Gå til innhold

til gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva gjør dere når dere skal sprute ? , hva vis jenta ikke vil ha spruten på seg , og hva gjør dere med spermen etter at dere har spruta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan sprute seg i hånden. Det har i alle fall gått fint når jeg ikke har villet ha spruten hans i/på meg. Da har jeg bedt han om å ta den i hånden så kan han heller gå og vaske seg etterpå.

Skrevet

Det høres da utrolig kjipt ut. Hvorfor må han ta den i hånden?

Skrevet

man smører spermen under dørhåndtaket og sier ingenting.

Skrevet

Han kan sprute seg i hånden. Det har i alle fall gått fint når jeg ikke har villet ha spruten hans i/på meg. Da har jeg bedt han om å ta den i hånden så kan han heller gå og vaske seg etterpå.

:fy_fy:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Med den innstillinga til en gutts orgasme og høydepunkt kan du neppe ha integritet i forhold til eventuell klaging på at han ikke bidrar tilstrekkelig i forhold til din egen (mulige) manglende orgasme

Skrevet

Hvem ber egentlig gutten om å sprute i hånda si?? Helt latterlig.

Skrevet

Om jeg ikke får sprute på eller i henne gidder jeg ikke fullføre. Har heldigvis aldri opplevd at en jente ikke vil ha spruten på seg, da er du rimelig sær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...