AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 hva gjør dere når dere skal sprute ? , hva vis jenta ikke vil ha spruten på seg , og hva gjør dere med spermen etter at dere har spruta
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Han kan sprute seg i hånden. Det har i alle fall gått fint når jeg ikke har villet ha spruten hans i/på meg. Da har jeg bedt han om å ta den i hånden så kan han heller gå og vaske seg etterpå.
Mann-87 Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Det høres da utrolig kjipt ut. Hvorfor må han ta den i hånden?
waco Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 man smører spermen under dørhåndtaket og sier ingenting.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Han kan sprute seg i hånden. Det har i alle fall gått fint når jeg ikke har villet ha spruten hans i/på meg. Da har jeg bedt han om å ta den i hånden så kan han heller gå og vaske seg etterpå.
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Han kan sprute seg i hånden. Det har i alle fall gått fint når jeg ikke har villet ha spruten hans i/på meg. Da har jeg bedt han om å ta den i hånden så kan han heller gå og vaske seg etterpå. Med den innstillinga til en gutts orgasme og høydepunkt kan du neppe ha integritet i forhold til eventuell klaging på at han ikke bidrar tilstrekkelig i forhold til din egen (mulige) manglende orgasme
Fuckman1983 Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Han kan sprute seg i hånden. Det har i alle fall gått fint når jeg ikke har villet ha spruten hans i/på meg. Da har jeg bedt han om å ta den i hånden så kan han heller gå og vaske seg etterpå. Hvem ber egentlig gutten om å sprute i hånda si?? Helt latterlig.
Vowles Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Om jeg ikke får sprute på eller i henne gidder jeg ikke fullføre. Har heldigvis aldri opplevd at en jente ikke vil ha spruten på seg, da er du rimelig sær.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå