AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 liker dere jenter hår på magen eller brystet . sånn normalt , ikke veldig mye hår .
Gjest Raindrops Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Jeg liker det, synes det er mandig. Overdreven hårvekst er jeg ikke så fan av, men normal hårvekst er bare sexy.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Ja, jeg gjør det, og jeg tror mange andre gjør det Det er maskulint og sexy, særlig den hårstripen nederst på magen
Gjest redstar Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 No hair på brystet takk, gjerne litt "veiviser" men ellers ingenting mer!
Gjest Awsome Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 (endret) liker dere jenter hår på magen eller brystet . sånn normalt , ikke veldig mye hår . Nei. Eg syns kroppshår (som vokser andre steder enn på toppen av hodet) er ekkelt. Edit: Altså, eg meiner brystkassa, skrittet, ansikt og om man har på rygg og skuldre skal det fjernes. Men om man har noe litt lengre ned på magen, litt på leggene og armene osv så er det forsåvidt greit så lenge det er noenlunde "umerkbart"/lett å ignorere. Hadde ikkje likt det om det var lange svarte hår. Grøss.. Endret 1. september 2010 av Awsome
Piral Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Enig i det Raindrops sier, normal hårvekst er sexy. Så lenge du ikke har så mye hår som han der hårete norske kappgangeren jeg ikke husker navnet på, så har ikke jeg noe i mot hår Kan jo bare nevne også at eks kjæresten min pleide å barbere seg på brystkassen, noe jeg egentlig syntes var irriterende, det stakk sånn!
Lykkelitenen Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Hår <3 Masse hår, mørkt hår..... Nam!
Hinata Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Hår på ryggen er jeg ikke noe fan av, men syns at ellers skal det være naturlig. Deilig å ligge i armkroken og stryke på hårene på mage og brystkasse :rødme:
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 Deilig kjenner jeg blir litt kåt av å tenke på kjæresten min sin litt hårete brystkasse nå faktisk..
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 Deilig kjenner jeg blir litt kåt av å tenke på kjæresten min sin litt hårete brystkasse nå faktisk.. Enig! Hår er bare bra!
Krissaa Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Jeg liker det, synes det er mandig. Overdreven hårvekst er jeg ikke så fan av, men normal hårvekst er bare sexy. Enig!
FantasDick Skrevet 2. september 2010 #12 Skrevet 2. september 2010 Det er det samme for meg om mannen har hår eller ikke, så lenge det ikke er unormalt mye - det er ikke særlig sexy, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #13 Skrevet 3. september 2010 Mannen min har endel hår på bryst/mage, og litt på ryggen. På armer og bein har han vel helt normalt med hår. Syns han er bare sexy, og bryr meg egentlig ikke :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå