AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #361 Del Skrevet 13. desember 2010 hei igjen.. får gi dere en liten oppdatering på mi ront.. og spørre dere om noen råd.. Jeg traff fyren igjen forrige helg og da sa han knapt et ord til meg, selv om han helgen før der igjen var totalt over meg.. men så traff jeg han nå i helgen som var igjen, o han var på nytt over meg, riktig nok ikke like mye som første gangen, men det var ikke langt unn for å si det sånn.. Jeg vet jo at han liker meg, men jeg vet jo fremdeles ikke om eg liker han.. eller om jeg bare er nysgjerrig ford jeg savner en kjæreste.. Har liksom lyst til å bli bedre kjent med han før noe mer skjer mellom oss.. slik at jeg faktis kan finne ut om jeg liker han eller ikke.. jeg bruker jo så lang tid på å forelske meg.. Har liksom litt lyst til å si det til han, slik som dere også rådet meg til sist gang, men det er lit vanskelig å komme inn på temaet når man er ute på byen.. om dere forstår meg.. noen tips til meg? Anne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #362 Del Skrevet 14. desember 2010 Folkens. Orker dere å ta i mot en liten vims som har gått gjennom et brudd uten å ha sett denne tråden her før nå? :gjeiper: Jeg har sikkert gjort alt feil i forhold til hva en burde passe seg for når man har kjærlighetssorg. Hoppet inn i armene til den første og beste som er så snill og byr seg, for eksempel. Jeg er 26år, vi var sammen i 7år. Har derfor aldri rukket å vært singel, flørtet eller taklet kjærlighetssorg eller armkroker som dukker opp her og der. Redd for å være alene og uten trygghet, samtidig som at det er noe jeg prøver å gjøre meg sterk nok til. Men nå sitter jeg her og har gjort mye jeg sikkert ikke skulle ha gjort. Tok bruddet ganske tungt. Var så nære på å gå tilbake igjen, men jeg måtte gjennom det vonde. Tiden hjalp og venner drog meg opp av sengen og hjalp meg med flytting og sorgprosessen. Jeg vet ganske enkelt at jeg ikke vil ha noe forhold nå. 26år med 7års samboerskap på baken? Burde nok ha litt tid til meg selv. Men så kommer jo lightere som får meg til å gløde, da. Jeg har nok brutt alle watch out rules i denne prosessen av livet mitt. Hvordan gjør jeg dette: Jeg vokner nesten hver dag til smser fra to jeg har rotet med når jeg hadde det som verst. Han ene har jeg møtt to ganger, han andre sov jeg i armkroken til en natt uten at noe mer skjedde, sett bort i fra kyssing og god frokost dagen etter. Han første er sikkert bare ute etter sex, tror jeg. Det virker hvertfall slik. Men han tok på seg en kaldere maske når jeg var ærlig og sa til han at jeg ikke er i stand til å gi noe, at jeg er forvirret og har hodet et helt annet sted. At jeg ikke er ute etter noe. Skal ikke klandre han! Han andre virker litt interessert i mer, så det gjør meg litt usikker. Han skriver på en annen måte og inviterer meg på kafee i stedet for "hjem til han (senga/overnatting)". Merker at jeg blir smigret av dette, i tillegg er han kjekk og får meg til å le. Han har mange interesser.. Nei altså, ikke lett. Men jeg kan jo ikke holde på med dette! Så jeg har sagt til dem begge at jeg trenger tid for meg selv og vil være alene. Har mange ting som må fikses i forhold til bruddet også. De sier at det er ok, men sender fortsatt smser, inviterer og prøver å bli bedre kjent/holde kontakt. Jeg vet ikke hvem jeg selv er.. Jeg har nemlig mistet en stor del av min egen personlighet de siste årene, og aner ikke hvordan jeg har klart å rote meg bort i to stykker nå. Har ingen personlighet å gi engang. Tror ikke at de hadde vært så opptatt av å bli bedre kjent med meg om de visste om hverandre? Så jeg har dårlig samvittighet på den fronten. Det er jo ikke meg? :klø: I tillegg har jeg jo sagt mitt og vært ærlig.. Hadde jeg sett denne tråden før, hadde jeg kanskje skjønt at jeg hadde slike utfordringer i vente. :dåne: - Tuva - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #363 Del Skrevet 14. desember 2010 Folkens. Orker dere å ta i mot en liten vims som har gått gjennom et brudd uten å ha sett denne tråden her før nå? :gjeiper: Jeg har sikkert gjort alt feil i forhold til hva en burde passe seg for når man har kjærlighetssorg. Hoppet inn i armene til den første og beste som er så snill og byr seg, for eksempel. Jeg er 26år, vi var sammen i 7år. Har derfor aldri rukket å vært singel, flørtet eller taklet kjærlighetssorg eller armkroker som dukker opp her og der. Redd for å være alene og uten trygghet, samtidig som at det er noe jeg prøver å gjøre meg sterk nok til. Men nå sitter jeg her og har gjort mye jeg sikkert ikke skulle ha gjort. Tok bruddet ganske tungt. Var så nære på å gå tilbake igjen, men jeg måtte gjennom det vonde. Tiden hjalp og venner drog meg opp av sengen og hjalp meg med flytting og sorgprosessen. Jeg vet ganske enkelt at jeg ikke vil ha noe forhold nå. 26år med 7års samboerskap på baken? Burde nok ha litt tid til meg selv. Men så kommer jo lightere som får meg til å gløde, da. Jeg har nok brutt alle watch out rules i denne prosessen av livet mitt. Hvordan gjør jeg dette: Jeg vokner nesten hver dag til smser fra to jeg har rotet med når jeg hadde det som verst. Han ene har jeg møtt to ganger, han andre sov jeg i armkroken til en natt uten at noe mer skjedde, sett bort i fra kyssing og god frokost dagen etter. Han første er sikkert bare ute etter sex, tror jeg. Det virker hvertfall slik. Men han tok på seg en kaldere maske når jeg var ærlig og sa til han at jeg ikke er i stand til å gi noe, at jeg er forvirret og har hodet et helt annet sted. At jeg ikke er ute etter noe. Skal ikke klandre han! Han andre virker litt interessert i mer, så det gjør meg litt usikker. Han skriver på en annen måte og inviterer meg på kafee i stedet for "hjem til han (senga/overnatting)". Merker at jeg blir smigret av dette, i tillegg er han kjekk og får meg til å le. Han har mange interesser.. Nei altså, ikke lett. Men jeg kan jo ikke holde på med dette! Så jeg har sagt til dem begge at jeg trenger tid for meg selv og vil være alene. Har mange ting som må fikses i forhold til bruddet også. De sier at det er ok, men sender fortsatt smser, inviterer og prøver å bli bedre kjent/holde kontakt. Jeg vet ikke hvem jeg selv er.. Jeg har nemlig mistet en stor del av min egen personlighet de siste årene, og aner ikke hvordan jeg har klart å rote meg bort i to stykker nå. Har ingen personlighet å gi engang. Tror ikke at de hadde vært så opptatt av å bli bedre kjent med meg om de visste om hverandre? Så jeg har dårlig samvittighet på den fronten. Det er jo ikke meg? :klø: I tillegg har jeg jo sagt mitt og vært ærlig.. Hadde jeg sett denne tråden før, hadde jeg kanskje skjønt at jeg hadde slike utfordringer i vente. :dåne: - Tuva - Jeg kjenner følesen. Men dersom man treffer en man klikker bra med og når man ikke klarer å stoppe så bryr jeg meg ikke om at det var feilt tidspungt vi møttes på Følers kan man ikke styre tenker jeg, men til en viss grad. Vil dele denne sangen med dere. Digger den Madde. http://www.youtube.com/watch?v=3ZYRgehIIVg&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #364 Del Skrevet 14. desember 2010 hei igjen.. får gi dere en liten oppdatering på mi ront.. og spørre dere om noen råd.. Jeg traff fyren igjen forrige helg og da sa han knapt et ord til meg, selv om han helgen før der igjen var totalt over meg.. men så traff jeg han nå i helgen som var igjen, o han var på nytt over meg, riktig nok ikke like mye som første gangen, men det var ikke langt unn for å si det sånn.. Jeg vet jo at han liker meg, men jeg vet jo fremdeles ikke om eg liker han.. eller om jeg bare er nysgjerrig ford jeg savner en kjæreste.. Har liksom lyst til å bli bedre kjent med han før noe mer skjer mellom oss.. slik at jeg faktis kan finne ut om jeg liker han eller ikke.. jeg bruker jo så lang tid på å forelske meg.. Har liksom litt lyst til å si det til han, slik som dere også rådet meg til sist gang, men det er lit vanskelig å komme inn på temaet når man er ute på byen.. om dere forstår meg.. noen tips til meg? Anne Uff, nei ikke så lett det der! Har noe av det samme problemet. Var litt interessert i en fyr, eller veldig interessert. Vi rota litt, men så mista vi helt kontakten, delvis pga at jeg trakk meg unna. Blir så fort redd og skremt vekk! Men i det siste har jeg merket at jeg har begynt å savne han skikkelig og angrer for at jeg lot han glippe unna. Så jeg bestemte meg for å sende en mld til han. Sendte den sent på en lørdag, sånn just in case det ble helt feil, så kunne jeg si at det var en fyllemld elns. Jeg skrev at jeg savnet han og at jeg fortsatt liker han og noe i den duren. Dagen etterpå prata vi på fb og han spurte om det var en fyllemld. Jeg ble skikkelig redd for at han skulle synes det var en teit mld, så jeg skrev at det var det, men at fulle folk ofte sier sannheten. Han sa så at man måtte stikke og jeg tenkte, jaja. Da er han ute av livet mitt, hvertfall! Med det så hadde jeg egentlig gått videre. Men noen dager senere, sa han hei på fb-chatten igjen og vi prata ganske lenge. Han sa at han skulle logge av, men at han skulle sende meg mld, noe han gjorde. Han spurte om jeg ville finne på noe i jula, for det hadde vært artig å se meg igjen ?! Ble jo selvfølgelig overraska, men også kjempeglad. Dette var på ondag. Han sendte melding på torsdag og ringte meg på fredag. Vi snakket sammen en stund, han spurte om jeg hadde noen planer for neste år og jeg sa at jeg kanskje skal på fhs (et godt stykke unna der jeg bor nå) Han reagerte helt greit, liksom. Hverken mer eller mindre, men siden har jeg ikke hørt så mye fra han. Jeg sendte han melding i går og han svarte meg på fb (herregud, høres ut som om jeg bare sitter der, men gjør ikke det altså! hihi ) vi prata en stund, men det var bare på en vennskapelig måte, liksom. Ikke sånn som de mld han sendte noen dager før bare. Jeg blir så forvirra! Hva er det han egentlig vil?!?! Nå gleder jeg meg bare til jula nærmer seg enda mer, for nå lurer jeg på om han faktisk ønsker å treffe meg lenger?? Hvorfor må gutter være så veldig kompliserte og umulige å forstå? Blir gal! -M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #365 Del Skrevet 15. desember 2010 Hei alle sammen! Velkommen til Tuva! Tuva & Madde: Hvor i Norges land holder dere til? Tuva: enig med Madde jeg. Du kan ikke styre følelsene dine, selv om de evt kommer på et lite beleielig tidspunkt. Du må følge hjertet ditt <3 Møter du disse guttene regelmessig? Siden du kommer ut av et langt forhold, ville jeg vært observant på at du ikke "bruker de" for å komme videre.. Bare en liten tanke. Men det viktigste er som du sier, at du er ærlig med de! Madde: Er dette en gutt du har holdt på med før el? Du kan jo bare spørre han rett ut om dere kan møtes? Da får du svar på det du lurer på! Endelig juleferie :D Noen flere som har? Håper alle eksamener har gått bra for alle sammen! Karoline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #366 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvor er alle sammen?? =O Come back! GOD JUL OG GODT NYTTÅR til alle sammen fra meg håper dere har hatt en flott julefeiring og virkelig nytet ferien! Noen som har noe kjekt å fortelle? Hvordan går det i jakten på kjærligheten? Hva spiser folk her på juleaften da? Spennende å høre:) Hos oss går det i ribbe. Nam! Karoline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #367 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei alle sammen, GOD JUL! har dabbet litt av her i det siste.. for min del er det vel egentlig fordi det er jul, ferie og alt det der..tar fri fra alt og før det var det eksamen osv osv.. kanskje det blir litt mer liv her etter nyttår og helligdagene er over ribbe på juleaften, og i morgen skal vi ha kalkun! NAM! gleeeder meg! nå skal jeg sette meg i godstolen og lese en bok som ikke er pensum! :D Vi snakkes over nyttår! klem Lisa TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #368 Del Skrevet 30. desember 2010 Ja, her har det vært stille en god stund! Er ganske drittlei alt som har med gutter å gjøre. Hvorfor skal de gi å sinnsykt blanda signaler hele tiden og bare forvirre? Og kan de ikke bare si rett ut at de ikke vil ha noe med deg å gjøre, i stedet for å ikke svare på meldinger ol.? De er så feige... Jeg åpnet meg for en jeg har likt lenge, som jeg vet likte meg, men på den tiden var jeg veldig usikker på følelsene mine. Så jeg sendte en melding (siden vi ikke sees så ofte, og jeg syntes det var litt pinlig å skulle ringe) og skrev at jeg hadde likt han lenge, men at jeg forstod at han sikkert hadde gått videre. Vi begynte å meldes igjen. Han ringte meg og vi flørtet litt på sms. Han sa at han ville treffe meg, men nå i det siste har det vært veldig stille. Jeg har prøvd å sende mld men han svarer ikke, så jeg antar at han ikke vil ha noe mer å gjøre med meg. Bare så forvirrende at han bare en uke tidligere sa at han ville ha meg hos seg når han skulle legge seg?! bare en ting å si om den saken. DUST! Og nå klarer jeg ikke å tenke på noe annet enn han. Var på en nattklubb her om dagen. Klina med noen random folk og det var befriende, men jeg så for meg at det var han jeg klina med. Jeg blir gal! Vi satser på at 2011 blir et bedre år for kjærligheten, folkens Jeg spiste forresten kalkun på julaften. Pleier å spise ribbe, men i år var jeg hos en annen del av familien. Skal også spise kalkun i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #369 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei hei og godt nyttår! Stille er ordet. På julaften spiser vi ribbe, selv om jeg personlig liker pinnekjøtt bedre. -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #370 Del Skrevet 12. januar 2011 GODT NYTT ÅR! -Dette er året dere, I can feel it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #371 Del Skrevet 12. januar 2011 Lisa TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå