AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #281 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg slenger meg på Har vært singel i to år og har endelig møtt en fyr som jeg virkelig er interessert i.. vi har datet et par måneder og jeg har følt at han har vært like interessert i meg som jeg er i han.. Jeg har kanskje ikke vært så flink til å vise det alltid, men det er mest fordi jeg ikke vil skremme han vekk eller noe. Jeg trodde ting gikk bra, helt til fram til for et par uker siden, da han plutselig ikke svarte på meldingen min. Tenkte at jaja, er jo ikke alltid man får svart. Men nå er det gått to uker og jeg har ikke hørt et ord, og jeg orker ikke å mase. Er kjempelei meg, føler meg så dum, og syntes det er utrolig kjedelig at noen er så barnslige.. Føler det er så håpløst, for man kommer inn i en ond sirkel, hvor man til slutt ender opp med å ikke klare å ta noen sjanser lenger med noen, fordi man frykter at man plutselig skal bli ditcha, helt ut av det blå.. Frustrerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #282 Del Skrevet 13. november 2010 Velkommen! Hyggelig at flere slenger seg på. Hadde vært fint om dere fant på noen kallenavn så det er lettere å skille folk fra hverandre. -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #283 Del Skrevet 14. november 2010 Bonsoir alle! Jeg vet ikke hvorfor jeg tror han er intr i gutter, men fikk det plutselig på følelsen!! Noe med fremtoningen på bildene + alle kommentarene fra guttene+jentene på alle statusupdatesene hans. Men iflg interessene (eller "likes'ene) så kan han likegjerne være glad i jenter, pga han er blant annet fotballfan. Men sånn wrestling?? Jeg vet ikke helt jeg. Men mest av alt ville jeg ha en "unnskyldnign2 for at han ikke svarte meg på den siste mld!!! Nå har jeg imidlertid deaktivert hele facebooken min så han kan ikke ta kontakt med meg uansett.......... Ingenting nytt her i gården. Ikke noe jakt eller noe. ser stadig kjekke gutter på treningen men det er liksom ikke kultur for å prate rundt med alle der. og ikke rart at en får blikk/øyekontakt med andre folk der når en er eneste jenten liksom. men men. Jeg har egntlig mistet litt motivasjonen. Selv om jeg ønsker en til i livet mitt for ALT I VERDEN, så må jeg tenke litt realistisk. Som jeg har sagt før; en må elske seg selv før en kan elske en annen. Og jeg har ikke tro nok på meg selv til å "selge" megselv til en annen, jeg klarer ikke overbevise meg selv om at jeg er god og verdig nok til en annen, hvordan skal han da se det?? Nei jeg må jobbe litt mer med meg selv og så får jeg heller ta det som det kommer og der er jo da de sier at prinsene dukker opp på rekke og rad..(selv om jeg har mine tvil da, men men..noen må være alene i livet også!! og jeg trives jo forsovet i mitt eget selskap.....men bu:-( vil ha en å være alene med. ) trist hilsen fra trine.. skal prøve å komme sterkere og mer positiv i neste innlegg, sorry girls og boy. dere nye; lag et kallenavn og skriv litt om dere selv da (litt mer). velkommen!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #284 Del Skrevet 14. november 2010 heihei jeg er tilbake igjen! til dere nye! kjenner jeg ikke bruker like mye tid her inne som i begynnelsen, men sånt går jo opp og ned. litt lei jeg også, som trine og nevner.. er sååå utrolig klar for en kjekkas, men det skjer liksom så lite for øyeblikket.. og ellers så har jeg så fulle dager for tiden at jeg glemmer helt bort denne siden.. gleder meg til dagen vi kan si at vi har funnet noen, og senere igjen at vi er sammen osv. for det vil skje for oss alle og da vil det nok bli veldig morsomt å skrive her men skal prøve å bli litt flinkere igjen uansett! har ikke vært ute denne helgen her, men skal ut til neste helg og gleder meg masse.. så klar for å finne en liten flørt! er foresten bekjente rundt meg nå som gjør det slutt med folk, og finner seg nye noen få mnd etter igjen, det er så frustrerende! hvorfor skal det være så lett for noen. og for meg som har gått singel omtrendt hele livet klarer bare ikke finne noen!? hadde jeg visst for 5 år siden at jeg fortsatt skulle være singel i dag hadde jeg nok blitt ganske lei meg! og det går ikke på utseende eller noe heller, noen har bare rett og slettden "karmaen" at de finner seg noen igjen og blir ordentlig forelsket noen mnd etter de ble dumpet.. :S så urettferdug altså! jaja.. den som venter på noe godt venter ikke forgjeves..?! får vi i hvert fall håpe.. god natt :søvn: i morgen er det ny uke og nye muligheter Lisa TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #285 Del Skrevet 14. november 2010 Hei og velkommen til dere nye Så flott at enda flere er i samme situasjon som oss og vil dele det! Trine: svært vanskelig å peke ut om han kan være homofil eller ikke etter det du beskriver, men den interessen for fotball peker mye mer mot at han kan være heterofil. Absolutt ingen av de homofile i min omgangskrets liker fotball iallefall (meget frustrerende siden jeg selv elsker fotball og prøver å få dem med på Lerkendal ). Lider av fylleangst etter gårsdagen jeg!! Tror jeg klarte å ha i meg litt for mye drikke på byen i går(gratis drinker er ikke bra)..presterte iallefall å kysse en fyr gjentatte ganger midt på dansegulvet under denne bursdagen jeg var på, og siden det var en bursdag vet "alle" på en måte hvem "alle" er. Nå har vel alle sett at jeg kysset denne fyren óg! Hva kommer folk til å tenke om meg?! Synes det er helt lavmål at mennesker holder på sånn med "fremmede" på byen, men nå har jeg altså prestert å gjøre det selv! Hadde det skjedd da jeg var 15-16 år, så greit nok. Mulig jeg overreagerer helt, men jeg synes det er så grusomt! Vil helst grave meg så dypt ned som mulig. -Andrea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #286 Del Skrevet 14. november 2010 Heisann! Trine: Kan godt hende han er det, men interessene trenger jo ikke å være noen indikator på om han er homofil eller ei. Er jo dårlig gjort at han ikke svarte på meldingen, men det er nok best å la det ligge. Hvorfor har du deaktivert facebook? Er nok ikke bare på treningssenter man ikke går rundt og prater med folk. Det gjelder vel egentlig den norske kulturen som helhet. Det er minimalt med interaksjon mellom mennesker som ikke kjenner hverandre, med mindre man er ute på byen og liknende. Motivasjon kommer og går, og sånn er det med selvtilliten også. Sånn er det nok for de fleste. Men det er vel som du sier vanskelig å selge seg selv hvis ikke selvtilliten er på topp. :/ Tror forøvrig ikke at noen MÅ være alene, men er vel mye tilfeldigheter inne i bildet som styrer når man treffer noen. Du får trøste deg med at du fortsatt er ung og har masse tid til å finne prinsen din! Lisa: Velkommen tilbake! Ja, er rart det der med de som har veldig lett for å få seg kjæreste. Men egentlig så virker jo som om de ikke finner det de leter etter de heller, siden de bytter de ut med jevne mellomrom. Er vel sikkert bedre å være alene som singel enn å være "alene" i et dårlig forhold. Bare en tanke. Sier ikke at de forholdene generelt er dårlige, er sikkert kjempefint en stund. Men noe skjer jo siden de tar slutt, og da går det jo sikkert en tid hvor man er "alene" på en måte. Ikke vet jeg... snakker ikke akkurat av erfaring. Vanskelig å skrive når man er trøtt! Andrea: Hehe, det er fort gjort å få i seg litt for mye. Da kan det skje mye rart. I det minste så husker du hva du gjorde, det er jo enda noe. Skulle de tenke noe spesielt om deg siden du kyssa en på dansegulvet? Er vel ikke det verste du kunne gjort. Du kunne jo for eksempel våkna opp i en annen seng.... Tror ikke du skal tenke så mye på det. Vet du forresten hvem han du kyssa er? Hvis han er en totalt ukjent så møter du han vel ikke igjen uansett, så da er det jo greit. -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #287 Del Skrevet 15. november 2010 Erik: Denne angsten går nok over etter en dag eller to får jeg håpe. Føler ikke at jeg ble noe voldsomt full i går, men det kan være mye som har blitt fortrengt. Hadde aldri sett han fyren før nei, men siden bursdagen kun var for inviterte så sier det seg selv at vi må ha mange felles bekjente. Forresten. Nå har en eller annen person lagt ut bilder fra gårsdagen på facebook også, og jeg er med på to av bildene. Trodde man måtte ha tillatelse hvis man skal legge ut bilder av fremmede? (har sett verre bilder av meg før, men likevel). Kanskje jeg skal sende peronen som har lagt ut bildene ei melding og be henne om å slette dem.. Lover å komme tilbake mer positivt anlagt i morgen -Andrea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #288 Del Skrevet 15. november 2010 Hallo alle sammen! Velkommen til alle nye! :D Lag dere navn så vi "vet" hvem dere er da! Andrea: Jeg tror ikke du skal bekymre deg så veldig for lørdagskvelden! Sånt skjer. Og du husker jo alt selv Og som Erik sier, det er ikke det verste du kunne gjort Tror man må be om tillatelse for å legge ut bilder av folk, men jeg tror ikke noen følger de reglene =/ (selv om de må..).. Trine: Hvorfor har du deaktivert facebook? Hadde ikke du en avsluttende meld på den meld du sendte til han på facebook? Kanskje det er derfor han ikke svarer? Jeg vet om flere gutter som er skikkelig treg på det. Jeg forventer svar til tross for jeg avsluttet, men de tenker at hun avsluttet meld, så da svarer jeg ikke. Skjønner? Jeg vet ikke jeg alt er komplisert når det kommer til gutta boys:P Evt vi gjør det kompliset:P Lisa: Ja, det er utrolig rart det der. Noen hopper rett inn i nye forhold. De har ekstremt lett for å få seg kjæreste. Hvor finner de de? Men jeg skjønner ikke at de kan være klar for det. Har man gjennomgått et brudd kan det være lurt (i mine øyne da..) og bearbeide det uansett hvem som gjorde slutt. Og noen ganger kan det være lurt å være litt singel for å få ting litt på avstand. Kanskje de hopper rett inn i et nytt forhold "med den første og beste" fordi de ikke takler å være alene? Nei, jeg aner ikke:) På min kant går det veldig bra. Lever fortsatt på den rosa skyen! Karoline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #289 Del Skrevet 16. november 2010 Andrea: Man føler vel alltid at man er litt mindre full enn man egentlig er. Kan jo bli interessant hvis du møter han igjen. Hvordan går det med fylleangsten? Karoline: Må si jeg misunner den rosa skyen der. Var et par jenter som så på meg på trening idag, og oppførte seg generelt rart (men klarer ikke å utdype det). Så ikke tilbake, men hadde de i øyekroken. Hvorvidt de synes jeg var kjekk eller at jeg bare så rar ut vet jeg ikke. For selvtilliten sin skyld så velger jeg å tro det første! -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #290 Del Skrevet 17. november 2010 er så rart med det der Erik, at man først tenker at folk ser på deg fordi "du er rar" liksom. hvis en gutt ser min vei tenker jeg på alle mulige grunner til at han kan ha sett på meg, for det er i hvert fall ikke fordi han syns jeg var pen eller søt.. er så teit å tenke om seg selv på den måten.. også noe annet jeg tenker på er at jeg lurer veldig på hvordan folk ser på andre folk, og da hvordan folk ser meg.. la meg forklare: vi har jo alle ulike meninger og hva som er pent å se på. her om dagen sa en i klassen min f.eks at en fotballfyr var såå kjekk, og jeg syns ikke han er noe kjek k i det hele tatt.. syns han ser litt rar ut i grunn.. og da lurer jeg på hvordan folk ser meg jeg selv syns jeg er normalt pen, noen ganger syns jeg at jeg ser ganske så bra ut og andre ganger syns jeg ikke at jeg er noe pen i det hele tatt.. så lurer på hva folk som ser meg på bussen, butikken, på skolen osv. syns om meg.. noen ganger kunne jeg ønske at jeg bare for noen få sekunder visste hva folk tenkte Lisa TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #291 Del Skrevet 18. november 2010 Lisa: Ja, er det ikke typisk? Er jo egentlig litt dumt å tenke at det må være noe negativt med deg hvis noen kikker. Som du selv sier så er det jo individuelt hva man synes er pent, så da er det vel naturlig og tenke at det er stor variasjon hva folk tenker om deg også? Personlig, når jeg ser på jenter, så finner jeg ut på kort tid om jeg liker utseende eller ei, og tenker vel egentlig noe særlig mer på det (kikker vel litt ekstra hvis jeg liker det jeg ser). Sjeldent jeg tenker noe spesielt negativt om dem, med mindre de er veldig "spesielle". På trening idag f.eks, så var det ei jente som gikk med en veldig løs, slitt joggebuske som var bretta opp til knea, en ganske slitt stor t-skjorte, og lue. I tillegg var hun ganske kraftig. Jeg trodde det faktisk var en gutt ved første øyekast. Da tenker man jo sitt..... -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #292 Del Skrevet 19. november 2010 Hei! Nå er det en stund siden sist! Her skjer det fint lite på kjærlighetsfronten og jeg begynner å gå litt lei av jaktinga, som Lise. Man sier jo at kjærligheten kommer når man minst venter det. Nå har jeg ikke hatt tid til å gå ut heller pga MASSE skolearbeid! Jeg vil jo ha en I livet, men jeg tror ikke det skjer med det første. Jeg har faktisk tenkt tanken på å prøve å bli med han som likte meg. Han er kjempesnill og han er god for meg, men jeg har ingen romantiske følelser for han. Mange sier at man kan få det etterhvert, men jeg vet ikke helt jeg. Føler at det blir litt desp. Han har sikkert gått videre uansett. Nei jeg får ta det som det kommer Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #293 Del Skrevet 19. november 2010 Hei! En god stund siden sist her også Erik: den fylleangsten forsvant ganske fort, heldigvis Lurer også på hvordan det blir om jeg ser ham igjen, men sjansen for at det skjer er nokså liten. Marie: Ikke for å virke slem altså..men jeg tror at du bør legge bort tanken på å prøve å bli sammen med ham, iallefall for nå. Du sier jo at du ikke har romantiske følelser for ham, og akkurat det er vel noe som man bør ha før man går inn i et forhold? Tror ikke det er lurt å gå for raskt frem, da det fort kan føles unaturlig. Følelser er jo ikke noe man selv kan styre(: Jeg ville kanskje prøvd å kun være venn med ham først. I går var jeg på kino, og der møtte jeg på en fyr som jeg har lagt merke til flere ganger før. Han jobber i en butikk som jeg handler på innimellom, der jeg har sett ham 6-7 ganger de siste to månedene. Da jeg var på kinokiosken i går snudde han seg og smilte til meg. Og da jeg sto i kø for å betale på kiosken var det ei i den andre kassa som klarte å velte bruskoppen sin over seg, så alle snudde seg selvsagt for å se.. og der møttes blikket vårt igjen. Hvordan skal jeg tolke dette? Tror dere han bare smilte til meg for høflighetens skyld fordi han sikkert kjente meg igjen fra butikken? Og forresten ja, må bare si at jeg synes han er utrolig kjekk! -Andrea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #294 Del Skrevet 20. november 2010 Ja det er vel det jeg også har kommet. Fram til Andrea Vet ikke hvordan du skal tolke det smilet. Det at blikket deres møttes for andre gang var nok tilfeldig, men det første smilet kan bety at han kjente deg igjen fra før og at han har lagt merke til deg. Det er jo positivt at han husker deg fra før! Møtte blikket til en fyr på bussen I dag, han så på meg, og jeg så tilbake og da smilte han, smilte seff tilbake og det smilet gjorde faktisk dagen min litt bedre, uansett hva det betydde fra hans side. På onsdag prata jeg med han fyren som går I parallellklassen min som jeg har et godt øye til. Han virker kjempeålreit! Han virker også ganske så smart, og jeg må bare si at jeg tenner på intelligens! Seff til en viss grad, men jeg må kunne ha en litt dypere samtale med min kommende make, hehe. Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #295 Del Skrevet 20. november 2010 Hei hei! Er sykt trøtt når jeg skriver det her, så hvis ting ikke gir mening så er det derfor. Andrea: Så fint! Han smilte nok til deg fordi han har sett deg før, og da har han jo lagt merke til deg. Det er jo sikkert mange som handler på den butikken, og man husker vel ikke alle. Men man har vel kanskje en tendens til å huske kunder som ofte er innom. Det hender at de som jobber der jeg pleier å handle hilser hvis jeg møter dem når de ikke er på jobb. Så er jo vanskelig å si om han liker deg eller ikke. Du kan jo se om han ser litt etter deg eller om blikkene dere møtes når du ser han når han jobber? Har dere sett på hverandre tidligere, før dette kinoen? Marie: Er nok lurt å ikke hoppe inn i noe hvis du ikke har romantiske følelser for han. Ja, sånne småting som et smil o.l gjør faktisk dagen litt lysere. Idag holdt jeg døren opp for ei jente som skulle inn samme sted som meg. Hun smilte bredt. Møtte hun tilfeldigvis litt senere også, og da smilte hun like bredt! Tror det gjorde dagen hennes litt lysere. Og bare det gjorde også at min dag ble litt lysere. Har hørt rykter om det der at dere (jenter) tenner på intelligens! Det tyder jo bra. (Ikke at jeg skal være for kjepphøy.) Men ja, støtter den at det kan være fordel å kunne ha litt dypere samtaler. -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #296 Del Skrevet 20. november 2010 ja sånne småting som å smile til noen osv. kan faktisk gjøre dagen bedre! er så deilig å se at det finnes snille mennesker rundt omkring.. for noen ganger kan man virkelig begynne å lure på om det gjør det.. her om dagen var det en dame som gikk rett på meg inne i en butikk, og bare så stygt på med etterpå.. selvom det var hun som hadde gått hardt på meg..! og dette var en godt voksen dame.. jeg pleier alltid å si unnskyld, beklager, smile osv.. men denne gangen ble jeg så overrasket at jeg bare stod der å så på henne, mens hun gav meg det stygge blikket sitt.. men til en annen ting, i dag skal jeg ut! :D og er såå klar for å finne en flørt kryss fingrene for meg HA EN FIN FIN LØRDAG ALLE SAMMEN! Lisa TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #297 Del Skrevet 20. november 2010 men til en annen ting, i dag skal jeg ut! :D og er såå klar for å finne en flørt kryss fingrene for meg Lisa TS Ja, me too! Idag er jeg så SÅ klar for å finne en flørt.. jeg har virkelig behov for litt kos, om dere skjønner hva jeg mener Idag har jeg lyst å tenke som en mann, bare finne meg en for å dekke noen behov for en natt.. Kaller meg for Sara;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #298 Del Skrevet 20. november 2010 Lykke til Lisa og Sara!! :D Fortell oss om dagens flørt/fangst senere da;) I dag har jeg en rolig kveld med venninner! Herlig! Slappe av og bare preike Kos! Marie: Kjekt at dere smilte til hverandre Vanskelig å tolke det, men mulig han kjente deg igjen? Neste gang du ser han, må du smile til han! OG til slutt kanskje dere utveksler noen ord sammen osv.. spennende! Enig med dere over, et smil kan virkelig gjøre dagen lysere for noen Jeg blir kjempe glad hvis noen smiler til meg, både jente, gutt, eldre el unge. Synes det er koselig. Synes det er viktig at vi hjelper hverandre i hverdagen! Om det så bare er med et smil Og enig med Andrea og Erik, ikke bli sammen med en fyr du ikke har romantiske følelser for! Det er must i et forhold i mine øyne Hva er drømmemannen / dama i deres øyne da? Karoline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #299 Del Skrevet 21. november 2010 god søndag folkens! Hvordan gikk det med deg Sara? våknet du alene i dag? hehe.. noen ganger så skulle jeg ønske at jeg kunne "tenkt som en mann", og bare hooket opp med noen.. men greia er at jeg klarer ikke det.. sex med en jeg ikke kjenner sånn overhodet går ikke helt gjennomføre for meg.. som sikkert er en bra ting, tipper jeg hadde fått verste fylleangsten dagen derpå men at behovet er der noen ganger, å ja! for sure! jeg hadde en super kveld ute i går! snakket med mange gutter og hadde det kjempe gøy :D møtte også en som jeg snakket en stund med, og hold dere fast, til og med kysset! hoho! han var utrolig hyggelig og ikke sånn innpåsliten i det hele tatt.. det var et veldig søtt bra kyss! har til og med sendt meld til han i dag, og han har svart meg en gang.. nå venter jeg på svar igjen.. veldig spennende! hvis jeg får svar igjen blir det nok date på meg.. herregud sykt skummelt! da må dere hjelpe meg! noen tips på bra første date? ikke kino, det blir litt for lite snakking til en første date.. veldig spent på om han svarer meg igjen.. syns det er veldig vanskelig å vite hva man skal skrive på meld osv.. må også si at han nevnte flere ganger i går at jeg var sexy og pen osv.. herregud! jeg sexy?! det var veldig gøy å høre, og det blir jeg veldig glad av.. så uansett om han ombestemmer seg og ikke vil treffe meg alikevel.. så hadde jeg en veldig fin kveld i går uansett Lisa TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #300 Del Skrevet 21. november 2010 Så kjekt å lese Lisa :D wohoo! Dette er spennende! På første date skal dere bli kjent, så jeg ville gjort noe litt uformelt som skapte samtale. Kanskje bowling? biljard? Så utrolig gøy! Hvordan ser han ut? Hvordan kom dere i kontakt? mange nyskjerrige spm:P Høres ut som du hadde en tipp topp kveld!! :D Karoline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå