Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Prøvde Redken antisnap fra salong, og håret ble totalt forvandlet. Det var fantastisk. Tenkte derfor å prøve meg på enda flere Redken produkter. Nå har det seg slik at det er mye mye billigere på nett, så jeg kjøpte redken extreme shampoo og balsam fra nett. Hårkur kjøpte jeg i salong.

Nå undres jeg litt på om det jeg kjøpte fra strawberrynet er ekte vare? Det ser slik ut på flaskene, men jeg fikk ikke samme "wow" følelsen som jeg fikk av de produktene jeg kjøpte i salongen. Når jeg nå leser på redken sine egne sider så garanterer de kun for produkter som er kjøpt i salong.

Hva tror dere? Er det noen som har prøvd tilsvarende produkter kjøpt i salong og deretter kjøpt på strawberrynet, og føler at dette er av samme kvalitet?

Kjøpte også en parfyme på strawberrynet, og den er jeg helt sikker på er ekte vare pga prøvd identisk før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,er ekte det.Kjøper du redken på Feelunique så er den enda billigere mener jeg..SN har vel holdt på siden jeg var "ung" å bes der i mange år.Har faktisk aldri fått noe dårlig derfra.Men bes mest fra billigere sider nå.

Skrevet

Står det noe utløpsdato på? Synes jeg har lest om folk som har fått gamle varer derfra... Redken kan du også få på FeelUnique, Lookfantastic og Blivakker, forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...