AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #161 Del Skrevet 26. oktober 2010 i dag har jeg vært på skolen igjen.. får en veldig rar følelse inni meg når jeg ser "gutten i klassen". han tenker jo sikkert ikke noe over at det er noe spesielt med meg, eller liker meg som jeg liker han. og det skjønner jeg jo, vi kjenner ikke hverandre. vi fikk øyekontakt to ganger i dag, men det er bare sånn vanlig som man kan få med hvem som helst liksom.. kjenner meg nesten litt trist når jeg tenker på det, en slags kjærlighetssorg eller hva jeg skal kalle det. det er en vond følelse. selvom det ikke er sånn at jeg går å er lei meg sånn på ordentlig, så kjennes det litt rart og trist inni meg når jeg tenker på han. hvorfor kan det ikke bare bli oss to, og hvorfor kan han ikke se meg slik jeg vila at han skal se meg. hvorfor kan ikke ting være litt lettere tenker på de med virkelig ordentlig kjærlighetssorg, jeg selv har aldri hatt det, men det må virkelig være vondt! Lisa TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #162 Del Skrevet 26. oktober 2010 Lisa; det er jo ikke skjedd noe sånn veldig mellom dere..er bare vi som har hypet det opp så mye! all praten her inne går rett til hodet på meg ihvertfall, og jeg tolker ALT som noe med kjærlighet å gjøre, feks hver eneste gutt som møter blikket mitt så blir jeg helt sånn; okei var det meningen, hva vil han, etc..men stakkaren så jo bare med snille øyne på den andre som hadde stått tidlig opp og var på vei til skolen kl.7 en morgen.... Ja, fredriken virker mer keen på vennskap? Er jo faktisk mange gutter som kan være hyggelige, og mange som gir "feil" signaler til jenter når de er sånn. Kanskje han er en av dem....Siden han ikke er mer flørtete ettersom du er det liksom. Veldig merkelig. Det er ingenting nytt på min front i dag. Jeg så ned i bakken nærmest hele treningsøkten min i dag fordi det var en søt gutt der som jeg har sett ett par ganger før. Han har masse tatoveringer, syns det er litt tøft på rette typen! ;-) Men jeg følte meg så lite fin i dag at jeg klarte ikke se meg selv i speilet engang da jeg løftet vekter.....BU! Det er for dårlig. I morgen blir det ut en tur med venninner, kanskje vi møter på noen kjekke gutter:-) På stand-up må det vel være mulig å møte noen morsomme og greie gutter. Hehe..! Faren for at de prøver å styre unna fnisete jenter er vel overhengende sannsynlig, men men!! Ellers ikke noe kjekt planlagt for resten av uken...Må komme litt bedre i gang med skolearbeidet, dere andre er så flinke virker det som!! Er alle her studenter, eller er det noen på vgs/friår?? Erik - du må vel være en militærgutt du da som møter få jenter til vanlig;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #163 Del Skrevet 26. oktober 2010 TRINE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #164 Del Skrevet 26. oktober 2010 Trine: Jeg er faktisk student, men det er ikke mange jenter som studerer det jeg studerer! Var vel 2 jenter i en klasse på over 100.... Så da kan man jo si at jeg ikke møter mange jenter gjennom selve studiet. Har forøvrig permisjon fra studiet akkurat nå, så tar litt andre typer fag. Men har ikke møtt noen gjennom de fagene heller, i alle fall ingen som er single. Ser jo jenter overalt ellers da, ikke at det hjelper så mye. -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #165 Del Skrevet 26. oktober 2010 Trine! hehe, den teorien om militæret var ganske bra! Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt, hehe Joda, jeg går på vgs, mitt fjerde år nå, for jeg gjorde ferdig treårig videregående utdannelse i fjor og nå går jeg allmenn påbygg for å få studiekompetanse Ja det med skolearbeidet er ikke så lett altså! Merker at jeg mangler motivasjon, men... Tror du har rett ang. Fredrik, men det er helt greit, han er kjempekoselig og er sikkert en utrolig god venn Stand-up kan være et fint sted å møte folk, da! Hold oss oppdatert, Trine! Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #166 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jammen er det glatt på sideveiene i Bergen for tiden. Flyr på trynet i hutt og gevær:P Marie: Jeg tror ikke man skal tolke en sånn chat for mye, for det er utrolig vanskelig å tolke rett når man ikke ser vedkommende sine kropps- og ansiktsbevegelser osv. Siden han spør deg spm og han tar kontakt med deg, synes jeg det høres ut som et positivt tegn! Jeg tenker at neste "steg" må være å møte han på et eller annet tidspunkt. Da tenker jeg du merker om det ligger noe mer i luften fra han sin side. Kanskje dere møtes ute blant felles venner el noe? Så får du se hvor det bærer hen! Lisa: Jeg kjenner den følelsen veldig godt. Man blir så fokusert på personen, at man blir lei seg når han ikke legger merke til deg på samme måte som du gjør med han.. Har dere snakket noe sammen forresten? Hvis dere går i samme klasse, er jo sjansen stor for at dere finner på noe sosialt sammen i klassen. Og da kan du ta motet til deg å snakke litt med han! trine: Stand up på Ricks? Det er utrolig morsomt! når jeg var der, var det masse kjekke gutter Og ikke minst var stand up'en utrolig artig! Ha en fin kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #167 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er tydeligvis helt umulig for meg å huske å signere innlegget.. Var Karoline over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #168 Del Skrevet 26. oktober 2010 nei, det har ikke skedd noe sånn egentlig mellom oss trine.. bare jeg som tenker litt for mye på han, sånn som jeg brått gjør hvis jeg er into noen .. kjenner han jo ikke i det hele tatt. kan jo hende han ikke er personen for meg overhodet for alt jeg vet! ja, jeg har snakket med han for et par uker siden, da jeg var veldig glad og fortalte om det her selvfølgelig. jeg som tok iniativet da. greia er vel det at det er ikke så ofte det skjer noe sosialt med klassen vår, og om det skjer er vi så mange, så blir litt rart å gå bort til han og hans gjeng å bare "HEI!" og i forelesning er det ikke så lett å bare snakke med folk man egentlig ikke kjenner. er vel det som jeg syns er så kjedelig, at når jeg først har snakket med han tar det så laaang tid før det skjer noe mer, eller at jeg snakker med han igjen.. er så kjedelig når man er så klar for å bli kjent med en person at det skal være så vanskelig.. er liksom det jeg er litt trist over da men ikke sånn at jeg går rundt å depper liksom, er ikke helt syk i hodet/stalker altså må bare si at jeg synes det er SÅÅ gøy at vi begynner å bli en fin liten gjeng på denne tråden nå! loves it<3 dere er så gode å ha natta :søvn: Lisa TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #169 Del Skrevet 28. oktober 2010 God morgen godtfolk:-) Standupen i går var veldig morsom - og det var mange kjekke gutter der. Deilig å se at det finnes masse søte gutter utenfor skolens 4 (mange) vegger!! Pratet ikke med noen da, merker det er litt mer som skal til når man er ute blant folk på den måten uten alkohol. Men på den andre siden så tenker jeg at åherregud som jeg kunne ha dummet meg ut dersom jeg hadde vært påvirket i går, slik som jeg pleide å være før;-) Men går definitivt dit igjen, gjerne på en fredag hvor aldersgrensen er 20 og sjekker ut forholdene da. Og så må jeg enten ha gitt meg selv en skikkelig peptalk (eller fra dere?) eller ha litt innabords, for jeg merket i går at jeg var rask med å slå blikket ned i bakken dersom noen gløttet bort på meg........ På mitt kull er vi ca 350 stk..og nesten 70% jenter. Og på de kullene under meg så er det enda flere jenter...Linda, lyst å studere med meg eller?;-) Til gjengeld så er guttene ganske kjekke og pene i tøyet, men tenker som regel med det de har mellom beina og ikke mellom ørene... Har ingen spennende planer for de neste dagene, har dere? Har kjempelyst å komme meg ut og møte mange nye folk, men det er liksom ikke helt greien her i Bergen føler jeg..... Ha en superfindag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #170 Del Skrevet 28. oktober 2010 Heihei. Lisa: Er ikke så lett å ta kontakt med folk man ikke kjenner så godt på forelesing nei. Folk sitter jo som regel med de de kjenner, og da blir det jo ekstra vanskelig. Synes det generelt er vanskelig å bli kjent med personer som man ikke blir satt sammen med på en naturlig måte. Gruppearbeid f.eks krever jo at man blir kjent og da virker settingen mye mer naturlig enn om man går bort til en tilfeldig person man ikke aner noe om. Skader jo ikke å være litt stalker heller da. Trine: Der ser du, finnes flotte folk overalt! Problemet er bare å få kontakt med dem. Rart det der med at man blir tøffere med alkohol. Egentlig så er jo de fleste mer attraktive når de er edrue (i mine øyne), så skal ikke se bort ifra at man kan få mer respons da. Forutsatt at man tør da. Ellers er det ikke så mye spennende som foregår her. Gjorde en liten oppdagelse. Fant ut at samtlige av de jeg har vært interessert i (som jeg kommer på i farten) faktisk var opptatte. Hun jeg gav lapp til var jo også opptatt. Kanskje jeg underbevisst synes at de som er opptatte er mer attraktive? Eller kanskje de har en annen utstråling en alle andre? Blir jo fort vanskeligere å finne noen jeg liker som er singel hvis jeg underbevisst går etter de som er opptatt. Vet ikke om jeg liker min nye oppdagelse..... -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #171 Del Skrevet 28. oktober 2010 Erik: Selv vet jeg at jeg slapper mer av og er meg selv blant folk jeg vet er opptatt, da er det ingen jeg trenger å "selge" meg selv til. Kanskje de som vet at de er opptatt gjør det samme, de har liksom ingen de skal imponere og er bare seg selv fullt og helt - og derav kommer denne naturlige utstråligen som jeg mener alle har, om bare gjemt helt innerst inne.... Ellers så har du jo det ordtaket om at you always want what you can't have....... I dag på treningen var det en som så på meg to-tre ganger. Jeg tenkte at yes her var det en gylden mulighet til å komme i snakk med han. men når jeg tenkte det var perfekt mulighet så kom det to jenter og stod i veien. nørder...!!! Hilsen Trine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #172 Del Skrevet 28. oktober 2010 Trine: Ja, kjenner til det ordtaket der. Liker det ikke! Typisk at det kommer noe(n) i veien, er jo alltid et eller annet. Men det kan jo hende det du underbevisst lot det være et hinder siden det faktisk er litt skummelt å ta kontakt med fremmede? Bare en tanke. Du kan jo alltids prøve igjen neste gang! Men sånn generelt så tror jeg det er rimelig greit å komme i kontakt med gutter på treningssenter, de fleste der driver jo med en form for styrketrening, og da burde det være fullt mulig å få kontakt med dem. Burde jo selvfølgelig vente til de er ferdig med settet, er jo ikke noe særlig å bli snakket til når man løfter tunge ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #173 Del Skrevet 28. oktober 2010 -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #174 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hei folkens! Nei det er ikke lett å ta kontakt med folk! Greit nok hvis man er på fest eller som Erik sier, hvis man har kommet på samme gruppe som en man kan like. Dette er jo situasjoner det blir naturlig å ta kontakt med h*n. JEg har ofte hatt lyst til å prate med folk ute. F.eks. i dag, da jeg satt og venta på bussen. Det var en annen fyr på bussholdeplassen og siden det regna som et helvete satte jeg meg ned på benken som var inni skuret. Han stod litt lengre borte, men satte seg etterhvert ned. Han var litt fin, litt eldre enn meg og jeg har ikke sett han før, (bor på et ganske lite sted). Det ble litt sånn *kikke-bort-på-hverandre* typeting fra begge to og jeg hadde lyst til å si noe, men visste ikke hva! Jeg føler at det blir så teit å bare plutselig si noe "kjedelig at det regner i dag da!" Blir ofte vær-prat, noe man helst vil unngå, hehe. Jeg bor litt uttafor Drammen, Lisa siden du spurte om det var noe fra Oslo her. Er ikke såå langt unna, hehe Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #175 Del Skrevet 28. oktober 2010 Erik: det var så perfekt fordi han var akkurat ferdig med øvelsen, og så skulle jeg legge manualene mine på plass, og da hadde han pause rett ved siden av manualstativet liksom. Og han gjorde en uvanlig øvelse (satt oppreist og så rullet han seg ned på bakken på langs liksom med en stang med to vektskiver på, liksom. haha vanskelig å forklare. så ihvertfall j...tungt ut. og det var det jeg hadde tenkt å si til han!)...Men så kom de to fjottene og stod i veien. men men! kan jo også hende at jeg lot det være et hinder. at yes der slapp jeg å prate til han. Marie; skulle jo bare ha tatt sjansen og sagt det, selv om det blir teit. ofte teitere å ikke kommentere noe som absolutt bør bli kommentert, he he...men men! kanskje neste gang. nå venter venninnekveld med kake og is. jum jum!:-) hilsen trine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #176 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei alle sammen! Endelig helg, snart! Har dere noen kjekke planer for helgen? I dag skal jeg ha en skikkelig jentekveld med meg selv! Det blir skikkelig herlig Trine: Så kjekt at stand-up'en var bra:) OG ikke minst at det var kjekke gutter der! Ser du trener på treningssenter. Du kan jo spørre om hjelp til en øvelse el noe? Be de vise deg litt? Når jeg holder på med styrke har det hendt at det kommer noen bort for å hjelpe meg. (godt mulig det er fordi jeg ser temmelig lost ut og stirrer på de som gjør samme øvelse for å lære meg litt).. Da skal de vise meg hvordan øvelsen gjøres og hjelpe meg på vei. Hehe, jeg blir litt flau da:P Men det hadde jo i teorien vært en ideell situasjon å komme i kontakt med folk. Lykke til!! Marie: du skulle tatt motet til deg å sagt noe. (lett for meg å si..). Uansett om det kun er været dere snakker om først, det er jo en måte å komme i kontakt med hverandre.! Så neste gang dere er på busstoppet så snakker dere litt mer, osv. Maybe next time! Linda: hvordan går det med deg og hun jenten?? Ha en topp helg alle sammen! Karoline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #177 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg vet!! Treningssenter er perfekt sted til å møte noen! I teorien ihvertfall! Hehe..Kunne ønske jeg kunne ta meg råd til å gå på et "vanlig" senter da, og ikke bare der hvor studentene går.....Studenter er kjipe og selvopptatte!! Jeg tror jeg er på jakt etter en litt moden mann, eldre enn meg ihvertfall og helst ikke student. Vil ha en som jeg føler meg trygg hos liksom - og føler på en måte at en som har en trygg tilværelse med jobb og rimelig etablert kunne vært noe for meg, noe fast og stabilt. Ikke en ung og uerfaren skjørtejeger som drikker altformange øl i uken. Litt generalisering nå da men.....:-) Ingen kjekke planer for helgen. Jeg må få fart på lesingen, nærmer seg både hjemmeeksamen og eksamen nå! Og så skal jeg jobbe hveeeer dag neste uke, og da bør jeg være litt føre var, for ikke lett å få lest de dagene jeg jobber... Hva skal du gjøre på din jentekveld, Karoline? Jeg tenkte det samme. Har lyst å pakke pcen og fjernkontrollen godt bort og bare kose meg med masse levende lys og en ny bok jeg kjøpte i usa og som jeg "sparer" på så lenge som mulig (vil ikke liksom ikke begynne å lese på den fordi jeg vil ikke bli ferdig med den fordi jeg vet at den er supergøy, har lest første kap. da + de andre bøkene i samme serie. opptil flere ganger. jeg snakker om den siste boken som har kommet ut i shopaholic-serien;-)) og så håper jeg at dette regnet fortsetter utover kvelden, da blir det bare ekstra koselig å sitte inne! kanskje jeg slår til med en facemask og litt tlc for hender og negler også, bare for å gjøre det hele komplett...:-) God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #178 Del Skrevet 29. oktober 2010 Heisann! Trine: Tror jeg vet hvilken øvelse du sikter til, men uansett, høres ut som om du hadde en god plan der. Karoline: Jentekveld med deg selv?! Hva er egentlig det? Har alltid synes at jentekveld høres tvilsomt ut. Hva pleier dere å gjøre på en jentekveld? Til den som skrev siste post (glemte å signere!): Er det noe galt i å være student? :/ Ser ikke noen grunn til at de ikke skal være mer kjipe og selvopptatte, og mindre modne enn andre menn. Skjønner den at du kanskje mister litt trygghetsfølelse i og med at de har dårligere økonomi og kanskje fester litt mer enn mange andre, men det er jo også en generalisering. Jeg for min del har ingen krav til hva jenta skal drive med, skjønner ikke hvorfor det skal være av betydning. Ser du beskriver jentekveld her! Hmmm.... God helg! -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #179 Del Skrevet 29. oktober 2010 Erik: jentekveld er når jeg setter alt fokus på meg selv og bare slapper av:) Har en god bok, film el noe kjekt på tv. God mat og drikke. Stearinlys. Jeg liker og som nevnt over å stelle neglene, ta ansiktsmaske fikse håret osv. Jeg tilbringer rett og slett litt kvalitetstid med meg selv:P Det er så utrolig herlig innimellom. Jeg kobler av rett og slett. God helg alle sammen!! :D Karoline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #180 Del Skrevet 29. oktober 2010 Karoline: Høres jo bra ut! Hva med jentekveld med flere? Eller venninnekveld eller hva dere enn kaller det. -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå