Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.. eller noe i den dur! :P

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Karoline; hehe, du får forelså den pepperkake-daten til din nye flamme. Jeg krysser alt jeg har for at det skal gå veien!! Må støtte opp om de andre bergenserne her altså;-) Jeg håper på hvit jul, for det mest sannsynlig også fordi jeg skal være på fjellet hele julen:-)

I byen ser jeg helst at det bare er kaldt og tørr asfalt. hvis det skal snø så må det snø på en fredags ettermiddag og utover kvelden, det er så koselig. Jeg er litt misunnelig på deg som er på denne rosa skyen, det er så HERLIG. Jeg var der litt i går da jeg plutselig fikk kontakt med hanfyren. Hehe, men det kan jo ikke sammenlignes what so ever.

Erik:

Og der glemte du å signere også, Erik;-) uten mat og drikke duger helten ikke! Jeg har kost meg med hjemmelaget (heeelt hjemmelaget fra bunnen av for første gang!) lasange i dag. NAM. Aldri mer "pakke"lasange. Den ble dødsgod. Og utrolig sunn (lavt kcal-innhold + proteinrik).

Jeg er forøvrig veldig glad i å lage mat og å gå på fine restauranter. Jeg føler ikke at noen av mine jevnaldrene gutter er på samme "nivå", de fleste jeg ser i butikken går rundt med grandiosa i handlevognen. Da har jeg lyst å be dem hjem til meg på middag. Seriøst.

Sørg for at du blir tatt bilde av mange ganger iløpet av julen, går du i dress ila julen? Isåfall er jo det en fin anledning til en liten photoshoot;-) Til jul ønsker jeg meg litt sånne praktiske ting som jeg ikke gidder å kjøpe selv rett og slett!! Hehe, høres litt rart ut da men..Jeg ønsker meg ihvertfall to nye hodeputer. Og så ønsker jeg meg litt innredning til det andre soverommet i leiligheten min. Nå er det gjesterom/oppbevaringsrom for skoene mine ++, men vil gjøre mer nytte av det, få det litt finere. Og noen nye puter til sofaen min tror jeg. Men om jeg kunne ønske meg akkurat hva jeg ville så ville det nok ikke vært noe materielt, jeg har alt jeg trenger og mer til...(men to litt slitne hodeputer som trenger erstatninger!)

Rød sløyfe er jo perfekt. Ser for meg en golden retriever valp med rød sløyfe, he he..Og ang. det som er "inni"; det er det indre som teller, og det vil jo komme frem etterhvert som julegaven tas i bruk!

ps. Ikke ta skrivefeilene dine så tungt, vi forstår hva du mener! Og det fikk meg til å tenke på alle feilene jeg har skrevet. Men en blanding av at ting skal gå fort + en smule trøtt, så blir det som det blir med disse ordene.

Trine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har lest gjennom alle 13 sidene nå og må si at jeg kjenner meg igjen i så mye av det dere skriver!

Selv har jeg aldri vært i noe seriøst forhold, sikkert ettersom jeg ikke har hatt noe strebende behov for det..før nå. Har vel noe med at vinteren begynner i nærme seg for fullt tipper jeg, og fordi jeg har vært singel i nesten to tiår:-P Dette er et tema vi ikke snakker veldig åpent om i venninnegjengen, så derfor syntes jeg at det passet så godt å skrive noe her;-)

Vet ikke helt hva jeg skal skrive videre om.. Kanskje jeg skal si noe mer utfyllende om jeg selv?

Og jeg velger å kalle meg for;

Andrea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Andrea! :-)

Så kjekt at det viser seg å være flere i samme båt. Selv om det på ingen måte er en kjekk situasjon, syns jeg da.......Er heller ikke noe vi prater så veldig mye om (jeg og vennene mine da)...Er liksom veldig trist å innrømme at en ikke liker tilværelsen slik den er nå, eller ihvertfall det at en føler at en "mangler" noe i livet. Jeg vil bare ha en å dele hverdagen og livet med, jeg har så mye å gi!!

Men ja; fortell gjerne om deg selv. Du har jo lest hva vi har skrevet om oss selv. Litt om hvem du er, erfaringer, noen i kikkerten for tiden, hverdagen din, om du har noen "problemer" (feks jeg som føler jeg ikke har så vedig mange arenaer hvor jeg kan møte gutter" etc..:-)

Trine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi nå har det skjdd mye her, og på så liten tid! Først hei Andrea! Kjempekoselg med nye jaktere :) ja fortell litt om deg selv :) som du sikkert har sett etter å ha lest igjennom alle disse 13 sidene med lange og innholdsrike innleggene her inne, ha vi fortalt litt om utseende, alder og bosted. Det kan jo du også gjøre hvis du føler for det ;)

Uh, synes det begynner å bli en litt flørtende tone mellom Trine og Erik her ??!

Gleder meg til å høre mer om mr. Overalt :jepp:

Ble bedt på bowling av venninna mi til helgen. Hun sa at hun skulle med kjæresten sin og en kamerat av han, men så kunne ikke denne kameraten likevel...tror kanskje det var ment som en slags blinddate, så dette skal jeg spørre hun om når vi møtes!stakket som jeg er, sjekket jeg han ut på facemog han var godkjent i mine øyne! (hvertfall utseendemessig) men som vi alle vet er jo det bare en brikke i det store puslespillet som må på plass for at det skal bli fullført. Personlighet har masse å si og jeg har bestemt meg for ikke å være så utrolig overfladisk, som jeg lenge har vært. Jeg mener: man må se litt på seg selv også. Jeg kan ikke få hvem som helst liksom. Selv om vi ble enige litt tidligere her om å ikke tenke at noen er pur of our leauge, så er det ikke så lett!

Nå er det natta for min del :)

Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Andrea. :)

Andrea:

Er bare å greie ut om alt du kan tenke deg. :)

Trine:

Usj, skal ikke være lett det med å signere. Selv om jeg pleier å være ganske flink til det. Hjemmelaget er lasagne er jo genialt, men blir ikke ofte. Å lage mat er ikke min sterkeste side, så da går jeg vel sikkert inn i den grandiosa-gjengen du snakker om. :P Ikke at jeg ofte spiser grandiosa, men blir ofte mat som er lettvint og selvfølgelig må det være relativt godt. Har prøvd å spise ferdiglasagne før, synes ikke det var noe særlig. Så aldri mer av det. Spiser ut rett som det er da, med en vennegjeng. Siden du har så lyst til å be de hjem på middag..... hvorfor kan du ikke bare gjøre det? :D Forutsatt at du liker de.

Jeg går selvfølgelig med dress til jul. Liker faktisk å gå i dress, i motsetning til mange andre. Skal nok få lurt meg inn på noen bilder! Faktisk så ønsker jeg meg en barbermaskin til jul, min gamle er vel... sløv. Ellers blir det sikkert klær og sånt. ;) Virker som om du har ganske god plass! Jeg bor på hybel jeg, men har jo den plassen jeg trenger egentlig. Forandrer sikkert mening når jeg får meg noe større. :P

Det er så sant så sant. Er det indre som teller. Får vel klare meg med bare rød sløyfe da! :)

Jeg tar ikke skrivefeil så veldig tungt, men mange jeg skriver med er veldig flinke til å påpeke det, så da blir det sånn. Og noen skrivefeil er så ille at man burde vite bedre. I alle fall hvis man har lært det man skal på barneskolen!

Hvis du synes du mangler arenaer å møte gutter så kan du jo sjekke på KG! Ja, vet det var et dårlig forslag. Det at det heter KVINNEguiden burde jo kanskje være en pekepinn. :P

Sikkert masse skrivefeil her også, har blitt trøtt nå så. :P

God natt!

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie; Dritkjipt at han kameraten ikke kunne likevel da?! Men jeg skjønner hva du mener. Er liksom så utrolig mye som må falle på plass, og derfor virker det hele veldig håpløst til tider. Ganske ofte faktisk. ALT må stemme. Og det fra TO sider også, holder ikke bare at den ene liker den andre liksom. Det er vel derfor så mange er helt vill i nikkersen når de endelig har funnet sin "make". Misunner dem det..

Jeg tenker at ALLE er out of my league. Men sånn må jeg ikke tenke. Og da tenker jeg plutselig at jeg er bedre enn alle andre. Klarer ikke finne mellomting. Men jeg blir beroliget når jeg ser (helt idiotisk ordbruk, men setter på spissen nå); stygge jenter med pene gutter. Ofte så er det et slags misforhold mellom utseende til par. Det er ikke så veldig ofte, men av og til. Og da tenker jeg at det er håp for meg. Men tenker ihvertfall at det er håp når jeg ser to bomser av et par komme bortover gaten i joggebukse og hamburger i den ene hånden og colaen i den andre. Når DE kan finne hverandre. Da må JEG kunne finne meg en også. Tanken på at andre har et kjærlighetsliv som JEG vil ha gjør meg av og til litt frustrert og sur. Selv har jeg ikke hatt ordentlig kjæreste. Og det får meg til å tenke. Når er det MIN tur? Hva har jeg gjort som gjør at det ikke har gått "rette veien" for meg (enda...)? Fortjener jeg det ikke? Stiller det siste spørsmålet fordi jeg syns ALLE fortjener ekte kjærlighet, ihvertfall hvis det er så fantastisk som det blir beskrevet av de som har opplevd/opplever det. Andre, "evige single", vil vel være uenig i det siste spørsmålet, det er ikke noe man skal tilstrebe og noe man skal fortjene, men de er bare kyniske og uten håp. Jeg tror man vokser utrolig som person dersom man har en å dele livet med. Alt fra små til store ting. Og at ja, man kan trives godt i eget selskap og alt det der, men vil påstå at ALLE trenger en ekstra, en bedre halvdel.

Sånn. Nå orker jeg ikke flere filosofiske tanker for i kveld.

Marie + Erik: Vi kan vel si "nok nå" mtp julegavediskusjonen før vi blir bedt om å "get a (private) tread!!!!"

Hilsen Triiiine som har hengt på tråden i hele dag. Får meg likevel ikke til å ikke poste som anonym ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marie:

Hvilken flørtende tone? Det har vi ikke sett! :lur:

Høres ut som en blinddate det der ja. Utseende er bare en brikke ja, men det er jo faktisk det første man ser. Så da blir det jo ganske viktig likevel. Man vil vel kanskje aldri bli sammen med noen man ikke liker utseende på heller. Men er jo noen man liker bedre og bedre jo mer man ser på dem, selv om man kanskje ikke likte utseende så godt fra starten av. Er jo klart at man må se på seg selv også, men man kan jo bli blind av speilet! Så da er det jo ikke alltid like lett å vite hvor pen man egentlig er. :P

Må si det er veldig vanskelig å legge "out of my league" på hylla. Men hvordan vet man egentlig at noen er det? Er jo bare en følelse man får. Så hvis selvbildet er litt forvridd så kan det jo hende at det ikke er tilfelle i det hele tatt.

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan starte med å si at jeg er 18 år, bor i Trondheim, og går mitt siste år på videregående. Synes egentlig at skolen er en dårlig arena for meg å møte gutter, da jeg av en eller annen grunn aldri har vært noe særlig interessert i jevnaldrede. Foretrekker at en potensiell kjæreste skal være minst to-tre år eldre enn meg. Større muligheter er det nok når jeg skal studere videre, men så lenge klarer nok jeg ikke å vente;-)

Ja, må kanskje gi en liten beskrivelse av hvordan jeg ser ut! Jeg har langt, tykt, brunt hår, blå øyne, ca 165 høy, ganske lys i huden, slank og jeg liker å holde meg i form. Trener på et treningsstudio..mange sier jo at det et et så bra sted å treffe gutter på, men det virker som de fleste guttene holder seg i gruppe som oftest ved vektene der jeg trener, mens jeg foretrekker å løpe på tredemølle. Må si at jeg er generelt sett ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut, men det finnes jo selvsagt de dagene innimellom der jeg føler meg så fæl at jeg knapt vil bevege meg ut døra.

Mitt problem er at jeg aldri finner noen særlig interesse for de guttene jeg treffer. Prøver så hardt jeg kan, men man kan jo ikke gjøre så mye mer når interessen ikke er der. Og hos noen av de få guttene jeg har fattet en interesse for tidligere og datet, har det aldri blitt noe mer av; enten fordi han trekker seg unna eller at vi bare glir i fra hverandre og mister kontakten.

Men når jeg ser rundt meg på gata finnes det jo så mange kjekke menn! Hvor i all verden kommer man i kontakt med dem??:-)

Er et par stykk jeg har i kikkerten, men som jeg ikke har snakket med. Han ene vet jeg godt hvem er. Han spiller fotball i 1.divisjon og trener på samme studio som meg. Har utvekslet en del blikk med ham tidligere, men det er lenge siden jeg har sett ham. Kan godt være for at fotballspillere trener ute mens de har sesong? Sesongen er jo straks ferdig, så kan jo håpe at han begynner å trene på studioet igjen snart:-)

Skal tenke over om det er noe mer jeg burde si..det får bli i morgen, for nå burde jeg legge meg.

-Andrea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen! :) jeg lever :P

lenge siden jeg har vært innom her nå, har hatt så utrolig mye å gjøre og tenke på, så har rett og slett glemt det helt bort!

har ikke skjedd noe særlig spennende altså, er vel mest skolearbeid og jobb som tar mesteparten av tiden min nå.. :S

begynner nesten å glede meg til jul jeg! selv om jeg skal gjennom en del eksamener osv først.. også skal jeg jobbe på juleaften, bare på dagen da.. men koselig med jul bir det uansett! liker foresten ikke at det er julebrus osv i butikkene! men jeg gir meg aldri lov til å spise noe av det før 1. desember uansett.. :P men det er jo faktisk ikke såå lenge til.. jeg har bursdag denne måneden foresten! noen flere som er novemberbarn? :) æsj.. enda et år har gått og fortsatt ingen kjæreste :P bedre lykke neste år!

hei til andrea! :)

Lisa TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Trine:

Din tur kommer sikkert snart! Alle fortjener vel kjærlighet, problemet er bare at det skal være så vanskelig å finne. :/ Angående julegavediskusjonen så kan vi sikkert legge den på hylla nå. :P

Andrea:

Virker som det er en tendens til at jenter alltid er interessert i de som er litt eldre. Men da blir jo problemet å finne dem! På treningssenter burde være en fint sted å sjekke, men vanskelig når man løper kan jeg tenke meg. Vanskelig å ta kontakt med de som løper, men hvis det er du som står for sjekkingen så kan du jo se deg ut noen kandidater mens du løper. Fotballspillere pleier å trene på studio selv når de har sesong, men kan jo hende han trener på et annet tidspunkt enn deg.

Hvordan man skal komme i kontakt med de på gaten er jo ikke så lett å si. Går ut ifra at man bare må gå bort til dem og snakke, men det er jo litt....uhm.... vrient. :P

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo:)

Velkommen til Andrea:)

Lisa: Er såå enig med deg. liker heller ikke at julebrusen osv er kommet i butikkene=/ 1 desember skal det være på plass. Men jeg merker at jeg gleder meg utrolig til jul nå :) Og å få gjennomført den daten Trine snakket om! Den likte jeg :D

Trine: Hørt noe fra MR. overalt?

Hva er deres drømmedate da folkens?

Karoline:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Nei har ikke hørt noe fra han. Men jeg har alltid på følelsen / tror alltid at folk ofte svarer på samme tid liksom. Så jeg satser på at det tikker inn en melding på meg på face i ti-halv ellvetiden i kveld.

Hmm...Min drømmedate! Det kommer vel an på hvilket "nummer" date det er. Det som jeg vil beskrive nå er ikke nødvendigvis første daten, men kanskje 2 eller 5 eller 90ende..Og det må være å være hjemme hos meg eller han og lage mat sammen, middag og dessert og så nyte den før vi ser en god eller dårlig film i sofaen. Masse stearinlys, fin musikk under matlaging+middag og god stemning.

Eller så tror jeg en drømmedate også kunne vært å møtes for å gå på en tur oppi fjellene her, bare en til to timer eller noe slikt (helst i dårlig høstvær med masse regn og vind+ litt på sen ettermiddag/tidlig kveld) og s gå hjem til en av oss og se den gode eller dårlige filmen sammen under et pledd med noe varmt å drikke til:-) på turen har jeg selvfølgelig medbrakt noe varmt i en termos som vi nyter på en benk i regnet. forutsetter selvfølgelig at vi begge er godt kledd!! (på turen, ikke nødvendigvis under filmen!)

En førstedate er litt vanskeligere, vil ikke at det skal være for "stivt" som det ofte kan bli dersom en går ut på restaurant og sånn. Eller verre, kino. Kino kan man gå på etter man er blitt sammen.

Leste for en gangsskyld igjennom dette jeg hadde skrevet og det virker som om jeg liker det hjemmekjære veldig godt. Det gjør jeg absolutt. Jeg tror jeg er litt gammeldags av meg, og veldig romantisk. Gleder meg til jeg kan få gi av alt det jeg har til en eller annen stakkars som faller for meg:-)

Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som fine dater :D Byfjellene er vakre, mye som skal til for å slå de!

Jeg liker og det hjemmekjære!:) Lage god mat, stearinlys, slappe av, snakke om alt og ingenting og bare kose oss :)

Enig med at det ikke skal være for "stivt" under en førstedate. Kino er og uaktuelt for meg. Da blir man jo ikke kjent! Og det er vel målet med første daten!? Tenker det kan være bra å gjøre noe uformelt som skaper samtale! :) F.eks: bowling! Hehe. Tok det første som falt meg inn :P

Jeg tror og du er veldig romantisk Trine! Utifra det du skriver virker du som en jente som er veldig lidenskapelig og en som har mye kjærlighet å gi en fremtidig kjæreste! Og det er jo kjempe flott!! :D

Karoline!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på kino på en førstedate en gang, og det ble bare pinlig egentlig. Som du Karoline sier, så er det jo et poeng at man skal bli bedre kjent og det gjør man jo ikke ved å gå på kino. Må si at den daten ble mislykka og det ble ingen flere med han :fnise: Men ja vet du hva Karoline? Det første jeg tenkte på var egentlig bowling! Det er jo gøy og uformelt, pluss at man kan brife litt hvis man er flink, og spørre om hjelp hvis man ikke er flink. Tenker litt ala golf, at han hjelper deg med å kaste ballen osv. litt nærkontakt er ikke feil, hehe! Ellers så kan man jo ta en piknik i en park el. om sommeren eller våren, det er jo alltid koselig å være ute :) Men synes ideen til Trine var bra. Å spise mat hjemme hos den ene. Personlig hadde jeg holdt meg langt unna matlagingen, ikke fordi jeg er direkte dårlig på kjøkkenet (fremgangsmåten kan til tider være tvilsom, men maten blir god til slutt!) Nei, jeg er bare den personen som ikke klarer å samarbeide med noen på kjøkkenet. Har hvertfall dårlig erfaring med det. Blir bare bråk og uenigheter :fnise:

Men ja, en romantisk middag for to, og kanskje en film etterpå? Film hjemme hos noen kan være greit etter en middag. Da har man muligheten til å få litt nørkontakt (igjen denne nærkontakten!) samtidig som at det ikke blir like usosialt som en kinofilm :)

Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Drømmedate ja... den måtte jo komme. For å være helt ærlig så vet jeg ikke. Tror dere jenter tenker mer på det enn gutter. ;) Men middag for to og film høres jo bra ut. Og ja, kino på første date er vel egentlig ganske så poengløst. Blir jo ikke akkurat kjent når man ikke kan snakke. Da må man i så fall ha en annen type date først, og så finne ut at man har lyst til å dra på kino (eller noe sånt). Føler ikke at jeg har så mye å bidra med på dette emnet her. :P

Lisa:

Fint at vi hørte fra deg! Du får legge ut en beskrivelse når du har tid, og hvis du vil. ;)

Trine:

"Gleder meg til jeg kan få gi av alt det jeg har til en eller annen stakkars som faller for meg." Stakkars?!?! Virker jo som han kommer til å få det bra! ;)

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på kino på førstedate en gang, og det mest pinlige er at vi så Mamma Mia!! (hadde aldri valgt den dersom alle andre filmer ikke var utsolgt den kvelden). Trodde jeg synke så dypt ned i stolen og nærmest dø da de begynte å synge :fnise: Stakkars fyren var det nok enda mer grusomt for, så det ble ingen flere ikke noen flere dater med han nei.

Synes det er veldig vanskelig å beskrive en perfekt førstedate. Man må iallefall unngå de verste fellene som å dra på kino, teater o.l, og kan si meg enig i dere at å dra på restaurant første gangen kan bli litt vel stivt:-)

En drømmedate som legger opp til et perfekt første kyss må være på konsert. Ser for meg at bandet begynner å spille en av mine favorittsanger, typ Muse - Unintended, og daten bare kaster seg i armene på meg. Huff, nå drømmer jeg meg bort:-)

-Andrea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

som du vil erik ;)

beskrivelse av meg.. jeg er 158-159 cm lav :P siste året har jeg hatt ganske mørk brunt langt hår, før det var jeg helt blond.. vet ikke helt hva jeg liker best, men kan ha begge fargene.. blå/grønne øyne jeg er vel ganske normalt tynn, hva nå enn det er :P jeg jobber deltid i klesbutikk, kler meg gjerne i flere forskjellige stiler.. fin dresskjole en dag, boyfriend jeans og genser den neste.. liker å skifte på. er ganske så perfeksjonist så blir aldri 100% fornøyd uansett! elsker å pynte meg når jeg skal ut og sånt da, ogå er jeg en planlegger.. kan planlegge på mandag hva jeg skal ha på meg når jeg skal ut lørdag :P mest fordi jeg hater stå å surre med det i siste liten, og fordi jeg liker å ha ting klart! jeg har en ganske passe stor tatovering, som står for noe som betyr veldig mye for meg... har dilla på negllakk, det er gøy! :) sminke varierer jeg veldig på. noen ganger mye, mest hvis jeg er på byen osv.. andre ganger nesten ingenting.

hm.. det holder vel for nå :P

en annen ting jeg har bestemt meg for i dag:

- prøve å slutte å tenke mye på "gutten i klassen", gidder ikke mer.. skjer der så skjer det, hvis ikke så neivel! sliten av bruke så mye tid på å tenke på han.. er ikke sånn så han har fortjent det uansett!

- være åpen for andre

- ellers bare slutte å stresse med det, ha det gøy og se hva som skjer :)

Lisa TS =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn så var jeg bare nødt til å fortelle om mr.overalt til en venninne jeg hang med i kveld. Og hun overtalte meg til å legge han til på fb. Noe jeg overhodet ikke hadde tenkt over fordi jeg mener selv det var uaktuelt. Men jeg måtte da gjøre det likevel, midt i kampens hete. Han confirmet nå for ve 15 min siden. Og han har enda ikke svart på mld. Litt rart? Selv om han ikke tenkte å svare på det, så er det ihvertfall naturlig å si noe, et eller annet, når en liksom blir venner?? Jeg har så mange "venner" på fb at jeg egentlig ikke bryr meg om hvem som er på listen min eller ikke, deler ikke så veldig mye privat der anywat. Sjelden statusupdates, og bare profilbildene mine som kan sees av venner og skriver nesten aldri på andres waller, mm det er bursdag el. så samma det hvem jeg er venn med liksom.

Men hehe...Har sjekket ut hans profil. og skal si dette er en som er aktiv på face ass! Daglige updates og masse kommentarer fra forskjellige folk under, 30 album, etc...Alle kommentarene er i like god tone slik som meldingene jeg har fått fra han, så det er nok bare "sånn han er", bør ikke legge noe mer i det enn at det var normal høflighet fra fyren.

Men men.

I morgen er det ny dag. Da skal jeg påp trening og jeg håper at en som jeg har sett der flere ganger før er der. Han har masse tatoveringer! Og er veldig søt. men han er kanskje litt tynn og spinkel, men det erjo noe han prøver å ornde opp i, iom at han trener vekter. Hehe, men hallo, ikke at det har noe å si:-) Han er egentlig ikke min type i det hele tatt. Tattos og skikkelig sånn "skate"-type med store skatesko, hood og sånn svær basketshorts. Men jeg er åpen for alt.

Noen som har noen kjekke planer? Føler dere andre alltid skal ut.

Linda; er daten med hun nye falt på plass???

Erik: du må gjøre noe drastisk - hva gjr du for å komme i kontakt med jenter? Nytter ikke å holde på som meg og bare sitte her inne og skrive og klage!! Vi må ut og gjjøre noe aktivt for at det skal skje noe....

Ha en romantisk weekend dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, nå har det kommet beskrivelse fra Lisa også!

Hva jeg skal i helga? Idag var det trening, gitar og tv. I morgen (lørdag) er det filmkveld med noen kamerater, så det blir jo bra. Mulig jeg sniker inn litt trening også. Skal nok ikke ut i alle fall.

Lisa:

Høres fornuftig ut det du har bestemt deg for. :)

Andrea:

Det er lov til å drømme. ;)

Trine:

Hva jeg gjør.... Vel....Hmm.... Tror jeg faktisk holder på som deg. :P Når man ikke treffer noen gjennom venner, jobb/skole, og heller ikke driver med nettdating, så blir det jo fort vanskeligere. Et alternativ er jo å gå ut på byen, men det frister egentlig ikke så mye. Møter vel sikkert ikke så mange interessante der heller. Hva mener du med drastisk egentlig?

Angående mr.overalt så gjør du det nok lurt i å ikke legge for mye i det. Er han interessert så burde han vel svare i det minste?

Får håpe du ser han fyren på trening da, så kan du finne ut om han er din type eller ei! Du synes jo at han er søt, så da er jo spørsmålet om personligheten er like søt (eller søtere?). :)

God helg!

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik; Hehe, vi er veldig like vi to...

Hva jeg mente med drastisk..Hm, jeg vet ikke helt! Du har vel kanskje gjort ditt for en stund fremover mtp den lappen du gav. (Kommer fortsatt ikke over det - SÅ tøft gjort!!!:-)) Men jeg mener at en liksom må gjøre noe for at noe skal skje. Ihvertfall når det er sånn med oss som gjerne ikke er i så mange settinger som er naturlig å bli kjent med nye mennesker på..Men vanskelig å plutselig poppe ut av komfortsonen også..

Han confirmet meg, men har ikke svart. og han har vært mye på fb i dag. Er litt skeptisk til folk over 30 som henger mye på face. Han legger ut mange fine bilder da (han er fotograf). Men likevel! Har de ikke noe LIV?!?!?!? (Sånn som oss feks!)

Jeg legger ikke noe mer i det nå. Jeg har "gjort mitt" for å si det slik. Skal kke kaste meg etter han heller.

Men erfaringen var veldig fin og kjekk å ha med seg. Morsomt at jeg sendte mld til han, og ikke minst at han svarte meg.

På trening i dag så var mr.tattoo der. Jeg har tenkt så mye på han at jeg ikke klarte å se på han nesten. Haha, huff, han vet jo ikke at jeg har dagdrømt om han...På ikke mindre enn 3 av øvelsene jeg tok så var vi nesten rett ved siden av hverandre, perfekt for å slå av en prat..HADDE HAN IKKE HATT DEN JÆVLA MUSIKKSPILLEREN SIN PÅ DA!....Jeg tenkte hele tiden at uu, nå som jeg er her, så er han plutselig her også. Men den første gangen da kunne han ikke se at jeg var på den maskinen jeg var på før han kom bort på den ved siden av, andre gangen var det jeg som ikke så han. Og tredje gangen så kom han bort der som jeg var da, men så gikk han. Jeg gikk 5 sek bak han ut av treningen da, men igjen med ØREPLUGGENE i. Men men..Jeg ser han nok på mandag igjen hvis jeg går i 10-11 tiden;-) Da skal jeg smile til han. Føler det var mange ganger at vi fikk litt blikkontakt, da vi var langt fra hverandre inne i treningsommet, men det er jo bare reflekser på hodet, når man merker at noe beveger seg et eler annet sted langt borte så ser man automatisk bort, hvem er det, en ny en som kom inn etc..

Avlsutter med en GROOOOOOSE mann på treningen. En liten og spretten og full i muskler, afrikaner. Han GLOR så inn i hampen. I dag var det to veldige "babes" på treningen, med singlett og viste halve kløften foran og bare spradet rundt og ordnet og styrte med manualene. Jada. Det er greit liksom. Hun ene instruerte hun andre litt. Neeei, gjør sånn etc..Og vår venn afrikaneren, han kunne bare ikke holde øynene borte fra RUMPEN til hun ene. Det var helt sykt!! Han gikk forbi, og hvis det hadde vært en lyktestolpe foran der som han gikk så hadde han gått rett i den fordi han gikk med hodet og øynene klistret mot rumpen til hun baben, men kroppen pekte en annen retning som han gikk imot. Det var pinlig å se på. Han har glodd på meg en gang jeg var den eneste jenten der, men "heldigvis" så var det noen som var mer attraktive enn meg der i dag, he he..Det er nesten som en har lyst å spørre, er det noe du luuuurer på eller???

Jeg starter min lørdagskveld ganske snart, skal innvie mine 19 (!!) nye lys (både kubbe + stearin da) og kose meg først litt til med en skoleoppgave, og så slår jeg av pcen og tar frem en bok:-)

God kveld alle sammen!

trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...