Gå til innhold

jenter å venniner

Fremhevede innlegg

Skrevet

har et par venninner som jeg snakker med. Vi forteller hverandre veldig mye. Dette er om ONS, elskere og KK. Det går i størrelse, om de er bra og hva de gjør, og hva de ikke gjør men burde... Vi snakker om våre ekser også.

En god venninne og jeg har hatt samme elsker, hun tok over etter meg, han snakket og snakker vi om. Han spør oss enda om vi skal teffes (når den ene sier nei så spør han den andre). Tror ikke han vet at vi har fortalt om hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med noen venner -ja, med andre -nei. Kommer helt an på hvilket forhold vi har som venner og hvordan personene er selv på det området. Vi vet hvor grensene går oss i mellom.

Og til Anonym Bruker her oppe som tar helt av og snakker om å respektere folks privatliv -en ting er jo å snakke med nære venninner om dette under en privat samtale noe jeg synes er ok, men sier meg enig i at det ville vært noe helt annet å snakke om det offentlig, skryte/sladre rundt eller legge det ut på facebook!(??)

For meg så er det også store forskjeller på hva man snakker om når det gjelder noen man er i et forhold med og et ons eller en elsker. Er jeg i et kjæresteforhold så utleverer jeg veldig lite av sexlivet i forhold til sex som ikke har noen betydning for hverken meg eller den andre.

Skrevet

Ja, de venninnene jeg stoler mest på. Vi snakker om hvordan der var og sånt, har spesielt en venninne jeg kan snakke om ALT med. Kjæresten min vet at jeg bruker å snakke med henne om slike ting og han bryr seg egentlig ikke, jeg har sagt at han kan fortelle det til bestekompisen sin om han vil. Han er jo en del eldre enn meg og det er kompisen også så det blir liksom ikke sånn at de sladrer til andre som 13 åringer..

Gjest Anjelika
Skrevet

Jepp, det gjør jeg med noen av mine venninner.

Ikke som i at vi kommer med detaljert referat fra hver mann vi er borti, men vi prater om sex og diverse erfaringer kommer jo opp. Både gode og dårlige.

Mannfolk gjør jo det samme, jeg har hørt nok av historier fra kompisene mine med detaljer jeg ikke hadde trengt å vite :ler:

Skrevet

Med noen venner -ja, med andre -nei. Kommer helt an på hvilket forhold vi har som venner og hvordan personene er selv på det området. Vi vet hvor grensene går oss i mellom.

Og til Anonym Bruker her oppe som tar helt av og snakker om å respektere folks privatliv -en ting er jo å snakke med nære venninner om dette under en privat samtale noe jeg synes er ok, men sier meg enig i at det ville vært noe helt annet å snakke om det offentlig, skryte/sladre rundt eller legge det ut på facebook!(??)

For meg så er det også store forskjeller på hva man snakker om når det gjelder noen man er i et forhold med og et ons eller en elsker. Er jeg i et kjæresteforhold så utleverer jeg veldig lite av sexlivet i forhold til sex som ikke har noen betydning for hverken meg eller den andre.

enig. og jeg kjenner mange gutter/menn som prater om slike ting (med hverandre) også.

Skrevet

Har en venninne jeg kan snakke med om alt, hun forteller absolutt alt hun og samboeren gjør, mens jeg er litt mer tilbakeholden.

Skrevet

Jeg synes det burde være en åpenhet om dette på nettet slik som med skattelistene, der man kan se i folk sin privat økonomi, hvor mye de tjener og hvor mye de skatter og hvor mye de har i formue. Burde vært en kukliste, puppeliste og rumpeliste på nettet med alle detaljene eller ?? haha.. i fremtiden så skjer nok dette... bare vent dere.... Hilsen Kukelsker

Skrevet

Har en venninne jeg kan snakke med om alt, hun forteller absolutt alt hun og samboeren gjør, mens jeg er litt mer tilbakeholden.

Hun venninna di er et dårlig papir. Jeg blir skeptisk mot folk fullstendig uten selvsensur.

Skrevet

Det hender at vi forteller en god del detaljer, ja. Men jeg er samtidig bevisst på å ta hensyn til gutten, i hvert fall om det er en fyr de kjenner/treffer innimellom. Visse flaue detaljer er det noen ganger bedre å holde for seg selv. Også kommer det veldig an på hvem jeg prater med. Bretter jo ikke ut om sånt til hvem som helst.

Skrevet

Før, da jeg rota litt rundt og ikke hadde hatt noe seriøst forhold og var ganske umoden fortalte jeg mer enn det jeg gjør nå. Nå er jeg i ett fast forhold og har blitt litt eldre. Ingen av mine venninner trenger å vite hva vi holder på med :)

Skrevet

Tar ikke med alle mulige detaljer om størrelse, stillinger osv. Men om han var god i senga er et veldig populært tema i vår vennegjeng hvertfall :lur:

samme her :lur:

Skrevet

Vet venninnene dine hvem han er, har de møtt ham, eller kjenner de ham bare ved navn? Litt forskjell på det der. I førstnevnte tilfelle: du avtaler å treffe x på bar, sammen med venninna di. Han vet ikke at hun vet, men hun vet eksakt hvor utholdende han var, hvor god teknikken hans var, om han fikk deg til å komme etc. Ser du ikke selv at dette er uakseptabelt?

For meg er det bare naturlig å prate om akkrat det og det samme gjelder for venninnene mine. Jeg vet at disse venninne jeg forteller det til ikke forteller dette videre og det er rett og slett bare en greie vi har. Den ene tingen må vi jenter få gleden av å fortelle de vi står nærmest og stoler på. Men ikke misforstå, mer detaljer enn det jeg nevnte i innlegget, går vi skjelden innpå. Kun om han var god i senga eller ikke. Har ikke hatt noen tillfeller der jeg er med både venninnen og partneren, men såfall vil det ikke gjøre noe. Så nei, jeg ser ikke hvordan dette er uakseptabelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...