Gå til innhold

moped

Gjest smoothie22

Anbefalte innlegg

Gjest smoothie22

hva feiler det min?

hvis jeg må bremse ned, og aksellerere opp igjen så hakker den sjikkelig, før den liksom får tak og kjører videre. det skjer bare hvis jeg må bremse helt ned til null. hopper skikkelig. i tillegg er den supertreg i oppoverbakke etter at jeg fikk ny potte på den. den lager også lyder som om noe hopper inni en vifte. anyone? det er problem nr 1 som er verst, da det tar lang tid og få den til og kjøre normalt , og mens det hakker og hopper er det ikke noe og gjøre med det. den begynte og hoppe verre enn den har gjort idag, derfor bekymret. hadde den på sjekk for 2 mnd siden, var også da jeg fikk den nye potta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest smoothie22

- men den hoppinga har den gjort ganske lenge, bare mye mildere. kun når jeg må bremse helt ned, eller at den må trekke ekstra i bratt oppoverbakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med det er en scooter, ikke sant? Nå er jeg litt usikker på hvordan nye scootere henger sammen, men de har vel fortsatt reimdrift og en slags automat/sluredings. Jeg vil tippe at det er en reim som er gåen, i værste fall må du bytte den sluredingsen. Dette er kun ren spekulasjon fra min side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er noe feil med variator/reim jeg også.

Er scooteren plombert, så den ikke går fortere enn 50km/t? Kan jo være at den gamle potta de var uplombert, mens den nye du fikk var plombert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...