AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 snakker dere jenter med venniner om den personen dere har hatt sex med . for eks å si om hvordan han var i senga eller hvordan han var å så ut. hvordan penisen hans var . osv..................
Tequila Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 (endret) Kan jo ikke svare for andre, men jeg og venninnene mine pleier ikke å gjøre det, nei. Ingen av venninnene mine er særlig interesserte i å vite om typen jeg har ligget med har en penis på 15 cm eller 22. Jeg spør heller ikke dem, og det hadde aldri falt meg inn tror jeg. Vi snakker om sex og erfaringer, men vanligvis på et mer generelt nivå. Endret 1. september 2010 av Tequila
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 ovverasker ikke meg om jenter gjør det .
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Jepp:) Når du er blitt litt eldre enn 15 år så lærer du vel du også. Hva du lærer? Svar: å respektere folks privatliv. Ville du likt om fyren som nettopp var på deg fortalte om hvor vid glufsa di er til kompisene sine, lagt det ut på facebook osv., hvordan du lukta, eller hvor god el dårlig du var i senga?
steikebanan Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Tar ikke med alle mulige detaljer om størrelse, stillinger osv. Men om han var god i senga er et veldig populært tema i vår vennegjeng hvertfall
Gjest Raindrops Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Jeg har èn veninne som jeg har et slags Sex and the City-forhold til. Vi snakker om absolutt alt som har med sex å gjøre. Men det er ikke slik at jeg ringer henne å forteller hvordan den og den var i senga, det er mer at vi diskuterer ting uten å nevne når og hvem. Jeg har nok utlevet et par one night stands, men sexlivet til meg og kjæresten er privat.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 Heh, dere mannfolk som tror vi kvinner prater om størrelse osv: prater dere om størrelse på hennes pupper, hvordan hun er til å suge, hvilke stillinger hun er med på, osv?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #10 Skrevet 1. september 2010 Tar ikke med alle mulige detaljer om størrelse, stillinger osv. Men om han var god i senga er et veldig populært tema i vår vennegjeng hvertfall Vet venninnene dine hvem han er, har de møtt ham, eller kjenner de ham bare ved navn? Litt forskjell på det der. I førstnevnte tilfelle: du avtaler å treffe x på bar, sammen med venninna di. Han vet ikke at hun vet, men hun vet eksakt hvor utholdende han var, hvor god teknikken hans var, om han fikk deg til å komme etc. Ser du ikke selv at dette er uakseptabelt?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #11 Skrevet 1. september 2010 Heh, dere mannfolk som tror vi kvinner prater om størrelse osv: prater dere om størrelse på hennes pupper, hvordan hun er til å suge, hvilke stillinger hun er med på, osv? Nei. Og vet du hvorfor? Fordi vi vet å respektere folks privatliv. Hadde jeg lagt ut om det der overfor kompiser hadde jeg fått huden full, og det med rette. Bare stakkarslige personer uten selvrespekt plaprer om slikt.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #12 Skrevet 1. september 2010 Heh, dere mannfolk som tror vi kvinner prater om størrelse osv: prater dere om størrelse på hennes pupper, hvordan hun er til å suge, hvilke stillinger hun er med på, osv? Ja , gutter gjør , eller de fleste i hvertfall . dem snakker om alt til hverandre . kankje ikke alle . men mine venner gjør det i hverfall . jeg tror ikke det er noe unormalt med det . men jeg tror det er enklre blandt gutta å snakke om slike ting en jenter .
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #13 Skrevet 1. september 2010 Vet venninnene dine hvem han er, har de møtt ham, eller kjenner de ham bare ved navn? Litt forskjell på det der. I førstnevnte tilfelle: du avtaler å treffe x på bar, sammen med venninna di. Han vet ikke at hun vet, men hun vet eksakt hvor utholdende han var, hvor god teknikken hans var, om han fikk deg til å komme etc. Ser du ikke selv at dette er uakseptabelt? det er posetiv for gutta .synes jeg i hvertfall . hva er galt at andre vet disse tingene
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #14 Skrevet 1. september 2010 det er posetiv for gutta .synes jeg i hvertfall . hva er galt at andre vet disse tingene Noen har hjerne, andres hjerne er som en tredje testikkel. Gjett hvilken kategori du hører hjemme i.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #15 Skrevet 1. september 2010 Noen har hjerne, andres hjerne er som en tredje testikkel. Gjett hvilken kategori du hører hjemme i. Jeg tror du bør ta en hjerne test selv også . siden du tester hjernen til folk av en slik sak
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #16 Skrevet 1. september 2010 Jeg tror du bør ta en hjerne test selv også . siden du tester hjernen til folk av en slik sak Jeg prøver igjen: sier ikke ordet privatliv deg noe som helst? Eller mener du at intime detaljer om fysisk utrustning, prestasjoner i senga etc. bør legges frem til offentlig skue?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #17 Skrevet 1. september 2010 Jeg prøver igjen: sier ikke ordet privatliv deg noe som helst? Eller mener du at intime detaljer om fysisk utrustning, prestasjoner i senga etc. bør legges frem til offentlig skue? nei alt bør ikke sies , og alt bør ikke legges offentlig . jeg mente det er ikke noe galt med vis man sier enkle og daglidagse ting til gode venner ellr venniner .det er opp til person til person da. men jeg mente bare enkle ting , mente ikke at man skal gå å fortelle hele sex historien sin til venner. vet ikke helt om jeg klarte å beskrive det jeg mente
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2010 #19 Skrevet 1. september 2010 19 år å elsker å prate om sex og det jeg har opplevd med en venninne Synes det er artig, men vi snakker ikke om hva vi foretrekker av størrelser osv, men vi kan raskt si hvor stor den var i forhold til andre man har hatt sex med. Kan feks diskutere ting man har lyst å gjøre med typen, flauser osv osv
Kiroo Skrevet 1. september 2010 #20 Skrevet 1. september 2010 Jeg har en vennine som spør om de merkeligste ting, og elsker å dele veldig intime detaljer om seg selv, og sin(e) partne(re). Blir egentlig mest til at hun deler og deler og deler osv, og jeg prøver å holde ting for meg selv. Og funker fint det, har vist seg at jeg er en ganske god lytter igrunn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå