Gå til innhold

endre tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal endre tidspunktet som blir synlig når jeg og andre skriver meldinger, kan noen gi meg et hint? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å endre tidssone (i Kontrollpanel), men selve klokkeslettet går det ikke an å gjøre noe med.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener. Hvis man endrer tidssone, blir vel klokkeslettet forandret? Forøvrig er tidssonen innstilt på +1 time, og det skal jo i utgangspunktet gi riktig tid. Men det gjør det altså ikke.

Skrevet

Meldingen over skrev jeg klokka 00.02, men på min skjerm står det 23.02.

ts

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Hm, ja, jeg forklarte meg kanskje litt rart :) Det jeg mente var vel at det ikke var mulig å endre tiden, f.eks at klokka nå skulle være 23:00 istedenfor 23:30.

Men kan dessverre ikke hjelpe deg da..meldingen du nevnte over her ble postet 00:02 ifølge "min" tid, og jeg har også gmt+1 som tidssone.

Skrevet

Kanskje noen moderatorer kan forklare for meg hvordan jeg får endret ting slik at tidspunktet som kommer opp faktisk stemmer med virkeligheten? Tidspunktene på innleggene i disse tråden, er på min skjerm

20.16

22.28

23.02

23.03

21.21 og

22.30

Og det stemmer vel ikke?

Skrevet

Har du haket av for korrigering av sommertid da? For tidene dine stemmer med "vintertid".

Skrevet

Har du haket av for korrigering av sommertid da? For tidene dine stemmer med "vintertid".

Endelig noen som kunne hjelpe meg... Nå stemmer det, takk! :) Så enkelt var det, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...