Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.. eller noe i den dur! :P

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Velkommen til dere nye. :)

Ikke noe nytt her. Eksamen står for døren. :/

Lisa:

Hvordan få han til å legge merke til deg? Du kan jo gå....naken? :) Nei, for å være helt ærlig så aner jeg ikke. Du får vel bare bruke god tid på badet og håpe på det beste!

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha! ikke helt den typen oppmerksomhet jeg er ute etter ;) ja, får nok nesten bare håpe på at jeg får en sjangse til å snakke med han og vise litt hvem jeg er, så han får et lite inntrykk av meg :)

syns det virker veldig sånn at hvem man legger merke til er ganske så tilfeldig egentlig.. selvfølgelig går det jo på utseende, men det finnes jo mange pene både gutter og jenter, så hva som gjør at en skiller seg ut fra en annen i en folkemengde er litt vanskelig å si :P kanskje jeg er den heldige denne gangen!

planer for helgen folkens? :)

Lisa TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å kunne dele singeltilværeslen med likesinnede :)

Jeg var ute å spiste med jentene igår. Følte oss som skikkelig sex in the city girls hehe. Vi havnet på byn og jeg kan ikke huske sist jeg hadde det så kjekt. Herlig å le fra hjertet igjen. Jeg vil være den smilende og glad jenta igjen. Jeg fikk snakket med eksen igår. Han kom innom. Han har ikke tid til meg. Følte ikke at han klarte gi meg noe pga så masse så skjer: jobb, venner osv osv. Jeg spørte han om hvor lenge han hadde tenkt at vi skulle skurre å gå sånn. Han hadde ikke tenkt sa han. Jeg er glad for at jeg følgte magefølesen min og fikk avklart det nå og ikke seinere. Han er ikke moden nok for meg. Feig rett og slett og egoistisk.

Jeg fikk som alltid masse boots til sevtilitten igår, men det varer jo ikke så lenge. Når jeg går aleine føler jeg meg som verdens verste person på alle måter og jeg har bailere i fleng, men ikke de jeg vil ha :(

Helgen står for tur og jeg har ikke en plan så noe må jeg finne på.

Håper dere andre får en kjempe fin helg.

Madde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt invitert på middag hjemme hos han jeg dater.. har lyst å ta med en liten gave til han.. men hva gir en til en fyr på 30. Er en flaske vin for kjedelig? Vi jenter får jo kansje en blomst eller en blomsterbukett.. men det er jo ikke noe å gi til en fyr !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du hadde det gøy ute Madde, og at du nå vet at du skal kutte han ut.. etter hvert kommer det nok noen du vil ha :) det gjør det nok for oss alle håper jeg :) tenk da kan vi kalle denne tråden for " alle oss som har verdens beste kjæreste tråden" haha :P

jeg aner virkelig ikke hva man kan kjøper til gutter! :S må ærlig inrømme at jeg aldri har kjøpt en gave til noen gutt annet enn de i slekta mi :S

Lisa TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En flaske vin kan jo være en grei gave å gi en gutt? =) Kan dere nyte vinen sammen med en god middag!! :)

Spennende!!

Hva er planene deres denne helgen da?

Gleder meg til vi kan kalle tråden for det, Lisa ;)

Karoline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han liker sjokolade så ta med en flaske vin og det ;)

Ja nå skal jeg være sterkt og jeg vil heller ikke ha kontakt med han og heller ikke tvinge han til å være sammen med meg. Det er bare det at han er virkelig den aller beste jeg noensinne har vært sammen med og nå er jeg fyllt 30 år. Jeg tror han fikk panikk og har så mye han har lyst å gjøre og dårlig samvittighet for meg hele tiden. Pyse. En som sa til meg igår at han som hadde gitt slipp på meg måtte være homo. Hehe kanskje han faktisk er det. Sex var han ikke glad i hvertfall.

Uansett jeg har vært å tatt sol, handlet mat og kjøpt inn rødvin. Jeg skal på date hjemme hos meg selv idag. Jeg er gal og føler jeg er utro hehe. Han er en skikkelig kjekkas som fallt for meg etter 2 møter og en del tlf samtaler, men det er et men. Han virker ikke som helt min type. Har mangen av de samme verdiene, men føler han er litt for tøff og selvsikker. LIker det selvsikker, men med litt mykere side. Men vi skal nok kose oss, selv om jeg er der at jeg føler jeg må bare ta det rolig og har ingen baktanker. Må bare være ærlig med han, men er redd jeg ikke klarer å stoppe siden han er så kjekk og jeg er utsultet på kos. Sex blir det uansett ikke. Sånn er ikke jeg :)

Oi dette ble mye.

Kos dere jenter. Sammen er vi sterke. Aleine er vi sterkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mye skriving av eksamen på meg i helgen. :( Får håpe dere har det morsommere!

Lisa:

All oppmerksomhet er bra oppmerksomhet? Eller kanskje ikke... Uansett så er det vel egentlig utstrålingen som avgjør om man skiller seg ut eller ei. Så hvis du er fornøyd med utseende ditt når du går ut og selvtilliten er på topp, så tror jeg faktisk at folk ser det. :) Er jo noe man kan ha i bakhodet.

Madde:

Høres jo ut som om du har hatt det fint! Virker ikke som om han var den rette for deg. Man har jo alltid tid, er bare snakk om å prioritere. Hvis han ikke vil prioritere deg så fortjener han deg ikke, rett og slett.

Anonym:

En flaske vin høres jo en fin gave, forutsatt at han liker vin! Jeg regner egentlig ikke med at han forventer å få en gave, så da blir det jo sikkert bra uansett. :)

Anonym2:

Hvordan gikk det med daten?

Hadde vært fint om dere "anonyme" finner dere noen kallenavn så det blir lettere å skille dere fra hverandre!

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik: Takk for det. Det sier alle. Jeg har vært ganske flink og holdt meg unna han. Traff han på byen igår og jeg sa kun hei til han. Velidg rart og det hjelper at han er blitt så kynisk. Trenger ikke en mann som ikke har tid til meg eller som ikke er moden nok til å være ærlig.

Hard helg på meg. Mye flørting ble det. Kjenner jeg blir litt stresset av det så skal roe litt ned. Tar på å feste så idag blir det en slapp dag på sofaen på meg :)

Madde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen alle nye! :D supert at flere henger seg på!

Lise: hvordan gikk daten? hvor var dere? hva snakket dere om? var det kleint? :P sånn i tilfelle jeg må hoppe i det samme om litt, hvor "ille" var det? ;)

klem lisa ts :)

Lisa, gummiloppa og Erik:

Tusen takk for velkomsten :)

Vi var på Bighorn Steakhouse. Det var kleint som f :ler: Jeg har ikke store problemer med å prate, heller tvert imot. Jeg synes oksehorna på veggen var facinerende foreksempel :hoho:

Han smilte mye, enten det var meg som var tåpelig eller forhåpentligvis underholdene :fnise: Det gikk greit hvertfall :)

Men jeg fikk den der "venn"-følelsen, og har ikke svart stort på mld fra ham siden :sjenert:

Endret av Lise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Hørtes koselig ut det Lise :) Men ja, kjenner til den venne-følelsen du snakker om! Jeg synes alltid dater blir så kleine. Plutsleig er det ingen av oss som vet hva vi skal si også blir det bare pinlig stillhet :S

Her har det skjedd lite. Var på kafè med en venn på lørdag...vet egentlig ikke helt om det var en date eller bare et hyggelig møte..Virka litt date-aktig, men samtidig ikke. Jeg går for at det var et hyggelig møte, for han er en person som har mange jente-venner ;)

Hvordan går det med dere andre?

-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise: Jeg har lært etter et par år på baken og mye dårlige erfaring at man skal gi det tid og ikke la deg lure om du ikkje blir stup betatt/forelsket med en gang ;)

Jeg har mye kontakt med han nye daten min. Det er ganske sykt. Har hatt 3 uker med sykt kjærlighetssorg og etter jeg åpnet øynene hvor dårlig han behandlet meg har jeg fått det så mye bedre og er egentlig kun skuffet over han. Det har hjulpet meg til å tenke at jeg fortjener så mye bedre. Må bare glemme den fine tiden og alle de kvalitetene han hadde, for han er jo ikke sånn lenger.

Uansett jeg hadde planer om å holde meg helt borte fra menn nå, hvertfall ikke noe seriøst. Plutselig fikk jeg god kontakt med en ny og jeg kjenner at jeg ikke klarer å holde meg borte. Han er litt for ingressert i meg, men jeg liker jo det også. Hvorfor skal han holde seg tilbake pga jeg holder igjen. Uansett jeg holder meg til en om gangen og vil bli mer kjennt med han. Jeg har ungene annenhver uke så det blir automtisk ingen treff den ene uka og det hjelper nok på. Selv om jeg skulle ønske jeg kunne sett han :)

Vi har mangen like tanker/verdier. Han er litt for poppis blandt jenter og er et kjennt anisikt i byen så blir det oss to må jeg lære meg til å ikke være sjalu hehe. Jeg får jo selv mye oppmerksomhet blandt menn, men ser det ikke selv.

Uansett jeg må slutte å lete etter feil og er nok litt overfladisk også. Det er så viktig å finne en mann som har de samme verdiene som meg og jeg vil ikke ha en som e egoistisk og matrialistisk!! har fått nok av selgere hehe.

Skjer det noe gøy hos dere da? Nå er det jakten på kjærligheten som står for tur her hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Je, helt enig med deg over, Lise: ta det med ro, se om følelsene kanskje kommer etterhvert :) Jeg merker nå at jeg kanskje gjorde en stoor feil med han jeg datet i våres. Nå har plutselig tankene på han dukket opp igjen og jeg savner å være med han. Vi har prata litt fram og tilbake, men ikke så mye. Jeg sendte han en melding i helga og spurte hvordan det gikk med han, men han har fortsatt ikke svart noe jeg egentlig synes er litt rart for han pleier alltid å svare...Jeg angrer på at jeg ga slipp på han, men nå er det for sent uansett og jeg må prøve å gå videre, men er neimen ikke lett! Tenker knapt på noe annet og sjekker tlf hele tiden! Jeg er så tragisk sånn :/

Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med han fyren jeg nevnte over her på fb i stad. Vi kom innpå temaet og jeg fikk spurt om han hadde noen i kikkerten. Han svarte med "Nja, ikke helt" Eller ikke egentlig, husker ikke :P Så jeg spurte "Hva mener du med det" Og da sa han at det var hemmelig. Jeg lot det ligge, har jo egentlig ikke noe med det, men merker at jeg er skikkelig nysgjerrig!! Kan ikke noe for det! Men nå skal jeg la det være. Jeg har vist min interesse og vi prata om den tiden vi hang sammen, uten at det kom noe særlig ut av det. Men har bestemt meg for å la det ligge for nå. Jeg har gjort mitt, nå får han ta kontakt med meg hvis han ønsker det. Jeg må prøve å tenke på noe annet og komme meg videre, uansett hvor vanskelig det blir :)

Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, likte denne tråden, så jeg slenger meg på.

Jeg er 23 år, og har egentlig aldri vært i et seriøst forhold.. Som dere andre så ønsker jeg meg kjæreste også.. Savner en viss person i livet..

Jeg er ganske så sjenert av meg (med mindre jeg har litt innabors.. :gjeiper: )har ikke verdens beste selvfølelse eller selvtillit..

jeg var ute i helgen med en god venninne av meg. vi hang sammen med en gjeng der. Vi traff på en god kompis av min gode venninne, som jeg selfølgelig hilste på.. Han kjente meg vist igjen fra en fest for 3 år siden.. noe jeg ikke gjorde med han.. Med noen drinker innabors så ble det en del flørting mellom hen og meg, og litt klining.. Rett etter på så skjønner jeg at han virkelig liker meg.. at det ikke bare var en koselig "fylle flørt" fra hans side..

Jeg er ganske så reservert av meg egentlig.. gjør virkelig ingen ting med mindre jeg kjenner fyren godt.. så her gikk jo jeg langt over min "personlige grense"..

jeg ditcha han litt senere på festen, siden jeg ikke kjenner han.. nå har jeg virkelig dårlig samvittighet ovenfor han, siden jeg lot alt dette skje.. når jeg egentlig ikke liker han.. mye av det er vel fordi jeg ikke kjenner han. Jeg er en som bruker laaaaaang tid på å føle noe som helst for en fyr..

litt usikker på hva jeg skal gjøre nå.. for alt jeg vet så kan jeg jo starte å like han når jeg blir kjent med han.. selv om jeg ikke liker han nå..

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne: Det er jo bare til å ta kontakt da vel ;)

Daten min har fallt pladask for meg. Han som var litt tøff i starten. En som er vant til å få mye oppmerksomhet fra jenter. Jeg har nok klart å sjamere han slik at jeg er komt under huden på han. Han er bare helt herlig. Jeg er livredd for å tørre å gi av meg selv, men kjenner det går bedre å bedre for hver dag. Han mener han er nødt til å la meg være aleine en stund siden jeg er akkurat komt ut av et forhold, men at vi kan henge sammen. Dette er jo noe jeg også er enig i. Det er nok det beste for min del, men vi begge to er så betatt og ønsker være sammen hver dag. Uansett det er ikke et problem siden jeg har ungene annenhver uke. Jeg er redd for at jeg skremmer han vekk og er litt redd meg selv at jeg allerede er begynnt å føle igjen. Som han sier Drukn eller svøm og at man må ha TRO PÅ DET.

Litt morsomt dette her. Jeg hadde planer om å være aleine lenge nå. Fått flere kommentarer på at jeg kom ikke til å være singel mer en maks 1-3 mnd og jeg tok en i handa på at det skulle ikke skje på Lørdag. Men jeg har troen på at det er en mening med alt og lytte etter følesene sine. Jeg er ikke redd for å være aleine og jeg tar ikke den første og beste, men han her liker jeg utrolig godt og eksen min er nesten helt ute av tankene mine. Ganske sykt siden jeg var så knust for noen uker siden, men det hjelper på at jeg ser at han ikke har vært bra for meg :)

Når en dør lukkes, åpnes en ny. Livet er herlig og slutter aldri å overaske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne: etter mine erfaringer nå, så hadde jeg gått for det. Si at du bruker lang tid på å forelske deg og at du vil ta det med ro, hvis du føler at han er altfor ivrig. Ta den tiden du trenger og prøv å bli kjent med han som en venn først og se hvordan du liker han. Bedre å prøve å se enn å ikke gjøre noe, og senere finne ut at du faktisk kunne likt han og hatt det fint sammen med han! Det mener nå jeg! :)

Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

må bare fortelle dere noe ;)

I helga så var jeg jo ute, hadde egentlig ikke tenkt noe mer på han svensken fra forrige helg.. men plutselig når jeg så på tlf min hadde jeg fått en meld hvor han lurte på om jeg var ute i kvleld. det var jeg jo, og jeg tekstet tilbake.. jeg sa til og med at jeg ville se han! :O selvom jeg ikke var helt sikker på om jeg ville det.. jeg var full :P da er man tøff ;) det som skjedde var at han ringte meg! og jeg snakket faktisk med han! :O han skulle vel egentlig komme dit jeg var, men var vanskelig å forklare hvor det var, han er svensk og ikke veldig godt kjent :P.. busser hadde sluttet å gå osv osv.. han hadde faktisk tenkt til å ta taxi for å møte meg.. etter mye frem og tilbake endte det med at jeg sendte han en meld og sa at de jeg var med snart skulle hjem noe som var sant!, og at det ble litt vanskelig denne helgen, men kanskje neste? virket nesten som han ble litt sur på meg.. menmen..

uansett! dagen etter, og nå, så tenker jeg litt sånn.. vil jeg egentlig se han igjen? han tekster meg ikke noe i hverdagen, bare på lørdag kveld for å høre om jeg er ute.. og den første meld fikk jeg når klokken var nesten halv to! lurer på hva han var ute etter da liksom! jeg kjenner også at nå er det så lenge siden jeg så han, og det var jo bare noen timer den ene kvelden, vet rett og slett ikke om jeg er så interessert lenger i grunn.. selv om jeg kanskje er litt dum nå.. men har nesten mistet litt lysten.. må også inrømme at jeg merker litt panikken :P er ikke vandt med det her! men, tenker at hvis det var en jeg kjente litt bedre og var ordentlig interessert i, så hadde jeg villet møtt han uansett! hm.. vanskelig!

Lisa TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...