Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.. eller noe i den dur! :P

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hello :)

Så sykt bra Linda! :D du må oppdatere oss etter dere har vært ute sammen! vi sa jo at du ikke skulle gi helt opp :gjeiper:

Linda + Ida = snart sant :yvonne::fnise:

Marie: hehe.. kjenner igjen den med å overanalysere! er så kjipt at det skal være så vanskelig å skjønne om folk er interesserte eller ikke! haha! sykt gøy om han fra cafeen kan se om du har vært på profilen hans, uff.. sånn har jeg så angst for! er jo det som er så gøy med facebook! at man kan snike rundt :P

tipper foresten at det var noe galt med nettet til han andre fyren du snakket med! facebook chatten surrer sykt mye for tiden! du får la han ta neste steg nå syns jeg! ikke send han mail å spør hvorfor, det blir nesten litt små desp. :P at du satt å ventet på han hele kvelden liksom, selv om du kanskje gjorde det ;)

kjenner til den med at man får sånn forelska følelse, når jeg satt ved siden av gutten i klassen for litt siden ble jeg helt rar, sjelven, nesten litt kvalm og uvel, samtidig glad! haha.. skikkelig sært! :P

Hyggelig at du stikker innom Karoline! :) bare å være med videre om du vil! :) man skal jo være litt nærvøs i begynnelsen :)

og hei til Erik!

Lisa TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!!

Karoline - du må henge deg på her og fortelle alt til oss!! Vi, eller ihvertfall jeg, trenger litt love - om jeg ikke får det selv får jeg heller leve igjennom deres opplevelser for en liten stund !

I morgen reiser jeg til NYC! Har alltid sett for meg selv med en utenlandsk gutt, eller det vil si, ikke en som er norsk, eller ihvertfall ikke fra hjembyen min. Det har kanskje noe med at jeg bare har dårlige erfaringer med dem.....Og forsovet gode med gutter jeg har møtt på ferie og sånn! Haha, blir jo i en litt annen setting da, men...Jeg føler uansett generelt at guttene der ute er mer åpen, mer direkte og moden, ikke minst. Skjønner meg ikke på norske jeg..Kanskje jeg møter min fremtidige ektemann iløpet av den kommende uken??! :-)

Ha en fantastisk dag, jenter!! Og oisann det er jo allerede fredag; HA EN ROMANTISK WEEKEND!!!

Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Leste gjennom tråden nå, og tenkte jeg skulle snike meg inn da jeg er i omtrent samme situasjon. Er 20 år, og har vert singel i dem alle. Jeg har datet flere, men har aldri blitt noe ut av det. Siden jeg går på skole sammen med andre som er 2 år yngre enn meg så møter jeg ikke gutter der, og jeg flyttet for å begynne på skole her, så kjenner omtrent ingen her.

Tenker det er en fin tid å starte jakten på kjærligheten, og da mine gode venner enten har kjæreste eller nettop er kommet ut av et forhold og er 100% forelsket i å være singel føler jeg meg litt utenfor.

Kjenner meg veldig godt igjen i det med gode og dårlige dager, og at en enkel gest fra en gutt kan få en til å begynne å overanalysere med en gang. Og denne uken har jeg vært syk, og det måtte da selvfølgelig være i høstferien, så har tenk mye på at jeg savner den oppmerksomheten som følger med flørting, og forventningene og hele pakka.

Slenger meg ivertfall på her, og håper at det kan hjelpe meg til å samle mot og endelig kanskje møte noen jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller meg foresten Eva, var jeg som skrev forige post, fort gjort å glemme :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering! Altså var vi ute i går, jeg klarte såklart å bli veldig full (det var ikke en del av planen). Men nå er jeg ganske sikker på at hun vet at jeg liker henne, siden jeg flørtet en del med henne (vi satt sammen hele kvelden, satt til og med på fanget hennes og hun dyttet meg ikke bort eller noe). Og når vi sa hadet til hverandre ga hun meg en klem (altså hun tok initiativet til klemmen), og hun er ikke en klemmeperson.

Det er en ting jeg er litt usikker på; venninna mi kom, og når hun og Ida snakket sammen var alt Ida spurte henne om "Er hun vanligvis slik i fylla?". Det første jeg tenkte var at jeg hadde dummet meg ut noe skikkelig. Men etter å ha analysert litt (:P) så har jeg kommet fram til at hun kanskje egentlig lurte på om jeg vanligvis flørter så mye i fylla (men kamuflerte det med det spørsmålet), siden jeg flørta veldig mye med henne. Og hun trodde kanskje jeg bare gjorde det siden jeg var full. Hva tror dere? Har jeg overanalysert igjen? :P Syns bare det er litt artig at det hun snakker med venninna mi om er meg :D Sendte henne foresten en melding og sa unnskyld for at jeg ble så full, og fikk som svar: "det har ingenting å si :D"

Den klemmen jeg fikk av henne var fantastisk :rødme: Høres sikkert teit ut (siden det bare var en klem), men liker at det var hun som ga meg klemmen og ikke omvendt.

Velkommen til Eva, Karoline og Erik :D

-Linda-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

glem innlegget over..hadde tydeligvis tatt helt feil. Fikk melding i dag om at hun bare ville være venner. Melding! turte ikke å si det rett til meg en gang! Er utrolig irritert!!

-Linda-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glem innlegget over..hadde tydeligvis tatt helt feil. Fikk melding i dag om at hun bare ville være venner. Melding! turte ikke å si det rett til meg en gang! Er utrolig irritert!!

-Linda-

Uff da :( Synes det var utrolig trist, virket som om du var på rette veien! Ja det var litt dårlig gjort at hun sendte mld om det. Hun kunne sagt det til deg face to face. Du virker som ei kjempeålreit jente og håper virkelig at du treffer ei annen jente som kan gi deg det du fortjener :)

~Marie~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: :velkommen: til Eva, og det er bare å slenge seg på Karoline, og Erik: Denne tråden er nok ikke bare ment for oss jenter/kvinner, så hvis du føler for det er det sikkert bare å henge seg på :)

~Marie~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter og gutt!

Hyggelig å bli så godt motatt :) Takk!!

Linda: Så utrolig leit å høre. Helt enig at man bør tørre å si det face to face! Noe annet er bare tåpelig! Sikkert ikke det du vil høre nå, men det er mange flotte jenter til deg der ute :)

Har alle hatt en kjekk helg? Fortell fortell:)

Karoline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som egentlig er verst er at hun var full når hun sendte den, så da syns jeg nesten hun kunne sagt unnskyld eller noe sånt. Det hadde hvertfall jeg gjort

-Linda-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som egentlig er verst er at hun var full når hun sendte den, så da syns jeg nesten hun kunne sagt unnskyld eller noe sånt. Det hadde hvertfall jeg gjort

-Linda-

Syntes det var utrolig trist at det endte sånn mellom dere :( det virket jo som om det gikk så fint!

Hun burde ikke sendt den mld i gæfylla, men som du sier: hun var full og da vet man ikke alltid hva man gjør. Synes helt klart at hun burde ha ringt deg dagen etter, så dere kunne pratet om det. Men hun var tydeligvis for feig til det :(

Håper at det gr greit med deg og at du klarer å gå videre :) jeg tror at ting skjer for en grunn, og selv om dt kanskje ikke hjelper å høre dette nå, så var hun nok ikke rette jenta for deg. Bare vent så dukker det nok snart opp en fantastisk jente som er perfekt sammen med deg! :D

Har hatt litt tanker jeg også... Er redd for at jeg tenker for mye og begynner å bli desperat. Har ikke hørt noe mer fra Fredrik på chatten, men han likte hvertfall en status jeg hadde posta og det er da noe! Men har litt bange anelser om at det er ei annen inne i biler. så at de hadde kommentert på hverandres statuer, og hun hadde til og med skrevet på veggen hans "håper du ligger deg på snart" samtidig vet jeg at han har en del jenter som venner, men likevel. Det virket så mistenkelig.

Har også hatt i tankene at jeg kanskje skal ta opp kontakten med han fyren jeg holdt på med i vår, høre om han fortsatt har et godt øye til meg, men samtidig blir det så kleint og rart. Jeg har tenkt så mye på hvordan han var mot meg, og han var jo kjempesnill og god :) han hadde vært den perfekte kjæreste. Samtidg tenker jeg at det bare er jeg som er litt desperat og ønske at noen skal elske meg, og at det bare er savnet etter det som gjør at jeg tenker slik jeg gjør. Uff jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette jeg altså, men deilig å få ut noen tanker hvertfall :)

Holdt forresten på å sende mld på face til han fyren som går i paralellklassn min. Vi "liker" samme side på face. Det er den somgår sånn: "it's like: i wanna klostre you, i just don't want to tell you". Jeg skulle til å skrive denne sonen mld til han da jeg avbrøt og sa til meg selv at det bare hadde vært teit. Jeg er så redd for å drite meg ut, og jeg aner jo ikke om han kan like meg eller om han i det hele tatt husker meg! Samtidg så vet jeg jo at det ikke alltid er gutta som tar det første steget. Kanskje tør han ikke og da får jeg hvertfall ikke vite hva hk føler for meg!

Nei æsj, dette blir lang og teit. Måtte bare få ut noen tanker som gnager i hodet mitt slik at jeg kan få sove litt, hehe

Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen, og velkommen til alle nye! :)

uff.. så utrolig teit Linda! vi vet at gutter er teite, men det er visst jenter også! :nei: hvorfor hadde hun spurt om du ville være med ut og sånn da..!? sikkert veldig usikker på hva hun føler for deg! etter alt du har fortalt så var jeg helt sikker liksom!

skjønner hva du mener marie, er ikke lett.. blir at man tenker så sykt mye, alt for mye egentlig, og det er jo heller ikke særlig bra!

Lisa TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!

Hvordan går det med alle dere med-single?? Er det noe nytt?

Her går det helt greit, men skjer ikke så mye nytt på kjærlighetsfronten egentlig. Jeg sendte mld på fb til Fredrik, da. Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for ikke å gjøre det, siden jeg tenkte at nå får han ta kontakt, men han er nesten aldri på chatten, og jeg har ingen annen måte å kontakte han på, så da tenkte jeg at jeg kunne sende en liten og uskyldig melding. Bare sånn for å legge ut et lite agn og vise interesse.

Skrev at det var hyggelig å bli kjent med han på den festen og at det var synd at han ikke logga seg på igjen da vi snakka sammen på chatten. Spurte også hvordan det gikk med han og hva han skulle til helga.

Han svarte med samme dag, ti over halv tolv om kvelden :)

Forresten så er han bestevenn med ei kjempegod venninne av meg, Jeg spurte henne om han hadde et godt øye til noen og hun svarte at han ikke hadde sagt noe om det til henne hvertfall, så un trodde ikke det. Det er jo bra for meg, for da er det fritt fram å prøve seg :D Er jo ikke sikkert at han kommer til å like meg på den måten, men det er jo en mulighet da!

Blir det noe sjekking på dere i helgen da??

Uansett så må dere alle ha en kjempefin helg :)

~Marie~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKEI JENTER, JEG ER TILBAKE!!! Må innrømme at jeg har tenkt på dere når jeg har vært på ferie, lurt på hvordan det har gått og slikt.

Linda; DUSTEIDA. Det er ikke meant to be! Finn en annen som vil være mer enn venner med deg. Ida er ikke verdt det når hun bare vil være venner med deg, og at hun sier det på mld i beruset tilstand sier jo sitt. Tenk hvor lenge/mye hun mest sannsynlig har tenkt på å "slippe bomben" og endelig fått mot til seg til å gjøre det da hun gjorde det?? Det kommer ofte to my mind, når ting skjer, så virker det jo veldig voerraskende på den ene parten, men den andre parten har gjerne hatt vedkommende nyhet i hodet leeeeenge. (Som da min tidligere roomie "plutselig" skulle flytte inn til en annen venninne av hos slik at jeg også måtte flytte bort fra der vi bodde. Midt i februar. Så ikke akkurat såp mye andre tak over hovedt som var ledig midt i semesteret.)

Marie; Syns du er kjempeflink og tøff som sender mld til facebook duden. Når han ikke liker andre er det som du sier bare fritt frem, hvorfor skal han ikke like deg??;-) Tror guttene liker litt initiativ, før det er på grensen til å være masete da selvfølgelig.

Ikke noe nytt her i gården.....Men merker at savnet etter den special someone er STORT!!! Og det verste er at jeg ikke klarer å komme ut av mitt naturlige habitat, jeg vil jo helst at han skal ringe på døren min. Men vet jo, er fullstednig klar over, at det er kun JEG som kan forandre denne situasjonen. Må jgøre neo snart - vil pynte meg og gå på date og være litt sex and the city liksom! Ikke nødv bokstavlig ment, men dere skjønner, leve livet litt - bli kjent med forskjellige gutter, tror man blir mer bevisst på hva man ønsker og ikke videre i livet da.

Karoline; har du noen i kikkerten?? ;-);-)

Rolig kveld for meg i kveld da, suprise suprise. Skal ut en bitteliten tur kommende fredag. Kanskje jeg klarer å få noen på kroken da........Hehe, vil ha en koselig høstinnekveld med en date !(Sorry klagingen/drømmingen;-))

Kos dere i helgen, girls and a boy(?)

Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Velkommen tilbake Trine! Har du hatt det kjekt?

Marie: Kjempelurt å sende han en meld. Viktig å vise at du er interessert! Den som intet våger, intet vinner! Er ikke ordtaket slik? Snakket noe mer med han? Enig med Trine om at gutter liker at jenter tar litt iniatativ. (selv om det er sykt skummelt..). Så du er tøff!!

Trine: Desverre kommer ikke guttene å banker på døren. Hadde det vært så vel:P Hadde vært utrolig kjekt, det er sikkert og vist! Man må oppsøke steder hvor det er mulighet for møte en, el man kan evt legge seg ut på nettet. Men hvor er steder hvor man møter gutter? Jeg hadde aldri turd å gått bort til en jeg synes var kjekk på butikken el trening f.eks. Sett prinsesser på sjekkeren? Hun ene møtte en på butikken. Så det er fullt mulig for den som tørr ;)

Jeg har faktisk en i kikkerten:) Møter han en del, og det er kjempekjekt! Føler ting går veldig bra for tiden! Men jeg synes det er veldig skummelt. Jeg er konstant usikker, og prøver å tolke alt mulig.. Hvorfor skrev han ikke det? Hva betyr det? Utrolig teit=/ Prøver å skjerpe meg. Har det utrolig kjekt i hans nærvær!

Noen som har noen kjekke planer i helgen? Slappe av helg for min del :):veslejenta:

Karoline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake Trine! :) Har du hatt det fint?

Så bra at du sendte han melding på fb Marie! Det er veldig skummelt å ta initiativ, men har hørt flere gutter si at de liker at jenter tar litt initiativ også

Skjønner hva du menere Marie. Og hadde ikke alt vært mye lettere om "the one" bare hadde kommet å ringt på døren ;) Det går jo an å prøve å finne noen på nettet, ei jeg kjenner fant typen sin på sukker.no

Ja, Karoline vi jenter er slik, overanalyserer det meste. Noe av det viktigste er jo at du trives med han :)

Jeg har faktisk også fått ei i kikkerten :P Møtte henne forige helg og vi har sendt masse meldinger til hverandre, så kanskje det skjer noe etterhvert ;) Det var egentlig ganske bra at jeg møtte henne, for nå er jeg helt over det som skjedde med Ida, og det føles ganske godt! :)

-Linda-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda: Så kjekt :D Er du sånn som meg som bruker en evighet på å finne ut hva man skrive på sms? Har dere planlagt å møtes? Spennende :)

Karoline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan bruke kjempelang tid på å finne ut hva jeg skal skrive. Jeg tenker altfor mye på hvordan meldingen kan tolkes og om den er for teit å slike ting. Prøver å slutte med det, men det er ikke så lett :P Har du og han fyren mye kontakt eller? :)

Vi skulle egentlig møtes i går ute på byen, men vi endte opp på 2 forskjellige utesteder. Men vi skal møtes senere ;) Det dumme er bare at jeg har så mye å gjøre på skolen at jeg nesten ikke har tid til å møte folk :(

-Linda-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle damene :)

Så bra at du har kommet deg videre Linda, det liker vi! Er ikke noe vits å dvele ved ulykkelig kjærlighet, selv om man som oftest gjør det, da. Kjempebra at du har møtt ei ny jente, håper dette går litt bedre :)

Så bra at du har kontakt med han du liker, Karoline! Ser dere hverandre ofte?

Ja, Fredrik (som er han fyren jeg møtte på festen til venninna mi, han som spilte gitar :)) er kjempehyggelig og smart og alt mulig egentlig. Har sendt litt mld med han på fb, men ikke noe mer. Vet ikke helt om jeg tør å spørre om msn-adressa hans enda. Jeg vet at han har skrevet den på fb-profilen sin, men blir litt for heftig stalking hvis jeg bare legger han til liksom, hehe :fnise: Må ta det litt rolig og må ikke bli for masete heller. Det er det som er så vanskelig! Håper at det går bra, og at han etter hvert begynner å like meg, som noe mer enn en venn liksom.

Hvordan var The Big Apple Trine? Såå misunnelig på deg! :)

~Marie~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...