AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Vondt. Smertefullt. såpass . men hvorfor er det noen som liker det , hva er det dm gjør som dt ikke blir sånn .
SortEngel Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 (endret) Om det gjøres på rette måte, kan det faktisk gi jenta orgamse. jeg har selv opplevd det. Men for at det ikke skal gjøre vondt eller bli vondt anbefaler jeg at jenta er med på det og spreng kåt:D Med litt analsex og stimulanse på klitoris kan du gi jenta en hely ny og vidundelig orgasme. Endret 1. september 2010 av SortEngel
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 det føles rart og ekkelt . ing for mæ egneltig
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 hvordan føles anal sex egentlig? Prøv. Om det er gjort rett (forspill, tøying, glidemiddel) vil det som oftest føles godt, rart eller litt ubehagelig. Om det ikkje er gjort rett vil det være vondt. Har prøvd tre ganger. Eine gangen i fylla så eg var ganske avslappet. Føltes bare ganske rart ut... Andre gangen brukte vi vaselin som glidemiddel, tok tid til å tøye og det føltes bare rart ut for meg men kisen min kom etter 2-3 minutter. Var ikkje vondt disse to gangene, men tredje gangen vi prøvde var det ubehagelig og vi avbrøt og hadde heller vanlig sex.
FantasDick Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Jeg synes det kjennes ut som at jeg holder på å drite på meg. Innover. Eller noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Som å drite. Og man kan ikke få orgasme av det.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 vondt, som om man har en stor klatt som sprenger på, bare den er på vei inn igjen.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 Jente her, jeg syns det kan være godt, men ikke noe å få orgamse av. Om man kommer samtidig er det pga av stimulering av klitt. Først var jeg skeptisk til det, men prøvde siden kjæresten min hadde veldig lyst. Det hvar helt grusomt, noen år senere fikk jeg lyst selv til å prøve det en gang til, og da var det en HELT annen opplevelse. m.a.o IKKE gjør det hvis du ikke tenner på det selv i utgangspunktet! Syns du det virker spennende, go for it! Det kan være veldig deilig om det gjøres riktig.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Jeg er gutt, og for meg er det en himmelsk opplevelse og gir meg orgasmer som nesten får meg til å svime av når det går for meg:) Får orgasme bare av analsex, uten at pikken må stimuleres! det er nok anderledes for oss guttene siden vi har prostata som er guttenes g-punkt. Det er flere gutter jeg har vært sammen med som har det sånn:) Men det er viktig at man er oppvarmet før sex, med masse glidekrem og oppvarming med finger eller liten dildo eller butplug først.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #12 Skrevet 2. september 2010 Synes det er ålreit jeg. Gjorde ikke vondt første gangen engang.. Masse glidemiddel. Det finnes forresten 100 andre tråder om samme tema.
Gjest KateW Skrevet 2. september 2010 #14 Skrevet 2. september 2010 Som å drite. Og man kan ikke få orgasme av det. Øh? Her må du presisere, vet du. "JEG kan ikke få orgasme av det", andre, JEG for eksempel, kan. Og uten klitoris stimuli.
Gjest MikeWaters Skrevet 2. september 2010 #15 Skrevet 2. september 2010 Det er super digg! :gjeiper: Enig
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #16 Skrevet 2. september 2010 Jeg synes det kjennes ut som at jeg holder på å drite på meg. Innover. Eller noe sånt. Godt sagt! Det kan faktisk føles sånn, men ikke alltid!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå