AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1 Del Skrevet 1. september 2010 Hei! Jeg er på jakt etter en stor (plass til et par bøker eller laptop, samt alt annet man bare mååå ha med seg) veske. Det kan veldig gjerne ha noen rom innvendig slik at jeg kan skille nøkler, mobil, sminke osv fra litt større ting slik at ikke alt bare havner nederst i et "svart hull". Jeg er veldig glad i slikt oransje-aktig skinn (noe ala denne fargen: http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=2169604&w=187&frame=0&ee=1146678854 ), og kunne tenkt meg en veske i denne fargen. Ikke H&M/Gina Tricot-kvalitet, men heller ikke en veske til 10 000 kr. Noen som har tips til hvor de kan ha noe slikt? Hadde blitt veldig glad om noen hadde sett noen fine vesker de ville tipse om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatallyYours Skrevet 1. september 2010 #2 Del Skrevet 1. september 2010 jujube! jeg bruker den til alt; skole, stelleveske, jobb divdiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå