AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Flere som liker musehumor her? Er kanskje barnslig, men syn det er så morsomt. Husker ei jente på ungdomskolen plutselig rakk opp hånda og spurte dønn seriøst om læreren kunne ta en titt på musa hennes. Det var jo selvsagt datamusa, men det var nok mange kofferttanker som fløy i gjennom klasserommet da. Har du noen musehistorer på lager?
Gjest Tsunade Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 (endret) Ler ofte godt av barnslig humor, jeg. Hørte en dame si om en annen(gretten) dame at "hun er litt sur i musen". Kommer dessverre ikke på mer akkurat nå, annet enn... Musematte = bind Musearm = har onanert for mye Trådløs mus = truseløs "Musa mi er så treg, den vil ikke virke!" "Du får klikke på museknappen.." Endret 1. september 2010 av Tsunade
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Joiner denne tråden, barnslig som jeg er Jeg jobber på kontor og har byttet ut den vanlige musa med en rullemus. En kollega lurte da på hvordan det gikk med den slarkete musa mi. Hehe. Da lo jeg godt altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå