AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 liker dere yngre gutter? vis en kjekk gutt på ca 18,19,20 kommer å flørte med dere , hvordan ville dere reagert da . hadde dere likt det eller ikke , men en hyggelig kjekk gutt da mener jeg , ikke en pervers .
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Nei, dessverre, tenner ikke på småblomster.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 liker dere yngre gutter? vis en kjekk gutt på ca 18,19,20 kommer å flørte med dere , hvordan ville dere reagert da . hadde dere likt det eller ikke , men en hyggelig kjekk gutt da mener jeg , ikke en pervers . Nei, jeg synes det blir litt i yngste laget. Er 35 år selv, og min eldste sønn er 11. Ville nok føltes veldig merkelig å ha en kjæreste på 18-20 år...
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Nei, jeg ville ikke likt at gutter på alder med mine barn flørtet med meg, og jeg ville ikke hatt en kjæreste på samme alder som mine barn. Men det er veldig morsomt når sønnens kamerater "flørter" med meg for å få noe... "Så fin du er i dag, har du slanket deg? Du er alltid så utrolig pen, og jeg skulle ønsket at min mor var like ungdommelig som deg! Og det lukter alltid så godt når du har bakt, de bollene smaker sikkert veldig godt..." "Har du lyst på en bolle kanskje?" "Ja takk", smiler og takker, og går videre. (Oppdrag "flørt" utført).
SortEngel Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 liker dere yngre gutter? vis en kjekk gutt på ca 18,19,20 kommer å flørte med dere , hvordan ville dere reagert da . hadde dere likt det eller ikke , men en hyggelig kjekk gutt da mener jeg , ikke en pervers . Jeg liker gutter på den alderen:D Om det kommer en gutt på den alderen bort å flørter med meg flørter jeg tilbake . Og tar det fra der. Det er vel sån at man skal lære av de eldre? haha
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Jeg liker gutter på den alderen:D Om det kommer en gutt på den alderen bort å flørter med meg flørter jeg tilbake . Og tar det fra der. Det er vel sån at man skal lære av de eldre? haha hvordan vil du at han skal flørte med deg i starten?
SortEngel Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 hvordan vil du at han skal flørte med deg i starten? Om det var på en kaffe eller en offentlig plass, og en ung gutt hadde kommet bort til meg å gitt meg ett lite uskyldig komplimant og kansje invitert meg på en kaffe eller noe sånt. som; Hei, jeg kunne ikke hjelpe å legge merke til at du har noen utrolige vakkre øyner. eller et utrolig vennelig smil.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Takke meg til eldre menn med erfaring
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 Om det var på en kaffe eller en offentlig plass, og en ung gutt hadde kommet bort til meg å gitt meg ett lite uskyldig komplimant og kansje invitert meg på en kaffe eller noe sånt. som; Hei, jeg kunne ikke hjelpe å legge merke til at du har noen utrolige vakkre øyner. eller et utrolig vennelig smil. Hva ser du etter i en ung gutt da? Bra kropp, bra utstyr? Sjarme e.l.? Takker for svar
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #10 Skrevet 1. september 2010 Takke meg til eldre menn med erfaring hva er eldre menn for deg da?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 1. september 2010 #11 Skrevet 1. september 2010 hva er eldre menn for deg da? Fra 40 og oppover til rundt 55. Men jeg har sett flere kjekke i 20+ og 30+, men det at de så tydelig er "yngre" gjør at jeg ikke tenner noe særlig på de, selv om de altså kan være kjekke og flotte å se på.
SortEngel Skrevet 1. september 2010 #12 Skrevet 1. september 2010 Hva ser du etter i en ung gutt da? Bra kropp, bra utstyr? Sjarme e.l.? Takker for svar Sjarmen er viktig den. Og smilet. Ingenting er som en gutt som smiler pent til meg .. sukk.. Bra kropp er jo alltid en fordel , men ikke noe viktig. Utsytret..hmm Kan vel si at jeg liker litt fylde og størelse på de ja;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå