Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.. eller noe i den dur! :P

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hehe, ja jeg har en ganske guttete stil. Kristine er vell litt mer jentete enn meg, men ikke sånn typisk jentete, men iforhold til meg så kan hun gå i kjole. Men ellers har hun typisk lesbisk stil hun også, med litt guttete klær, tatovering og piercing (og kort hår ;)).

Jo da jeg var yngre var jeg interessert i gutter, men jeg blir ikke betatt av dem på samme måte som jeg blir av jenter. Jeg blir ikke tiltrukket av gutter, og har egentlig aldri blitt det. Jeg trodde jeg ble det før, men det var nok bare fordi jeg var redd for å innrømme at jeg likte jenter.

-Linda-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo alle sammen!

Håper alle har hatt en flott helg!

Artig med beskrivelser av hverandre. Skal på prøve jeg og..

Hmm, hva skal jeg si?

Jeg har veldig langt blondt hår, blå øyne. Bruker ikke briller/linser. Timeglassfigur. ca 1,76 høy. Er veldig opptatt av at jeg alltid skal se "fin" ut. Jeg går ikke i joggebukse osv i offentligheten. Greit innenfor leilighetens fire vegger, men der stopper det. Så jeg er en typisk jente jente hvis jeg kan kalle det det. Jeg elsker kjoler, skjørt, høye hæler osv. Jeg elsker å dille meg opp:) Alltid lakkerte negler. Har også mye smykker, ringer og øredobber. Jeg fikk inntrykk av at meg og Trine er litt like kanskje? Jeg sminker meg lite. Jeg liker det naturlig, og synes selv jeg ser best ut sånn! :)

Det var litt om meg :)

Og Marie: du må ikke ta vekk krøllene dine, krøller er jo nydelige!

Linda: hva skal dere finne på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, her skjer det ting.

Ikke noe særlig nytt her. Var fin utsikt på trening idag, for å si det sånn. ;) Men av en eller annen grunn så skal absolutt jenter enten løpe, eller gå i flokk. Så da ble det mer vindushopping. :P

Trine:

Jul er bra, men synes det er litt voldsomt at de starter med kaker, julebrus og andre juleting så tidlig som midten av oktober....... Så du ønsker deg en prins til jul altså? Kanskje jeg skal pakke meg inn og legge meg under juletreet ditt! ;) (Hvorvidt jeg er en prins kan vel diskuteres)

At du er god på smalltalk er jo en stor fordel, da burde du i alle fall ikke ha noe problem med å finne på noe å si. Da er det jo bare å finne noen å snakke med!

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg var den beste ideen noen har noen gang kommet med her inne på denne tråden, Erik! Prins eller ikke, jeg tar deg jeg!! Haha..

:-) Men når jeg tenker på det praktiske............kan kanskje bli litt vanskelig å pakke seg selv inn?!?!?!

Trondheim er jo en superstudentby, så må jo være masse jenter der, selv om de nødvendigvis ikke går i klassen din. Er du like ivrig på treningen som meg? Da er jo det supert sted. Du får speide etter noen som er for seg selv da. Jeg syns ofte at guttene også skal trene i flokk. Det irriterer. Det ser så ueffektivt ut! De står jo bare og henger og slenger..Hehe! Jeg skal i morgen, ønsk meg lykke til! Det blir vel en tidlig tur, så får se om jeg ser noen "kjente".

Jeg kjøper ikke julegodt eller brus før det nærmer seg. og pynter heller ikke. Bare liker følelsen av at det snart er jul. + har hørt litt på julesanger. De får meg alltid i godt humør:-)

PS:INGEN SVAR FRA MR OVERALT!! Er det så vanskelig? Skjønner ikke hvorfor han IKKE skulle svare..Var ikke noe invitasjon til noe som helst, bare en hyggelig! Oisann vi hr sett hverandre masse før! Så morsomt! Kan jo være hyggelig tilbake. men men! Jeg tar det ikke så tungt....enda:-( buhu! neida;-)

God natt peeps, snakkes!

Hilsen Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH MY FREAKING GOD. NÅR JEG SNAKKER OM SOLEN. FYYYYYYYY SØREN SÅ EKKELT DET VAR.

HAN HAR LAGT MERKE TIL MEG KJEMPEMANGE STEDER, OG LISTET DEM OPP I MAILEN OG KALTE MEG FOR BANANSKALLJENTEN! HAHAHAHHAHA, JEG SPISTE ALLTID EN BANAN PÅ VEIEN TIL TRENING DA JEG BODDE LITT LENGRE VEKKE FØR!

UUU NÅ BLE JEG GLAD OG FULL I ENERGI og jeg som skulle legge meg og alt, har vært oppe siden 0440 idag.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svarte med en gang, ikke noe tidsregler eller noenting her i gården.

ÅHERREGUD JEG BLE BARE HELT FULL I ENERGI. Det var så morsomt!!!!

Svaret hans var utrolig lett og ledig tone på og han skrev at det var koselig at jeg kjente han igjen, for det pleide å alltid være han som kjenner andre igjen. Og han nevnte seriøst alle de stedene jeg har lagt merke til han, og da har han gjort det samme om meg. + han nevnte ett sted til hvor jeg ikke hadde sett han da...

Gurimalla jeg håper han svarer tilbake NÅÅÅÅÅÅ. Oppskriften er vel bare å si at nei det ble ikke noe svar fra han etc, akkurat slik som skjedde isted.

ps. skjønner ikke helt hvorfor jeg gidd å poste som anonym hele tiden, en kan jo lett se hvilke brukere som er pålogget nederst på siden og se navnene der, hehe..men men!

Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ågud dette er så typisk meg. meg i et nøtteskall. Ser dere hvor entusiastiske jeg ble?

Rett opp og så ret tned igjen. Det er jo ikke noe å ta på vei for. Svaret fra han var jo bare hyggelig, det hadde vært svært unaturlig å ikke svare liksom. Så derfor svarte han. Og han virker veldig hyggelig på alle svarene på kommentarene på profilbildene. Så han er bare sånn.

Og så er det to jenter som har skrevet sånn typisk positiv profilbildekommentar på det siste profilbildet hans (som han la ut sist uke).

Men men.får nå se hva som skjer om han svarer igjen. Jeg utsatte leggingen min veldig nå, og kommer nok ikke til å legge meg med det første for å si det sånn.......

Men nå skal jeg ikke ta sorger eller gleder på forskudd. Må heller manne meg opp til neste gang jeg møter på han, for da må jeg jo si hei! Hehe! (har faktisk sett han på treningen også, og han hadde sett meg også! og han er IKKE student;-)) men da litt rart å trene på studentsted? jeg ville heller ha trent på sats eler lignende, men det er jo yme billigere å gå på studentsted da. kanskje han sparer opp penger som han kan bruke på stearinlys og sånn til at jeg skal komme på middag. ja, det er nok derfor han trener på studentsted!!

trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han beklaget ihvertfall det sene svaret. Noe som tyder på at han ikke alltid bruker så lang tid med å svare. Og muligens det at han har prøvd å tenke ut hva han skulle skrive?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, så gøy å lese innleggene dine, Trine! Ble skikkelig engasjert selv, og merket at smilet bredte seg om munnen min, sånn helt naturlig! :fnise:

Så gøy at du fikk svar! Nå må du oppdatere med neste svar fra han da! Det er jo gøy at han også har lagt merke til deg! Dette kan jo være et potensielt jakt-offer dette da! Det kan jo være at de jentene bare er venner av han eller noe sånt. Han trenger jo ikke å være interessert i dem på den måten.

Ja, det er nok derfor han trener på studentsted, Trine. Han sparer opp penger så kan bruke dem på deg :jepp:

Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad! Kjente og at jeg trakk på smilebåndet jo mer jeg leste! :fnise: Så utrolig kjekt Trine! Dette blir spennende å følge med på! Du var utrolig (!!!) tøff som sendte meld til han i utgangspunktet!! Så gøyt at dere begge har lagt merke til hverandre liksom! Ikke bry deg om de andre jetnene, sikkert venninner!

Så gøyt dette var, Wohoo :D

Karoline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, her skjer det ting!

Trine:

Du likte ideen min om å pakke meg inn ja? ;) Må nok få noen til å hjelpe meg med å pakke meg inn. Dessuten må jeg vel finne en stor nok eske så du ikke vet hva det er inni!

Er bra i Trondheim, er vel 30 000 studenter, så burde jo være noen jenter her. Nå vet jeg ikke hvor ivrig du er på trening, men jeg har trent 5 ganger i uka de siste 5 årene, så kan vel kalle meg selv ivrig. Pleier å ha korte og effektive økter da, er ikke som om jeg bor der. :P Har trent med andre før, og det blir ofte ineffektivt. Med mindre man finner en som har samme plan med treningen. Er veldig mange som bare henger og slenger som du sier, de som bare er der for å være sosiale. Synes det bare er teit egentlig, man burde jo være der for å faktisk trene! Hender det sitter noen jenter der som har syklubb eller hva man skal kalle det, trening er det i alle fall ikke! Du får ha lykke til imorra ja! :)

Gleder meg alltid til jul jeg, og prøver også å vente med brus og julegodt (ikke alltid så lett!).

Se her ja, her skjer det enda mer! Bra han svarte da! :D Blir jo spennende å se hva som skjer videre.

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes yes han svarte isted! Er ikke like entusiastisk på svaret da. Det begynte veldig bra og morsomt. Men det avsluttet liksom ikke med noenting. Han bare skrev noe liksom. (Svar) men det var ikke noe mer. Så nå skal jeg ihvertfall ta og vente med å svare til feks i morgen ettermiddag, eller lengre. Må finne på et godt svar slik at jeg kan holde praten i gang. Og lenge nok til at han merker at han får lyst på svar fra meg og begynner å tenke, hm jeg skulle kanskje ha stilt spørsmål eller noe. Men jeg får analysere svaret hans litt til og så komme med en fyldigere rapport til dere. har lyst til å kopiere inn alt, men det tror jeg blir litt rart. men må bare si det med bananskallet. var så sinnsvakt morsomt fordi han sa han hadde jo sett meg på en butikk og. og det husker jeg veldig godt fordi da var jeg så flau (dette skrev jeg til han isted). gjett hva jeg kjøpte da. stod bak han i kassen med en klase med bananer. og det hadde visst han også lagt merke til og ville kommentere, og han hadde tilogmed ledd inni seg. haha!

Deilig at det var noe positivt som kom ut av denne dagen også, i det hele har den vært slitsom og kjedelig med jobb og skole og sofaen.....

Ettersom mr.overalt ikke var keen på å spørre meg om jeg ville bli med på måneskinnstur så tror jeg at det får bli oss to, Erik. Jeg er ivrig på treningen, jeg trener hver dag:-) Men så lenge jeg kan løpe ute blir det vare 3g i uken på studio, da trener jeg styrke. Har mange "typete" folk som jeg ofte blir irritert av på trening. De som feks står og roper til hverandre for å overdøve musikken i rommet, evt musikken de hører på selv. + de som skal "snakke" når de står på hvert sitt kondisjonsapparat. for å bli hørt må disse også heve stemmen til over hva som er innestemme, i tillegg til at de er andpusten. shut up og TREN. og så er det de som løper rundt fra apparat til apparat og ikke har peiling på hva de driver med, eller kan gjøre øvelsene riktig, men gjør dem uten mål og mening. hva gjør du her? syns du det er gøy å kaste bort tiden din? det syns ikke jeg så flytt deg jeg har faktisk et program jeg følger!!!

sier aldri det da, bare inni meg, hihi:-)

nå er det god natt. er glad jegikke svarer han tilbake i dag, da ville jeg ikke fått sove, ville bare tenkt på når han kommer til å svare og hva han kommer til å svare etc. bedre å legge seg med en melding mottatt sant, og så kan jeg svare i morgen:-) haha forhåpentligvis er det han som ligger og anker på svar fra meg!! (eller kanskje ikke, han spurte jo ikke om noeeee!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine:

Du burde nok vente litt å se finne ut noe lurt å skrive hvis han ikke spurte om noe. Må jo ikke bli for pågående! ;) Men er jo et godt tegn at han har lagt merke til deg i alle fall.

Så du vil ha meg med på måneskinnstur nå altså? Ikke julegave som først planlagt? Hmmm..... Nå er vel kanskje måneskinnstur lettere å gjennomføre, men julegave er jo kanskje litt mer spennende?

Mye rare folk på trening ja. Prøver så godt jeg kan å ikke irritere meg over de, men er ikke alltid så lett! Og andre er bare så teite at jeg nesten må le. :P De 5 gangene er styrketrening, har bare blitt 4 ganger i høst da, av diverse grunner. Men går fram og tilbake da, så får litt ekstra trim der. Dessuten går jeg også litt utenom, også av og til til skolen, spørs hvor dårlig tid jeg har. Så blir vel kanskje 1 dag i uka jeg ikke er aktiv med et eller annet. Har egentlig aldri vært noe særlig fan av å løpe, liker bedre å gå. Går ganske hurtig da! ;) Ellers så synes jeg elipsemaskiner er ganske bra.

Lurer på litt hvor mange folk som faktisk trener jeg, kan jo ikke være så altfor mange. De fleste jeg kjenner trener ikke noe særlig, i alle fall ikke effektivt. Og treningssentrene er jo fulle av folk som bare henger rundt, ikke vet hva de gjør, eller bare gjør tilfeldige øvelser uten noen form for plan. Finnes sikkert noe statistikk på hvor mange som er medlem, men det er jo ikke representativt for hvor mange som faktisk trener. Ok, ble en lang avsporing her! Får prøve å komme meg tilbake på sporet senere. :P

God natt!

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra Trine! Ble skikkelig glad når jeg leste innleggene dine :) Nå må du bare finne på et smart svar ;)

Karoline: vi skal på kafè, hun lurte på om vi kunne ta det denne uken, men har ikke hørt noe fra henne enda :/ Så tror jeg må manne meg opp til å spørre om hun blir med i morgen.

Men skjønner ikke helt hvorfor hun er interessert i meg, hun er liksom "out of my league" hvis dere skjønner..jeg vet det sikkert er fjortis å si det, men det er slik jeg føler det akkurat nå :/

-Linda-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy, Linda! Ja det er jo ikke masing :) Mann deg opp, stikk brystet fram og spør henne om hun vil være med i morgen!

Skjønner hva du mener med "out of your league" Det er sånn jeg føler det mange ganger også, men jeg tror dette fenomenet har blitt litt hauset opp. Jeg ser ofte at mindre pene jenter går sammen med utrolig pene gutter og vice versa. Nå vet ikke jeg hvordan det er i det lesbiske miljøet, men jeg antar at noe er likt...:)

Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda, send henne en meld. Nå har dere avtalt et møte, så nå er det i mine øyne opp til begge to (ikke kun henne) at det blir noe av :) Så kom igjen! Kan jo være hun sitter å venter på at du skal ta iniatativ til det? Kom igjen :) Café er kjekt:) Da blir det ikke så formelt, og samtalen går litt lettere da.. (synes jeg.)..

Kjenner og igjen den tankegangen .. "Out of my league". MEN vi kan ikke tenke sånn. Hun liker deg for den du er, og du liker henne for den hun er! Det er det viktigste :)

Hva er det første dere legger merke til når dere møter en ny gutt/jente?? Hender, øyne osv.. ??

Karoline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, det første jeg legger merke til? Hm..det kan være så forskjellig. Men tror jeg legger først merke til øynene. Jeg er svak for øyne :sjenert: Og av en eller annen grunn liker jeg håndledd :fnise: tynne, litt beinete (sånn at man ser knoken litt) Er vanskelig å forklare, men. Og selvfølgelig smilet da! Har mye å si om han har et sjarmerende smil :)

Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må si utstrålig, det er ikke en spesifikk ting med personen som feks øynene, men må si dersom en gutt har en spesiell utstrålign og tilstedeværelse blir jeg litt mo i knærne. Detvil da si hele helheten, smilet tror jeg kanskje hvis jeg skulle si en spesifikk ting. og så legger jeg ofte merke til skoene til fyren. hehe..og om klesstilen er fin. og øynene selvfølgelig. og om han er veltrent!!!

jeg holder på å mekke sammen et svar til mr.overalt nå! må være litt lur slik at jeg sikrer at jeg får svar tilbake, men det må ikke virke som om jeg draaar det ut i det kjedelige.. skal holde dere oppdatert. :-)

hehe, erik! det hadde vært morsomt å "forske" på. spørre folk på treningen - hva gjør du egentlig her??? hehe..

julegave er spennende, men vet jo hva jeg får. selv om det alltid er gøy å pakke opp. så vi sier først julegave, så tar jeg julegaven med på måneskinnstur! yes sånn blir det;-)

linda; send henne mld, da viser jo du tilbake at du er intr. hun har jo allerede innrømmet for deg at hun er intr i deg, men vil sikkert ikke være masete liksom.

hilsen trine

ps lisa hvor er du!!!! ute på date med mange søte gutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...