AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg begynner på ny skole i morra, men jeg har et giga problem( ikke så stort da) men jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg... Kan si hvordan jeg ser ut ca 155 cm høy, 50 kg ( skal gå ned noen kilo, men får ikke gjort det til i morra) svart langt hår, mørk sminke.. Tror jeg er en blanding mellom pære og eple ( kropsfasong) problemet nå er det at jeg ikke vil gå i en tettsittende t-skjorte, og jeans. Føler at den stygge figuren min synes så godt da. Men om jeg går i en tettsittende t-skjorte og joggebukse, blir saken en annen. Men kan kanskje ikke ta på joggebukse første skoledag som ny elev i klassen ? Men det jeg trives aller best i, en en stor hettegenser og jeans eller tighst. Men er det litt "fjortis!"? Men jeg er usikker på hva jeg kler best. Føler at om jeg har på meg en stor hettegenser, så blir jeg så stor bakfra. Har så stor rompe Ikke giga stor, men er rundt rompa jeg er størt og en liten kul på magen. Har noen tips og råd her? Er forresten vg1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #2 Del Skrevet 1. september 2010 Ta bilder i ulike antrekk og lag en poll, så skal vi fortelle deg hvilke anntrekk du ikke kler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #3 Del Skrevet 1. september 2010 hva med en jeans som sitter fint over rumpe, men som ikke er for stram rundt midjen? og hvis du tar en fin topp til som ikke sitter super stramt? kanskje er fint skjerf til, eller en cardigan over? trenger jo ikke pynte deg for mye heller.. kanskje du har et par passe fine øredobber eller armbånd også? eller kan lage en flette i luggen som du fester med en liten spenne? ikke tenk for mye, ta noe du syns er fint og som du føler deg komfortabel i! det man føler seg vel i, ser man ( som regel) også bra ut i lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 1. september 2010 #4 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Det meste funker,bare dropp onepeacen! og ikke veeeldig korte sjørt og minimale topper. Endret 1. september 2010 av mirandaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå