Gå til innhold

oppå mannen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

liker mannen at jenten er oppå han? jeg liker best den stillingen da jeg alltid får orgasme, men har på følelsen at gutter ikke liker den stillingen helt, tar jeg feil kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg ble sammen med kjæresten min, sa han at "dama øverst" var stillingen hvor han kjente minst, derfor var ikke dette hans favorittstilling. Men jeg har fått ham til å forandre mening... icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok den stillingen jeg kjenner minst i. Men det er jo ingen bakdel det heller da, for da holder jeg jo lengre. Og da er det større sjans for at jenta får orgasme.

Totalt sett må jeg si at jeg liker stillingen, for man elsker jo med øynene også, og det er så herlig å ligge å se så mye av min kjære, og at hun virkelig koser seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min elskling sier at han lettes blir sår og vondt i den stillingen der...*ss* Men han liker den jo... bare ikke fire ganger på rad icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er den beste stillingen som finnes..... først synet av den kåte damen som skrever over deg, tar penisen i hånden og fører den mot musen.....blikket hennes når hun senker seg den på penisen *det er helt rått*..... se på henne når hun beveger hoftene.... kose med brystene hennes (man har jo begge hender fri).... nei ingenting er bedre enn når jenta er kåt, og sitter å rir meg.

Ja til jenter i fri galopp - *I just love it*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitte "baklengs" med ryggen mot ham, er også et godt alternativ.... icon_razz.gif

Ellers så har jeg inntrykk av at de fleste menn liker den stillingen, ja... icon_wink.gif

Det visuelle spiller sikkert (som tidligere nevnt) også en stor rolle.

hjerter_rundt.gif

@lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-05-03 18:55 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kjæresten min elsker denne stillingen.. han blir så tent av å se på meg når jeg sitter og nyter det.. også blir det så intenst, siden vi har øyekontakt.. da blir han helt ør i hodet, og begynner nesten å stamme når han skal si noe til meg (vi liker noen ganger å småprate når vi elsker)

når han er tent, blir jeg også like tent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mest benyttede stillingen hjemme hos meg er nettopp denne!

Han sier at han liker denne stillingen best fordi (som nevnt ovenfor) han kan se meg og hvordan jeg nyter det! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja - Ja - Ja Kvinnen øverst er klart best. Helt fantastisk å se henne kåt og glad, mens brystene "duver" eller jeg kjærtegner dem.

Hilsen mann !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette er iallefall favoritten min! Kan være litt skummelt når dama blir litt vel ivrig og madrassen er veldig spretten, men..... det er helt klart favoritten min. Se dama bevege seg i sitt eget tempo og med full kontroll.... Herlig....

Kevin icon_smile.gif

Som lurer på om jeg ikke skal be dama på ridetimer i natt.... icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Samboeren min elsker det! Og han er ærlig og innrømmer at det blant annet er fordi det er mindre "stress" for ham. Så kvelder hvor han egentlig ikke vil ha sex fordi han er sliten, så er han ikke vanskelig å friste med denne varianten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...