Gjest Abelone Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har nettopp fått Windows XP, og lurer litt på om det er gode erfaringer med dette operativsystemet. Mill. klikket hele tiden, sålagt er jeg fornøyd med det nye. Jeg lurer også på dette MSN. Hva er det egentlig? MacAfee virusprogram er det brukbart eller?
Gjest care Skrevet 3. oktober 2003 #2 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har nettopp fått Windows XP' date=' og lurer litt på om det er gode erfaringer med dette operativsystemet. Mill. klikket hele tiden, sålagt er jeg fornøyd med det nye. [/quote'] Er kjempefornøyd Alt for trøtt til å forklare overlater det til noen andre
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 MSN er morsomt! Last ned,og du kan snakke direkte med folk. Sitter og rølper med Kreps akkurat nå jeg... Anbefales.
vixen Skrevet 3. oktober 2003 #4 Skrevet 3. oktober 2003 WinME er veldig ustabilt til tider, så må si du har gjort et godt valg når du byttet os! WinXP blir du nok fornøyd med! Msn er et program du kan legge inn på maskina di og snakke med andre som også bruker dette programmet. Info og mulighet for nedlasting finner du her: Msn messenger -viXen-
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. oktober 2003 #5 Skrevet 4. oktober 2003 McAffe er helt ok, kan ikke komme på noe negativt i farten. Bruker det ikke selv, though. Det finnes vel knapt noe OS som har vært så ustabilt som ME. Er nesten sykt å tenke på at jeg har betalt for det. XP er en helt annen verden, gled deg
Postmannen Skrevet 4. oktober 2003 #6 Skrevet 4. oktober 2003 XP er sikkert greit, men Linux er enda bedre. Bytter du til Linux, trenger du ikke tenke så mye på virus, bare de mailene du får av dem som bruker produkter fra Microsoft. Brannmur er uansett et "must have". Du har også mye større kontroll på hva som skal foregå på din maskin, med Linux - her bestemmer ikke Microsoft noe. Vær oppmerksom på at Microsoft gjør ALLT de kan for å låse folk til Windows. Ofte blir uetiske metoder tatt i bruk........ MSN trenger du ikke! Ta heller en titt på Jabber og få venner til å gå over på det. http://www.jabber.org
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå