Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.. eller noe i den dur! :P

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

åh karoline! gøy lek :)

min drømmemann:

- humor

- snill

- glad i meg som jeg er :)

-gjerne litt kjekk også ;) men det er det jo mye personligheten som gjør!

og andre sånne helt selvfølgelige egenskaper :)

Lisa TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm.. han var blond (selvom jeg egentlig liker mørke best ;) ), veldig søt/kjekk liksom, søtt smil, ganske høy ( jeg er ganske lav selv :P ) virket veldig ordentlig grei fyr liksom! :) også var han svensk da! smelte* ;) det liker vi!

Lisa TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, Lisa! Dette høres jo kjempebra ut! Blir spennende å høre hvorda det utviklet seg!! Ja vi liker svensker :P elsker språket også er de så utrolig hyggelige! Mange er sv et helt annet kaliber enn mange nordmenn! Er enig med Karoline: gjør noe litt uformelt og gøy! På den måten har du det gøy selvom daten kanskje ikke går helt i den retningen du vil, og på den endre siden, får du vist han at du er ro jente som liker å finne på morsomme ting og som ikke tar seg selv så høytidelig om du gjør feil ol. :)

Joiner leken jeg også! Min drømmemann bør være noe søkk som dette:

- snill

- omtenksom

- like meg for den jeg er og vise at han er stolt over å være sammen med MEG!

- og som Lisa sier så er det jo et pluss at han har et tiltalende utseende. Det nytter ikke å være sammen med en du ikke er fysisk tiltrukket av, det har jeg lært av egen erfaring :fnise:

- og som tidligere nevnt bør han ha litt mellom ørene og være litt kultivert:)

Ellers så har jeg liksom ikke lagd noen "must have" liste, tar det litt som det kommer:)

Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, veldig spennende! fått svar igjen nå! ikke avtalt noen date enda, men muligens møtes ute igjen neste helg.. som jeg syns virker bra sånn til å begynne med. da er man litt varmere i trøya og det blir ikke veldig pinlig :)

veldig vanskelig å vite hvordan man skal skrive meldinger! vil virke interessert, men ikke skremme han bort! ikke helt på med en gang, men vil bli litt bedre kjent liksom.. hm.. vi får se hva som skjer, men det er jo spennende helt klart :) kan ikke ha noen forhåpninger, eller tenke for mye rundt det.. det kan brått bli ødelagt om det ikke blir sånn som man har tenkt.. jeg skal oppdatere underveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa:

Dette høres jo strålende ut! :) You go girl!

Litt rart det der med svenske og norske gutter/jenter. Det er tydelig at mange norske jenter liker svenske gutter, men jeg har også hørt at mange svenske jenter liker norske gutter. Kanskje løsningen ligger i at alle fra et kjønn flytter over grensa. Vi bare rett og slett bytter!

Drømmedama... hmmm... vet egentlig ikke. Vet det når jeg finner henne! Uansett så er det vel 3 ting som må på plass: utseende, personlighet og kjemi. Men det blir jo veldig generelt da. Kan jo gå inn på personlighetstrekk, men ender vel sikkert opp med noen som er vidt forskjellig fra hva man har på en sånn liste uansett. :gjeiper:

Nå savner vi vel en lite update fra Trine! (hint hint)

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, oi ja, Lisa! Høres ut som du har funnet en skikkelig kjekk fyr, og at han er svensk er bare et enda større pluss! Det er et eller annet med svenske gutter som er så tiltrekkende, spesielt språket..og de som er høy og blond, altså det mange forbinder med svensker ;) Virker som du har funnet en bra fyr. Blir spennende å følge med på hva som skjer videre :)

Han som smilte til meg på kinokiosken jobber forøvrig på en ganske travel matbutikk ved sentrum av byen, og kan vel ikke si at det er den butikken jeg handler mest på.

Erik: Første gang jeg kjøpte øl på den butikken og han sto i kassa spurte han om legitimasjon..det var vel rundt midten av august. Andre gang jeg kjøpte øl der og han sto i kassa var kanskje for 1,5 måned siden. (tror ikke jeg hadde vært innom butikken mellom de to tidspunktene) Han spurte om legitimasjonen til dem foran i køen, men ikke meg, så det kan være et tegn på at han kjente meg igjen?:P Eller så kan det jo hende at de som jobber i matbutikk har lett for å kjenne igjen folk.. Sist jeg så ham på butikken var for ca 3 uker siden, men dumme meg pratet i telefonen og så bort da han gikk forbi meg (vet ikke hvorfor jeg gjorde det:S)

Neste gang skal jeg iallefall ikke en annen vei!

-Andrea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja :P må nok inrømme at jeg tenner på svenske gutter ja! så lenge de ikke er glatte svensker liksom :P

lurer veldig på om han vil møtes igjen eller om han begynner å bli usikker.. er så vanskelig å tyde meld hans! lurer på om jeg får noen meld nærmere helga! er ikke krise om jeg ikke gjør det, for bra var lørdagen uansett :) jeg gidder ikke sende han noen flere nå med det første i hvert fall.. så hvis han vil kan ha ta kontakt, og om ikke er det også helt greit egentlig.. men hva har vi lært!!? jo, det er faktisk mulig med sjekking på byen! ;)

Lisa TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt Lisa :)

Helt enig, det er noe med svensker. Merkelig det der, men de er sinnsykt tiltrekkende ;) Er det språket som gjør det? el hva tror dere? hehe. Bra at han er høy, jeg synes det er kjekt om gutten er høyere enn jenten! :) Håpe dere møtes til helgen da :) Hold oss oppdatert!

Min drømmemann:

snill og god

smilende - liker positive mennesker!

trofast

en jeg kan være meg selv med

en som er glad i meg for den jeg er

at vi har kjemi

ikke et minus at han er kjekk ;) Fysisk tiltrekning er viktig da!

føler man kan lage lange lister, men når man først møter den man forelsker seg i, er den plutselig ikke så nøye lenger! Men personlighet og kjemi som Erik snakker om er kjempeviktig!

Karoline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det svenske språket som gjør det. Burde jo egentlig ikke være så stor forskjell på norske og svenske gutter/jenter sånn rent bortsett fra språket?

Andrea:

Det kan godt hende at han kjente deg igjen! Men det kan jo også hende at de som jobber på slike butikker legger mer merke til folk enn andre, som du sier. De må jo ha noe å gjøre de også! Kan jo umulig være en veldig festlig jobb. :P Lurer på det at du så bort kan være en forsvarsmekanisme. Hender at jeg også gjør det.... helt automatisk. :klaske:

Lisa:

Glatte svensker? Er de forskjellige fra glatte nordmenn? :P Kanskje vi burde gi byen en ny sjanse.... :)

Karoline:

Tror det er mange som synes det er fint at gutten er høyere enn jenta. Burde vel være "kraftigere" enn jenta også egentlig. Tror ikke jeg hadde følt meg veldig mandig om jenta både hadde vært høyere og tyngre. Men det med høyden er vel også noe som sikkert bare går ut av vinduet hvis man treffer den rette. :P

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi går for at han kjente deg igjen Andrea :)

Tror nok at det er det svenske språket som gjør at de blir så interessante. Det samme synes jeg gjelder for gutter/jenter som snakker dialekt :)

jeg tror Lisa mener det nye fenomenet party-svensker, hehe. De liker jeg ikke...glatte og sossete og da blir språket deres bare irriterende i mine ører, men det er en smakssak ;)

Når det gjelder høyden, er jeg enig med deg Erik, gutten bør være litt høyere og kraftigere enn jenta. Det med høyden blir antageligvis ikke noe problem for meg, siden jeg er ganske så lav :fnise: Hvordan går det med Lisa og svensken?? Og hvor blir det av Trine?? og Linda??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at det er det svenske språket som gjør at de blir så interessante. Det samme synes jeg gjelder for gutter/jenter som snakker dialekt :)

jeg tror Lisa mener det nye fenomenet party-svensker, hehe. De liker jeg ikke...glatte og sossete og da blir språket deres bare irriterende i mine ører, men det er en smakssak ;)

Når det gjelder høyden, er jeg enig med deg Erik, gutten bør være litt høyere og kraftigere enn jenta. Det med høyden blir antageligvis ikke noe problem for meg, siden jeg er ganske så lav :fnise: Hvordan går det med Lisa og svensken?? Og hvor blir det av Trine?? og Linda??

Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie

Blew my cover :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var vel egentlig det jeg mente ja :P de som er veldig arrogante, med sleik og hårbånd liksom :P men finnes jo absolutt slike nordmenn også! :)

åh.. en en stund skal jeg på avsluttningsfest med klassen for dette semesteret, og gjett hva! "gutten fra klassen" står som attending! :D jeg bare må go for it en gang for alle den kvelden kjenner jeg! om jeg får muligheten..er en ganske stor klasse, men håper veldig at jeg får snakket ordentlig med han! så han forhåpentligvis får et ordentlig inntrykk av meg, og blir interessert! ;) det er i hvert fall planen! hehe :P

hm.. men hvordan skal jeg få til å få oppmerksomhet fra han? hva legger man merke til liksom..? skal selvfølgelig se stunning ut, smile mye, gå bort til han dersom noen jeg kjenner er i nærheten av han og gjøre mitt, men hvordan få han til å legge merke til meg? det kan jo bli veldig vanskelig, og er ikke sikkert det går en gang! men prøve skal jeg i hvert fall! og hvis det ikke går denne gangen, da skal jeg virkelig prøve å se på det som ikke ment to be, og legge ballen død...

men åh! sorry, sikkert litt for tidlig for slik snakk men: jeg har såå lyst på han! ;)

Lisa TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en artig tråd! Jeg og vil være med! :D Driver på med en herlig svenske jeg og atm, og kjenner at følelsene sniker seg på. Noe som gjør meg :bond: for jeg hater å miste kontrollen! Tør liksom ikke å spørre hvor vi står hen enda heller, for tenk om han ikke føler det samme som meg! Men får vel bare ta en dag av gangen og se hvordan det utvikler seg etterhvert. Men tenker jo knapt på annet om dagen... Hodebryyy!

Endret av Gummiloppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅ jeg blir til stadighet kontaktet av menn for dating. Jeg tvinger meg selv på noen, men med jeg har hjertet mitt et helt annet sted og ingen er sånn som han. Han var perfekt for meg, men det gikk ikke sånn. Hvordan klare smale alle bitene som er revet bort. Jeg vet det blir bedre med tiden. Jeg har aldri elsket en person som han og finner feil med alle andre. Hjelper ikke at jeg får medlindenhets meldinger fra eksen som sier han tenker på meg og har lyst å være vennen min. Grrrr. Kos dere på date alle sammen.

Madde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy en tråd, jeg og vil være med!! :hoppe: :hoppe:

Jeg skal visst på date imorgen. Eller date og date hm... Vi skal bli bedre kjent. Hehe, jo da er det vel en date da.. :gjeiper:

Jeg er egentlig pissenervøs, men skal vel overleve. Og om det er en fordel eller ulempe, så har jeg gått i skole med han i alle år, men først siste halvåret har vi møttes på fest og sånn..

Huff ja, når jeg skrev dette nå, så er jeg enda mer nervøs for imorgen :fnise: MEN, det er bare en date, intet mer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen alle nye! :D supert at flere henger seg på!

- gummiloppa: nei det er veldig skummelt det der med dating! blir også sånn selv at jeg kun tenker på den personen og overtenker alt mulig! hvorfor kan jeg ikke bare bli flinkere til å ta ting på sparket og, ta det som det kommer.. er jo noen som stresser null med ting som dette, og det må være så deilig!

- madde: jeg har faktisk aldri opplevd ordentlig kjærlighetssorg, så vet ikke helt hva jeg kan råde deg til.. men som alt annet så går det over etterhvert.. selv om det ikke hjelper en dritt nå :S prøv å finn på ting, vær aktiv.. så slipper du å sitte hjemme og kun tenke på han.!

Lise: hvordan gikk daten? hvor var dere? hva snakket dere om? var det kleint? :P sånn i tilfelle jeg må hoppe i det samme om litt, hvor "ille" var det? ;)

klem lisa ts :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ jeg blir til stadighet kontaktet av menn for dating. Jeg tvinger meg selv på noen, men med jeg har hjertet mitt et helt annet sted og ingen er sånn som han. Han var perfekt for meg, men det gikk ikke sånn. Hvordan klare smale alle bitene som er revet bort. Jeg vet det blir bedre med tiden. Jeg har aldri elsket en person som han og finner feil med alle andre. Hjelper ikke at jeg får medlindenhets meldinger fra eksen som sier han tenker på meg og har lyst å være vennen min. Grrrr. Kos dere på date alle sammen.

Madde

Uff, vet hvordan det er... Har gått gjennom to sånne "morsomme" perioder av livet mitt, og har nettopp blitt (så og si) ferdig med en nå. Er vel ikke helt 100% ferdig med han enda heller, men merker at jeg tenker mye mindre på han for tiden. Og nå er det jo faktisk en liten solstråle som har klart å skinne gjennom da, og det er så deilig å tenke på at det finnes faktisk flere fisk i havet! Hvor lenge er det siden det ble slutt?

Jeg skal til svensken min i dag, og jeg gleder meg kjempe masse! Her jeg sitter nå så tenker jeg at jeg skal spørre om alt mulig rart, men føler meg jo veldig tøff på avstand da... Spørs liksom når jeg står der med han foran meg og jeg fryser helt som vanlig :forvirret: Skal ikke være lett!

Hvordan går det med dere andre for tiden da? Noe napp? :P Og hvordan gikk det på daten, Lise? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...