Ellers tenker jeg at de snart er klare til å starte egen husholdning, og da kan bestikk, håndklær, sengetøy, div stearinlys, og kjøkkenutstyr være fine gavealternativer.

Skrevet

Hei hei.

Det er jo selvsagt også alltid gøy å få stæsj, som øredobber, armbånd, smykker osv. Du finner sikkert masse fint på HM eller Glitter.

Ellrs så kjøpte jeg noen fine vesker til mine nieser i fjor. Tror de koster 150kr eller no på HM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...