Gjest mocca Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Jeg har lenge tenkt på tanken om å ha sex med typen foran fremmede på nettet, men aldri tatt skrittet fullt ut. Har dere erfaringer, tips eller advarsler? Hvilke nettsider anbefales, og hvordan bør vi gå frem? *** m
Fluffe Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Hold deg unna er min anbefalling.slike ting havner gjerne på nette og du har da null kontroll over filmen.er ikke vannskelig å filme noen
Gjest brutal_mann Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Stol på de dere viser dere for. Det er nemlig en smal sak å ta opp og lagre slike ting for senere bruk. Vil heller anbefale å ha sex med andre i samme rom. Mer komplisert, men på mange vis mye tryggere.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 På nakenprat.no tror jeg dere kan legge ut klipp/bilder iallefall.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 På nakenprat.no tror jeg dere kan legge ut klipp/bilder iallefall. På nakenprat er det veldig mange gammle menn og mindreårige.Selv om moderatorene prøver å ta de så er de der. Det er også veldig mange som filmer og legger ut ting på andre sider. Det har vært er problem lenge.
Lmsk Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Jeg og kjæresten min brukte skype, og jeg vet at han aldri hadde lagt ut noe på nettet. Men det er jo ikke til å anbefale egentlig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå