Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.. eller noe i den dur! :P

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Marie; hmmm, hva skal du skrive!? Kanskje ta opp noe dere snakket om sist? Hadde du ikke pratet så vidt med han før? Eller noe annet du tror dere kan ha til felles? Eller noe felles greie på bussen? Feks en eller annen episode som har skjedd der ol.? Eller kanskje han hører på musikk på bussen og du kan si du hørte litt men du lurer på hva han hører på fordi han ser så glad ut og du vil vite hvilken usikk det er? Hehe, er mange muligheter!! :-D

Jeg får snike meg ut når jeg står opp (stå opp kl.5 hver dag!) og løpe ned og feste en lapp til han. Kjenner jeg meg rett så kommer jeg til å skrive den TUSEN ganger fordi jeg skriver så stygt, bu:-( hehe!

ps har forresten brukt tiden til å prøve å finne ut hvem han er. har jo gateadr., så søkte opp alle som bor der og tok alle guttenavnene og søkte på face. vet hvlklen skole han går på og fordi han har sånn lapp i bilruten. men hm det var vanskelig å finne ut hvem det var fordi den ene det kunne ha vært lignet ikke så veldig.

men sant skal sies; jeg har jo bare såvidt sett han to ganger. og den "episoden" i dag, var jo bare en vanlig forbipasserende (meg) og en som tilfeldigvis så ut. det er jo JEG som blåser dette opp...men morsomt å skrive en lapp likevel. uæ! hva skla jeg skrive....er jo litt stalker å vite hvilken bil som hører til hos han...må kanskje "treffe" han et par ganger til. skal begynne å gå maaaange ganger rundt hjørnet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! Hvis jeg skal sende melding, så må du skrive post-it lapp!! (bare pass på at det ikke regner :fnise: ) Jeg tenker fortsatt litt på hva jeg skal skrive, da...finne de rette formuleringene er ikke lett. Og ja Trine, du har rett. Dette er jo jakten på kjærligheten, så da må man jo ut med jegerutstyret. Problemet er bare å finne ut av hvordan det skal brukes, hehe!

Og Linda: kanskje det er bra at du ikke har spurt enda...da blir det litt tid i mellom og da får hun sjansen til å tenke at hun har lyst til å finne på ting med deg :) Men jeg synes at du skal spørre, jeg! Det høres ut som om hun bare er litt sjert og usikker. Vet du hvor lenge hun har vært "ute av skapet" ? Jeg tenker litt sånn at, kanskje dette er litt nytt for henne? At hun er usikker?

Hun har vært "ute av skapet" lenge, vet at hun har vært sammen med ei før. Tror jeg skal spørre om hun blir med ut på byen i helgen, og prøve å finne ut om hun i det hele tatt liker meg. Syns det blir litt flaut å spørre om hun blir med å se en film og hun sier nei, mye lettere å spørre om hun blir med ut på byen ;P

-Linda-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å skrive en ting; hun har en venn som jeg aldri har møtt eller pratet med før, og jeg møtte han og han vist navnet mitt (jeg har ikke sagt det til han). Vil ikke det si at hun må ha pratet om meg? Eller er det bare jeg som blir innbilsk? :P

Å Trine; ja skriv en post-it lapp :D Tenk om han skriver en tilbake og dere begynner å skrive mange til hverandre, helt til dere en dag møtes. Høres litt ut som en romantiskfilm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei KG venninnene mine!<3 ;)

oj! så mye som har skjedd her :D

Trine: den lappen må nok planlegges godt, så det kommer ut helt perfekt.. lappen bør vel kanskje fortelle noe sånt som: beklager om det virket som om jeg stirret inn til deg da jeg gikk forbi, syns det var litt pinlig så ville bare forklare hva som skjedde, og også at det står litt mellom linjene at du syns han var søt :P ...ikke at det skal skrives sånn altså! men at lappen på en måte forteller det!

da blir han nok nysgjerrig på deg tenker jeg!

du så ikke noe der inne hos han da? som du kan si at du så, og at det tok oppmerksomheten din? så virker det som om du så på noe annet enn bare han liksom :P en bok, cd, en gjenstand av noe slag.. eller et eller annet?

hm.. hva som kan stå på lappen, og hvordan det fungerer i praksis blir jo litt spennende da :P

forslag til tekst:

- hei,

beklager hvis det så ut som om jeg stirret veldig inn på deg når jeg gikk forbi, jeg ble bare så opphengt i den **** du har. / du hadde en så koselig ****, så ble litt til at jeg tittet veldig på den.. :) skjønner hvis det så litt rart ut for deg :P

hilsen Trine fra det røde huset/ huset over gate/ hus nr. 5.. eller hva det nå enn blir.. :

hehe.. ikke helt lett det der, men du skjønner tegningen? :P spørs jo helt om du så noe også da.. hvis ikke kan du bare droppe den setningen kanskje?

kan jo også slenge på at du syns det er litt rart å skrive en lapp om det, men følte du måtte forklare deg eller noe?

mulig å henge den på døren hans i stedenfor bilen foresten? blir det kanskje litt rart med bilen?

Linda: ja! spør om hun vil være ut til helgen! virker absolutt ikke innbilsk! var nok en grunn til at han visste navnet ditt! sånn helt seriøst liksom! ikke noe jeg skriver bare for å oppmuntre.. dette blir spennende! :D

Marie: send en mail til han på face! det verste soms skjer er at han ikke svarer.. og da er det jo bare å være som vanlig hvis du ser han igjen :)

også må jeg bare fortelle dere en ting! :D for jeg har vært litt flink i dag :P jeg spurte gutten i klassen om den tingen.. og snakket med han i kanskje 5 minutter eller noe.. smilte og tulla litt og snakket med han sånn ordentlig.. en annen venninne av meg satt også der da, og deltok i samtalen som bare var bra egentlig :P hun vet foresten ikke at jeg liker han!

nå er det nesten sånn så jeg kan legge han til på facebook, men venter litt.. bare sånn så det ikke er det første jeg gjør etter å ha snakket med han.. det virker brått litt desperat til å få venner på facebock/interessert og viser det veldig godt med engang, ut liksom..

også må jeg jeg egentlig si at jeg kunne ønske at det var han som la til meg da isteden.. jeg har jo faktisk tatt første intinativ til å bli kjent nå.. så hadde vært litt gøy om han la til meg.. men kan hende jeg legger han til etterhvert uansett!

nå kommer jeg i hvertfall til å hilse når jeg ser han og sånn :P hihi :P

han virker foresten fortsatt helt perfekt ;) laidback og søt og snill.. håper han i hvertfall har et lite inntrykk av meg nå! er et lite skritt i riktig retning i hvertfall! nå hadde det bare vært perfekt om jeg møtte han på byen en gang igjen, eller at det ble noe felles klassegreier eller at vi kom ved siden av hverandre i klassen igjen eller noe. sånn så jeg for oppretholdt "kontakten" og blitt litt kjent med han..for det har jeg veldig lyst til å bli! :rødme: må ikke bli alt for oppspilt her nå da! ingen ting har jo egentlig skjedd sånn ordentlig enda.. menmen.. lov ¨håpe og drømme, som jeg kanskje gjør litt for mye for tiden! :P

jeg er så spent på å høre mer fra dere også! :D denne tråden er såå bra! om jeg får si det selv ;)

Lisa TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisen girls!!!

Velger å tenke at når tråden vår ligger langt nede på "listen" så er det et godt tegn - vi har ikke tid til å oppdatere hverandre hele tiden fordi vi er ute og blir erfaren på livet! Men det er nok litt ønsketenkning for min del, har ikke skjedd noe nytt her.

Hadde en PINLIG situasjon i dag da. Jeg har fortalt så vidt om han fiskeselgeren som jeg går forbi HVER DAG og som aldri ser på meg, og hvis jeg ser på han, så tør jeg bare se litt fordi han er så umenneskelig kjekk. Anyway. Da jeg gikk hjem fra skolen i dag så så jeg at han satt på noen sånne benker de har (det er bod der, så folk kan kjøpe mat og sette seg ned og spise). Rett ved siden av stod det en jente med en bøsse og samlet inn penger. Hun fikk øyekontakt med meg og begynte på den innøvde "hei vil du støtte....", nesten før hun fikk sagt noe som helst bråstoppet jeg og tenkte yes nå skal han få se at jeg er en skikkelig GIVER! (les det på engelsk!) Og begynte å lete etter lommeboken, så først i feil veske, og så i den rette vesken og fant lommeboken. Tenkte det var greit å stå der og småprate med hun jenten slik at fiskeselgeren kunne se at jeg er en ordnltig person, og ikke bare en som går stivt forbi hver dag. Men to the point. Jeg fisket frem lommeboken og hadde 5x 50 øre og 4x1kr. SYKT FLAUT. Og jeg bare "Jaja, er vel mer en ingenting hva!" og halvveis snudde meg litt med ryggen til fiskeselgeren da jeg puttet på pengene... Jeg skulle bare ha gått rett forbi!!!

........men husker en historie vi lærte på barneskolen. Husker ikke historien, men poenget. Det er bedre å gi alt du har, selv om det bare er 3 kroner, det er giverønsket ditt som teller, de 3 kronene settes mer pris på enn 1000 kr fra en med hundre milliarder liksom. Tror det er en bibelhistorie eller noe??

- Takk for gode innspill til lapp. Ja, tror det er best å henge det på dør/igjennom dørsprekken. Det er dumt for jeg kommer ikke til postkassen fordi den er innenfor hoveddøren. (Bygård liksom). Men jeg må se han ihvertfall én gang til før dette kan skje, og da må jeg holde øyekontakten det lille sekundet lengre slik at han skjønner at jeg ikke bare er enda en tilfeldig forbipasserende. Har lagt merke til at det er veldig rotete der inne da.....og at stikkontakten til en vannkoker tror jeg det er er i, selv når han ikke er der. Jeg HATER det. Er ikke vannkokeren/brødrister/whatever i bruk, ja da trenger ikke stikkontakten være i. Føler det er brannfarlig?? Hehe..

Men disse observasjonene øker sannsynligheten for at en jente IKKE bor der. Håper ikke det ihvertfall. Jeg så engang at det var en gjeng der som spiste middag, så ut som to jenter og to gutter....Men ja jeg må se litt mer! Hehe (LOL: vindusshopping;-))

- Marie; har du sendt noe melding på fb?????

- Linda: skal du ut i helgen med din utkårede?

- Lisa; respekt til deg som pratet med han!! Vent med fb.....!! Evt la han legge deg til. Men jeg føler at ofte så medfører fb at "alt avsløres", en kan bli ganske beviten på en person bare av å sjekke facebooken til en, og da kan man (ubevisst) føle at man har blitt ferdig kjent med den personen. Litt vanskelig å forklare poenget mitt, men skjønner dere? Men kan jo også være supert til samtaleemner og slikt, feks jeg så du er fan av den og den tingen - det er jeg og! Eller bare snakke om det "tilfeldig". Du kan vel sjekke profilen hans for å snoke etter ting han er intr i:-)

Jeg har ingen videre planer for helgen. I kveld skal jeg ha en venninne på besøk for ltt matlaging og tvtitting. I morgen skal jeg absolutt ingenting og kjenner jeg megselv rett så har jeg mest lyst å bare være hjemme, men bør jo komme meg ut. Er jo en ypperlig mulighet. Syns det er så dumt at alle disse kveldene hvor jeg ikke skal noe, det er jo perfekte åpninger til date og slikt, men hvor er datene!?!?! Ofte når jeg skal planlegge ting med andre så er jeg jo så busy, men andre ganger nada. Jeje! Sånn er vel livet, håper det forandrer seg snart.....(men den som skal til for forandringen er MEG SELV). Syns dere kan være litt strengere med meg, push meg litt mer på å komme meg ut, please...:-)

Stor klem fra TRINE med ønske om en romantisk og fartsfylt helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine, det er bedre å gi litt enn å ikke gi noe ;) Tenkt om alle bare hadde gitt 1kr, da hadde de fått inn en del penger! :)

Nei, hun skulle ikke ut i dag. Nå er jeg usikker (igjen:P), hun sa først at hun hadde lyst, men måtte tenke på det, så sa hun at hun ikke giddet (siden hun hadde vært ute før en dag uka her). Vet ikke helt hva jeg skal tro, hadde det vært omvendt (at hun hadde spurt om jeg ble med ut) hadde jeg jo sagt ja med en gang :S Tror egentlig bare at jeg gir opp..

-Linda-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jenter! :)

jeg har en ganske kjedelig lørdagskveld, gjør skolearbeid faktisk! :P lite penger og skal ut neste helg, så da blir det sånn! :P

ikke skjedd så mye mer siden sist for meg, har ikke hatt skole.. lite forelesninger denne uka.. er jo deilig det og da, men har jo litt lyst til å være mer på skolen og snakke mere med dere vet hvem! :P hehe.. tenk om jeg hadde møtt han ute neste helg da! det hadde vært perfekt! men skjer nok ikke desverre :P

- ikke noe å være flau over trine! gjør vel ingenting om du ikke hadde så mye penger.. er ikke alltid folk er klar over akkurat hva de har i kontanter, bare det at du hadde kontanter er jo faktisk bra! det har aldri jeg lenger :P

- Linda! ikke gi opp da! ikke enda i hvertfall! du vet jo ikke akkurat grunnen til at hun ikke har lyst til å gå ut i kveld.. er nok ikke deg.. ofte ting som skjer i en annen persons liv som man ikke vet, så syns ikke du skal ta det så tungt! du får prøve litt til og se hvordan det går :)

kan foresten love deg Trine at jeg har sjekket ut profilen hans, men den er låst for folk som ikke er vennene hans. noe som jo egentlig er bra også da! vet noen av hans interesser, og tror faktsik jeg vet en del om han til å ha snakket med han så lite :P hehe...

dere får ha en fin kveld videre!

klem Lisa TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ågud nå har de begynt med den der døren igjen.....Og jeg som for engangsskyld holder på å konse på å gjøre litt skolearbeid!

Lite action i helgen. Venninnekveld på fredag og alenekveld i går. På fredag snakket vi veldig mye om gutter/hva vi kunne tenke oss etc. (Hun her har akkurat blitt singel;-) og er vant til å ha kjæreste....!!) Det var veldig koselig, har ikke vært med denne venninna på 2 år! Tiden går jo så fort. Og vi går på samme kull liksom!! Hehe!

Linda; ikke gi opp. Bare prøve å ikke tenke for mye på det. Ligg litt lavt nå videre og la hun ta kontakt neste gang, enten det er på face eller på ordentlig.

Hadde en drøm i natt om at jeg møtte drømmemannen min igjen og det var virkelig kjærlighet ved (andre) blikk!! Har møtt han en gang. Den historien får jeg ta en annen gang. Det var nesten som på film. eller jeg kan si det kort nå! Hehe!! Jeg jobber på et hotell og en gjest kom plutselig og lurte på om det var noen kule steder å gå ut etc..Og så overtalte han meg til å være med på et sted han hadde hørt om. TOTALT ulikt meg, jeg er ikke impulsiv. ikke i det hele tatt. Jeg var ferdig på jobb kl.23 liksom, og skulle tidlig opp på jobb dagen etter. (Jobber på lite hotell med nesten bare eldre folk, så dette var jo en uvanlig gjest også). Han var kjempemorsom, verdensvant og hyggelig. Snakket om alt mulig. Til og med samboeren hans.......Det "skjedde" ingenting, men!! Og dette er et stort men. Han oppførte seg som om han var intr i meg. Ihvertfall kan jeg si det med bakgrunn i diverse artikler "hvordan vite han er interessert i deg" som jeg har lest opp igjennom årene. Han var veldig oppmerksom på meg, da vi skulle gå igjennom en dør så "førte" han meg inn først med hånden på nedre del av ryggen min (man TAR jo liksom ikke på folk man har møtt for 5 min siden???), han fulgte meg helt hjem (20 min å gå, 40 min tilsammen for han! for han måtte jo gå tilbake igjen!), han betalte for 2 glass vin og inngang for meg..Og det mest bisarre. Da han skulle gå (han ble med inn i leiligheten for å se + låne toalettet), så gav han meg en klem og sa ja vi sees vel plutselig igjen, en vet jo aldri, tilfeldigheter i livet etc etc etc, og, hehe, vanskelig å forklare, men idet han gav meg en klem så holdt vi hendene sammen og knep liksom litt til. skjønner ikke helt hvordan det skjedde, men tror kanskje jeg var klar for å ta han i hånden for å si takk for i kveld liksom, men han var tydeligvis på klemmestadiet og så kom hendene sammen og så kom dette knipet da. veeeeeldig rart hæ!? men han var altså helt perfekt for meg. noen og 30 år og godt etablert med en god jobb:-) stalker som jeg er fant han på face og la han til en stund etter han var her. (han bor i oslo...) det tok flere uker før han confirmet, men da ble han samtidig venner med 40 andre, så tror ikke han er så facebookavhengig som meg. har etter sommerferien sendt han en mld der som han ikke har svart på, surte hvordan det gikk i ferien og slikt, ettersom vi skulle samme sted (bare ikke til samme tid..) dette skjedde btw i februar i år, og jeg skulle egentlig ikke jobbe den dagen, men sa ja fordid et var en annen som ble syk. syns det var litt skjebnen jeg. men uansett det blir jo aldri meg og han, men det var utrolig deilig å få bekreftet at det faktisk finnes OK mennesker her i verden. i ettertid var jeg faktisk ganske deprimert fordi jeg hadde hatt det så fantastisk GØY de timene vi var sammen. det jeg tror var at det var en smak på det å leve livet rett og slett. ta litt sjanser og bare være litt impulsiv. desverre har det ikke skjedd noe lignende igjen, men krysser jo fingrene for at det skal dukkeopp en ny prins:-) evt at jeg tar opp jakten på en, som jo tråden er om. (note to self: MÅ omrigge tenkemåten min til at det ikke bare er snakk om at en annen skal finne meg, det er jeg som må være aktiv for at det skal skje noe som helst i dette kjærlighetslivet!!)

yes yes bare noen tanker en søndagskveld! hva skald ere gjøre? jeg er igjen viggo venneløs og tenker å få gjort litt arbeid så snart døren er ferdig fikset. har lyst å se en film også, men vet ikke helt enda. kanskje jeg skal søke etter den nye om facebook eller wall street. (må lade opp til nyc, skal om en uke!!:D:D:D:D:D)

trine:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Her har det ikke skjedd så mye siden sist. Nei jeg har ikke sendt mld til han fyren på facebook. Fant ikke ut hva jeg kunne skrive som ikke hørtes teit ut, også snakket jeg med ei kjempegod venninne av meg, og hun sa at jeg burde prøve å prate med han irl først, noe som egentlig er et godt råd, bortsett fra det at jeg sjelden ser han alene og at jeg ikke har peiling på hva jeg skulle sagt, hvis jeg fikk sjansen. Så nå har jeg gått litt i tenkeboksen.

Er helt enig med Trine, Linda. Ikke gi opp! Men ta en liten "pause" kanskje. La din utkårede få savne deg litt og ta kontakt neste gang. Selv om det kan være vanskelig, tro meg, jeg vet! Men det kan jo være så mange ting som var årsaken til at hun ikke ville!

Blir et kort innlegg fra meg i dag, nå har jeg høstferie og merker at det er skikkelig deilig! :danse:

~Marie~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!

jeg har en rar dag i dag.. tenker på gutten i klassen og irriterer meg over hvor vanskelig det er å komme i kontakt med noen man liker.. tenk om vi skulle på et felles vorse, kjente felles folk, omgikk hverandre litt... hvordan skal man bli kjent med folk man ikke omgås da? også kjenner jeg at jeg blir sånn at jeg bare tenker på han, og lukker muligheter for andre, vet dette er dumt, men jeg vil ikke ha noen andre.. jeg vil ha han! åh..!!! hvorfor vil jeg det? jeg tror kanskje jeg binder meg veldig til en person og klarer ikke like to samtidig.. dette er vel kanskje egentlig en bra ting, men ikke om den personen du liker, ikke liker deg.. nå jeg jo ikke om han ikke gjør det, men tror nok ikke han tenker noe særlig over om han liker meg eller ikke akkurat.. som ikke er rart, vi kjenner hverandre jo ikke, fordi vi omgås jo ikke!!! åh!

og en annen ting da! han som kjøpte øl til meg forrige uke har mailet meg på facebook da, han som jeg ikke liker, eller tenker noe på, han vil ha meg liksom! vet jo ikke om han tenker det akkurat da, men han er interessert i hvert fall.. men han er jo ikke jeg interessert i igjen da! :kjefte: hele greia er så frustrerende.. og dritt! og det verste er at jeg tror gutten i klassen kunne likt meg også, om vi bare hadde blitt kjent! og hvis ikke, så neivel.. men da vet jeg i hvertfall hvordan han er og kunne lagt ballen død.. men nå så klarer jeg ikke det.. dette er så slitsomt..

hilsen en litt frustrert Lisa TS,

som tror at søvn er den beste løsningen akkurat nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nei det skal ikke være lett, Lisa. Tenker det samme som deg, hvordan bli kjent med noen som man ikke omgås eller har noen særlig mulighet til å omgås?!!

Jeg har også veldig lett for å "binde" meg til en bestemt person jeg liker. For å bruke et uttrykk fra Twilight, jeg imprenter meg på en bestemt person jeg legger merke til, og klarer ikke å tenke på noe annet! Også tenker jeg det at det bare er teit, og at han garantert ikke tenker sånn om meg, også blir alt bare dumt.

Det skal ikke være lett. Jeg venter fortsatt på "the right person" som bare dukker opp i livet mitt, som en prins på en hvit hest (or something like that), men tviler på at det skjer i virkeligheten. Blir nok bare med dagdrømmene dessverre :fnise:

Men åh, merker at jeg har så lyst til å ha noen i livet mitt, noen andre enn venninner. Ikke at det er noe galt med venninnene mine, jeg er super glad i dem, og kunne ikke tenke meg bedre venninner!! Men det er jo noe annet med en kjæreste. Det å føle seg elsket av noen andre, noen av det motsatte kjønn (eller av det samme, selvfølgelig Linda :)) Men uansett, noen utenforstående på en måte. Klarer ikke helt å uttrykke meg riktig nå, kjenner jeg. Jeg føler liksom det at jeg aldri kommer til å bli elsket på den måten...vet det høres utrolig deprimerende ut, men det er sånn jeg tenker på litt dårlige dager.

MEN! Jeg opplevde noe rart, og litt positivt for min del! (ikke for denne jenta sin del, men...) Har ei i klassen. Hun har en kropp som modell. Over 180 cm høy, og kjempetynn (kanskje litt for tynn synes nå jeg, men) Og hun hadde svart på sånn fb-ting: "svar ærlig på dette"-type ting, hvis dere skjønner. Og da hadde spm vært: "Har du klina med noen?" og hun hadde svart nei! Ei venninne av henne hadde kommentert med "hahaha" og hun i klassen min hadde svart "det er sant!" og da tenker jeg litt sånn, Oi! Hun som er så pen, tynn, høy. Alt i alt perfekt! Så tenkte jeg at hvis hun ikke har klina, så har hun vel ikke vært sammen med noen heller, og jeg må innrømme at jeg ble litt lei meg på hennes vegne, selvfølgelig, men samtidig ble jeg bittelitt glad på mine egne vegne. At det faktisk finnes vakre mennesker som ikke har vært sammen med noen!

Vet at det høres litt slemt ut, men jeg kan virkelig ikke noe for det...

~Marie~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener marie :) man blir glad for at det er flere enn seg selv, og det er jo ikke noe feil i det egentlig! føler liksom at man er flere i samme båt da.. sånn som oss her inne :)

på skikkelig dårlige dager frykter jeg at jeg skal sitte sånn som jeg gjør nå, når jeg er 30.. ikke noe feil i å være singel og 30 altså! men jeg har alltid ønsket meg mann, barn, hus og bil, kanskje en hund og en katt :) det er liksom min drøm da.. selv om det for andre er helt vanlig hverdag.. og frykten over at hjeg aldri skal få det er stor! tror helt ærlig ikke at jeg kan være lykkelig i livet mitt hvis jeg aldri får barn... tenker jo ikke på det sånn hele tiden nå liksom, men jeg kommer nok til å være skikkelig deprimert når jeg er 30 hvis jeg ikke har hatt noen kjæreste i det hele tatt! og ikke nærmer meg det livet i det hele tatt.. selv om ting kan jo snu fort!

jeg har foresten også sett på det "Sigrid søker kjæreste!.. herregud så tøff hun er som tørr å stå frem sånn! hun tørr liksom vise at man kan være på den alderen og ikke synes det er greit å ikke ha noen kjæreste.. er jo så mange som er i den alderen som sier nei, det har jeg ikke tid til nå, eller nei jeg fokuserer på jobben osv osv.. kult at hun tørr å si det jeg nesten føler har blitt litt tabu å si!

Lisa TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat sånn som deg Marie, jeg "binder" meg bare til den ene personen jeg liker. Og klarer ikke å tenke på noen andre. Når jeg var ute i helgen var det ei som prøvde seg på meg, jeg prøvde å flørte tilbake, men alt jeg tenkte på var hun jeg liker. Det er egentlig litt irriterende!

Jeg er ikke så redd for å være singel når jeg er 30, jeg er mer redd for at jeg ikke har hatt en kjæreste før det. Og akkurat nå har jeg skikkelig lyst på en kjæreste! Det er vel det eneste jeg tenker på (og dere skjønner nok hvem;))!

"sigrid søker kjæreste" har jeg ikke sett, kanskje jeg skal begynne å se på det:)

-Linda-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering! (foresten herettet kaller jeg hun jeg liker for Ida)

Jeg har funnet ut at Ida er en person som ikke tar kontakt med folk (feks på facebook), man må ta kontakt med henne. Vi snakket sammen på facebook lenge nå i kveld, og hun spurte om jeg ville bli med ut på byen i helgen :) Og vi hadde generelt en veldig flørtende tone :D

-Linda-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering! (foresten herettet kaller jeg hun jeg liker for Ida)

Jeg har funnet ut at Ida er en person som ikke tar kontakt med folk (feks på facebook), man må ta kontakt med henne. Vi snakket sammen på facebook lenge nå i kveld, og hun spurte om jeg ville bli med ut på byen i helgen :) Og vi hadde generelt en veldig flørtende tone :D

-Linda-

uh, så bra, Linda! Kjempeglad på dine vegne, og nå må du jo hvertfall komme med oppdatering etter helgen, så vi får vite hvordan det gikk! :popcorn: Du er jo tross alt den som er nærmest kjærligheten av oss jentene :)

Lykke til på "daten"

~Marie~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yehey, så kult Linda!! Ja du er nok den nærmeste av oss her..

Jeg føler jeg har prøvd å dra ut hver minste lille "greie" fra hverdagen slik at jeg kan tolke det som noe potensielt LOVEaktig og fortelle dere, men det har jo bare blitt til at jeg har overanalysert alt. Feks i går var det en i butikken som jeg fikk øyekontakt med. (fordi jeg holdt på å løpe han ned, så selvfølgelig så han på meg da) og så betalte han før meg, men stod utenfor butikken og drakk litt brus før han gikk "etter" meg. Men ikke pga meg at han bor litt lengre nede i gaten min liksom. Haha, tenkte at det var jo typisk noe JEG ville ha gjort om jeg så en kjekk fyr, vente litt og så finne ut hvor han bodde. Men pointet her er at vi gikk ikke heeelt samme vei, jeg tok en litt annen vei enn hva som er naturlig for min gate, han tok den mest naturligste veien, og han kunne ha fulgt etter meg hele veien om han ville, men han valgte altså den andre veien og visste joikke at jeg kom opp i min gate etterpå og så han igjen der. Lol, ihvertfall: overanalyserer mye !!

Og det er synd når realiteten er at det absolutt ikke er noe eksisterende kjærlighet hos meg at all. Jobber fortsatt med meg selv da! Det er jo viktig å bli trygg på, og fornøyd med meg selv før jeg skal begynne å utlevere megselv til andre.

ps så en jente inne hos gutten på hjørnet!! og dermed er han ute av bildet, hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva om det bare var søsteren hans? :fnise:

OI! Jeg opplevde noe litt creepy i dag!!

Jeg og noen venninner pleier å gå på en liten kafe på et senter i byen jeg bor, for å spise is ved spesielle anledninger, gode karakterer på fæle prøver eller etter eksamen, og når vi bare vil ha det koselig. På dette stedet jobber det en utrolig søt gutt, som vi først trodde var noen år yngre enn oss (sånn 16 eller noe), men fant senere ut at han måtte være på samme alder eller litt eldre, siden han jobber der nesten hele tiden. Vi har jo kikka litt på han da, når vi har sittet der å skravla og spist.

I hvertfall: Jeg med mine stalkertendenser hadde klart å finne han på FB, faktisk uten å vite navnet hans :ler: (burde bli detektiv ass!) og da så jeg at han hadde et bilde av seg selv og ei annen jente, så jeg regner med at de to er sammen.

Så til poenget!! I dag satt jeg og ei venninne på en benk som er liksom ved siden av dette stedet, da. Og vi hadde ganske god utsikt mot de som stod å jobba der, og de hadde da like god utsikt mot oss (er ganske åpent akkurat der) Og tilfeldigvis så var sjarmøren vår på jobb, så vi satt å skravla litt og smugtittet litt på denne fyren (Ja, skikkelig fjortis, men sånn blir det noen ganger) og han så litt sånn diskret tilbake (!) Da vi skulle gå, så så jeg automtisk på han, siden vi reiste oss opp og måtte gå litt mot disken liksom, og da så jeg at han så liksom litt sånn på siden med øynene mot oss, hvis dette ga mening (HERREGUD! jeg er så dårlig på å forklare ting altså!! Men det har dere sikkert merka:fnise:)

Venninna mi, som ikke blir sjokkert over FB-stalkinga mi lenger, fleipaa med at han kanskje hadde sånn applikasjon som gjør at du kan se hvem som har vært inne på profilen, og jeg håper virkelig at det ikke er tilfelle! Haha, er litt flaut da...

Måtte bare fortelle det :popcorn:

~Marie~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!

For en koselig tråd, jeg måtte bare skrive en hilsen til dere! Og så utrolig godt å se at det er andre jenter som har mange av de samme tankene som jeg og har! føler alltid at jeg er den eneste! Jeg har tidligere vært i ett langt forhold, men jeg gjorde det slutt etter ett par år. Og no, ja no føler jeg meg helt "nybegynner".. aner ikke hvordan jeg skal flørte med gutta engang .. Jeg blir nervøs og usikker, og føler at dt jeg sier er helt "bak mål"! jeg føler alltid at alle andre er mye bedre enn meg!=/ Jeg har faktisk møtt en fyr nå, og det er utrolig spennende og skummelt!!! Men... jeg blir så himla usikker hele tiden. å svare på en meld tar omtrent 1 time (el mer....). jeg vurderer alt ut og inn før jeg sender ann! Jeg kan jo ikke holde på sånn! Jeg blir kjempenervøs!! velvel, nok om meg..

jeg ville no egentlig bare gi en liten hilsen til dere :) Synes det var en utolig kjekk tråd :D

Stå på jenter!!!!

Karoline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du stakk hodet ditt innom og delte noen av dine tanker, Karoline :)

Jeg har funnet ut at jeg overanalyserer ALT!

Etter en liten peptalk med venninna mi, bestente jeg meg for at neste gang, kan kalle han Fredrik (han som spilte gitar på den festen) logger seg på FB, så skal jeg prate med han.

OG i stad så jeg at han var pålogga, så etter litt "pisking" fra venninna mi via skype, sa jeg Hei til han. Vi prata litt og fant ut at vi likte samme band :D og han var veldig hyggelig og spurte meg om ting tilbake og sånt, virka interissert! :)

Men så sa han "brb, skal bare bytte pc" og jeg ventet og jeg oppdaterte FB flere hundre ganger, flr jeg så at han var pålogga igjen, og da tenkte jeg at: Nå er det hans tur til å skrive til meg! Vil jo ikke virke helt desperat heller (selv om jeg kanskje er det :fnise: ) Men han sa ingenting og like etterpå var han avlogga igjen. Jeg oppdaterer fortsatt for å se om han kommer på, men det ser mørkt ut...og han har høstferie han også, så det er ikke sånn at han skal på skolen i morra og må stå opp tidlig.

Nå tenker jeg at: kanskje var han bare hyggelig, men at han egentlig ikke ville prate med meg?! Og venninna mi sa at kanskje han bare har nettverksproblemer, men jeg veit ikke jeg altså...

Og nå føler jeg at jeg ikke kan prate med han neste gang, for da virker jeg liksom veldig interissert, og jeg vil jo vise litt interesse, men ikke for mye heller, skjønner?

Også sier venninna mi at jeg kan sende han en personlig melding og si at jeg syntes det var trist at han ikke kom tilbake elns. Men jeg ANER ikke.

Herregud! Jeg visste ikke at jeg likte han så godt! Når jeg prata med han så dunka hjertet litt hardere og jeg ble skikkelig nervøs! Sånn ordentlig forelska-følelse liksom :rødme:

og nå er jeg bare forvirra og vet ikke helt hva jeg skal gjøre :vetikke: Unnskyld for langt og teit innlegg, men måtte bare skrive det ned...

~Marie~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...