AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Jeg har blitt invitert på innflytningsvors til en i klassen. Kjenner dem nesten ikke, bare pratet litt. Skal jeg gi noe? Er det vanlig å gi noe? I så fall hva? Har utrolig lite penger å benytte i så fall. Vi er 22 år og går på universitet.
Rosalie Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Jeg ville tatt med en flaske vin eller en Twist-pose til vertskapet.
Elle Melle Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Da ville jeg bare tatt med noe koselig godteri eller f.eks. en pakke servietter/lys som passer til. Noe som ser ok ut da, ikke nødvendigvis de kjipeste på Rema.
Stars Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Ville tatt med et eller annet ja, men trenger ikke være dyrt.
Gjest najki Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 En kul plante er også en morsom greie! Det forutsetter vel gjerne at de ikke har så mange fra før. Fikk en engang jeg flytta og synes det er morsomt å se på planten som minner meg om giveren
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Takk for svar:) Vet ikke om de har mange planter osv. Vet at det kommer 30-40 stk på festen.
Gjest redstar Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Er ikke sikkert alle har med noe, men jeg selv hadde hatt med en liten gave: Vin, lys, twist eller en plante ja:) Hadde selv blitt glad for en plante faktisk:)
Elle Melle Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg tror ikke noen synes det er rart om du ikke har med noe når det er såpass mange som kommer. Da hadde jeg bare tatt med en pose potetgull eller noe. Endret 1. september 2010 av Elle Melle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå