Gå til innhold

Konsekvenser av trekant...!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er ny på forumet her, har tidligere bare vært inne å lest, men nå har jeg virkelig behov for å skrive selv..

Lang historie kort.. Vi lever i et godt forhold, og har et knall sexliv, jeg har alltid blitt utrolig kåt av tanken på å se sambo med en annen jente.. Ihvertfall, vi fant ei jente vi skulle prøve med. Det hele var en stor suksess for alle parter, og vi avtalte å gjøre det igjen hvis alle ville. Vi har gjentatt det hele mange ganger nå, og alt er bare topp, bortsett fra at jeg er forelsket! Jeg var virkelig ikke forberedt på at det kunne skje, tanken hadde aldri falt meg inn! Jeg er så forelsket i henne at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..! Jeg elsker samboern min, og vi har det jo så bra, i tillegg har vi en sønn på 3 år..

Er det noen som har opplevd lignende? Jeg får ikke lagt meg om kvelden, sitter bare å håper på at hun skal logge på chatten på facebook så vi kan snakke sammen, men når hun endelig logger på tør jeg ikke skrive til henne.. Jeg kan ikke snakke med sambo om dette, selv om jeg gjerne vil....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

STOPP og kutt all kontakt.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Hei! Jeg er ny på forumet her, har tidligere bare vært inne å lest, men nå har jeg virkelig behov for å skrive selv..

Lang historie kort.. Vi lever i et godt forhold, og har et knall sexliv, jeg har alltid blitt utrolig kåt av tanken på å se sambo med en annen jente.. Ihvertfall, vi fant ei jente vi skulle prøve med. Det hele var en stor suksess for alle parter, og vi avtalte å gjøre det igjen hvis alle ville. Vi har gjentatt det hele mange ganger nå, og alt er bare topp, bortsett fra at jeg er forelsket! Jeg var virkelig ikke forberedt på at det kunne skje, tanken hadde aldri falt meg inn! Jeg er så forelsket i henne at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..! Jeg elsker samboern min, og vi har det jo så bra, i tillegg har vi en sønn på 3 år..

Er det noen som har opplevd lignende? Jeg får ikke lagt meg om kvelden, sitter bare å håper på at hun skal logge på chatten på facebook så vi kan snakke sammen, men når hun endelig logger på tør jeg ikke skrive til henne.. Jeg kan ikke snakke med sambo om dette, selv om jeg gjerne vil....

Hvis du ikke klarer å skille mellom blind foraktelse, pasjon, begjær og kjærlighet så burde du heller ikke gå med på en slik setting.

Kutt kontakten og rydd opp i huet ditt.

Skrevet

Huff, dette var ikke bra. Du må rett og slett få orden på følelsene dine som MW skriver over her. Tror nok at du forveksler begjær med kjærlighet her.

Skrevet

Det går da an å være forelsket i 2.

Ikke kutt ut når det er så trivelig for alle 3.

Etter en stund går "forelskelsen" over, og dama/kjæresten er best likevel.

Kutter du nå, begynner du å lure, og å søke andre opplevelser enn damen:

Da er du ute å kjøre.

Og kutter du, begynner dama di å lure.

Og hun føler seg tilsidesatt.

"Er ikke jeg fin nok?"

Går helt sikkert over, den andre damen smatter sikkert når dere spiser, og har mange andre irriterende vaner.

Ikke bli så paniske.

Alle har det deilig nå; Hvorfor slutte?

Skrevet

Tar begge imot munnsprut da?

Skrevet

Er det bare jeg som er så konservativ som synes at enkelte aktiviteter bare slutter man med når man får barn sammen. Ja jeg vet at man fremdeles er mennesker, men bør det ikke være godt nok det man har, å alltid ønske mer er farlig. Og med å involvere en tredjepart i forholdet setter man seg selvsagt i en veldig sårbar situasjon og utsetter barnet i aller høyeste grad.

Hilsen en som sikkert høres ut som jeg er 100 år gammel, men jeg har barn og en fantastisk mann og sexliv (så det går ann med begge deler)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Er det bare jeg som er så konservativ som synes at enkelte aktiviteter bare slutter man med når man får barn sammen.

Kan man gjenoppta "syndige" aktiviteter når barna har blitt voksne? Du skjønner det, noen blir aldri voksne, og det helt og holdent uavhengig av hvilken livstil man velger.

Hvorfor skulle monogame få ha enerett på idioter ;)

Skrevet

Trådstarter her! Jeg ser alle tror jeg er en mann, men jeg er jente.. Derfor jeg ikke var forberedt på dette...

Gjest MikeWaters
Skrevet

Trådstarter her! Jeg ser alle tror jeg er en mann, men jeg er jente.. Derfor jeg ikke var forberedt på dette...

Ser ikke helt at det forandrer så mye!

Skrevet

Dette er ikke kjærlighet men begjær..

Hun får deg sikkert tilog føle ting ikke din samboer får til .

Fatter ikke at lykkelige par utsetter seg for slikt jeg, hva man har hemmelige fantasier om er en annen ting, men alt trengs ikke lves ut .

Man setter jo parforholde på en veldig tynn planke..

MEn siden skaden er skjedd fåreslår jeg du kutter kontakten med denne damen ..

Jeg er singel men kommer aldri til og dele min partner med noen . Han er min :P

Gjest MikeWaters
Skrevet

Fatter ikke at lykkelige par utsetter seg for slikt jeg

Fatter ikke at lykkelig par IKKE "utsetter" seg for slikt jeg, Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............

Par som velger andre samlivsformer enn seriemonogami, har ikke noen større eller mindre risiko for å gå fra hverandre. Det lille av forskning som er gjort på det område er tvilsom men hinter faktisk mot at par som har friere rammer er mer lykkelige.

MEN det er umulig å ta slik forskning seriøst i all den tid det er ufattelig mange faktorer som spiller inn.

Du som singel kan ikke forestille deg å dele, men det er jo ikke så snodig. Et riktig åpent forhold vokser ikke utifra en parts ønske om å ha sex med andre, men en felles forståelse om at dette er noe man er klar for og ønsker.

Skrevet

ja jeg er sikkert litt trangsynt på dette område.

Og forstår at ikke alle er som meg.

For meg handler sex og kjærlighet og nytelse limet i et forhold.

Hvorfor dele det med andre ?

Men jeg skal ikke forstå alt heller :).

Folk får no bare gang bange for min del.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Folk får no bare gang bange for min del.

Ser ikke helt hva gangbang har med saken å gjøre????

Skrevet

Forundrer meg at innskriverne her begynner å ta stilling til at TS har hatt trekant og deler mannen sin, jeg kunne heller aldri gjort det, men det er vel ikke det denne saken handler om. Noen ønsker å leve i slike forhold og det må de vel få kunne gjøre? Hvordan kan andre vite om det ikke er kjærlighet men begjær TS føler? Sannheten er at det vet man ikke alltid. Umulig å vite om det er et crush som går over eller om det er "sann kjærlighet" Jeg har ikke hatt trekant med ex-mannen min, men det forhindret ikke at jeg ble forelsket i en annen. Jeg valgte å gi hele ekteskapet på båten og ta sjansen på at det var riktig, og det var det.

Til TS: Dersom ekteskapet ditt er velfungerende bortsett fra forelskelsen, ville jeg (dvs, den fornuftige meg;) ha prøvd å leve videre som før (uten dama) i påvente av at det gikk over. Vet du om hun føler det samme? Dersom hun ikke føler det samme for deg, får vel kanskje ikke forelskelsen den "næringen" den trenger for å blomstre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...