Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.. eller noe i den dur! :P

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei! :)

jeg er en jente på snart 21 år som bor i Oslo, har vært singel hele livet, har jo opplevd saker og ting, så er ikke helt uerfaren, men noen kjæreste har jeg aldri hatt. Uten å klage så alt for mye på dette, går jeg videre i innlegget..:P

det virker liksom alltid som om den jeg liker, liker ikke meg.. og den som liker meg, liker ikke jeg. så det har aldri blitt helt riktig egentlig.. jeg vet jo at jeg er ung og alt det der altså! men savner jo noen alikevel da! noen ganger mer enn andre selvfølgelig..singellivet er trossalt veldig bra også! ;

jeg tenkte her om dagen at: nå er jeg klar! klar for å møte min kjæreste! ;) høres veldig teit ut dette her, I know! men tenkte dette innlegget var første steget da.. første steget til å åpne meg for det, og være klar for det.. sende tankene ut til universet og dere ;) hehe... vet jo ikke hvor lang tid det vil ta før jeg møter noen, men tekte dette kunne være en liten oppdateringstråd for ting som skjer i hverdagen.. så får vi bare vente i spenning alle sammen ;)

så kan jeg og, de andre single som gidder å følge med, oppdatere når det skjer noe! for nå håper jeg det skjer noe snart! :P

håper jo selvfølgelig dere andre single vil dele litt med meg om deres liv også! som f.eks: har dere noen i kikkerten? skjedd noe spennende på DEN fronten i det siste? sett en kjekkas på bussen i dag? ;)

Dette er jo mest for gøy og tidsfordriv da, og forhåpentligvis litt spenning! så kan vi både glede oss på hverandres vegne, og trøste hverandre litt hvis noen trenger det :)

får se hvordan tråden utarter seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Jeg tenker litt mye på en spesiell fyr nå, han går i klassen min. jeg kjenner han egentlig ikke, snakket med han på en fest engang..men får han ikke ut av hodet! er så teit.. vet jo ikke om han er min type, om han allerede har kjæreste, om han liker noen andre eller noen ting.. men noe inni meg sier meg altså at han er helt perfekt for meg... ( og ja! jeg vet at dette er helt idiotisk!)..her om dagen satt jeg ved siden av han i en pause.. haha :P det syntes jeg var spennende da :P

det jeg håper er jo at vi skal få felles bekjente, eller komme i prat på en fest engang.. :P skal ikke på noe sånt snart nå da, jobber veldig mye for tiden.. men skal oppdatere om det skjer noe! :P

han er så skjønn* :P

- Ellers er det litt vanskelig med en annen venn av meg..han kjenner jeg gjennom en felles kompis! syns han er så morsom og liker han kjempe godt!.. men bare som en venn :S så fikk jeg vite at han liker meg, som mer enn det.. åh! kunne nesten ønske at jeg var tiltrukket av han! men er bare ikke det, selvom jeg har prøvd å tenke om han på den måten flere ganger så går det ikke.. er så dritt, for er egentlig veldig tiltrukket av personligheten hans :S

litt om meg..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en fin tråd :) Jeg hadde noe på gang med en fyr tidlig i vår. vi har felles bekjente og var tilfeldigvis på de samme festene. Vi klina litt og jeg synes jo at han er en snill fyr, og jeg trodde jeg begynte å få følelser for han, men var samtidig veldig forvirra og visste ikke heelt hva jeg ville, siden jeg ikke følte noen fysisk tiltrekning av han.

Vi var på date en gang, og jeg så på det som en fin mulighet til å se hvordan det gikk og hva jeg følte når det bare var oss to! Han kjørte meg hjem og da jeg skulle gå ut av bilen, kyssa han meg. Jeg merka med en gang at dette bare ble HELT feil! Så jeg avbrøt kysset litt for fort(Det virka ikke som om han hadde merket det da).

Han var veldig inn på det med å sende meldinger og sendte meg hele tiden meldinger på morran om at jeg måtte ha en fin dag, og på kvelden, at jeg måtte sove godt og sånne ting. Til slutt begynte dette å bli litt slitsomt, så jeg gadd ikke alltid å svare, selv om dette ikke stoppet han.

Etter hvert hørte jeg mindre fra han og var egentlig litt glad, siden jeg hadde funnet ut at jeg ikke ville innlede noe forhold elns med han. Hørte veldig lite fra han i sommerferien, men nå har han begynt igjen. Jeg svarte på en melding som han sendte i går, men gadd rett og slett ikke å svare på meldingen han sendte i dag. Jeg vet at det er litt slemt, for jeg skjønner jo at han liker meg. Ingen har vist sånn interesse for meg før, så jeg ble nok litt "blind" av det. Det er jo egentlig ikke noe galt med fyren, bortsett fra at jeg ikke føler noen tiltrekning fysisk (selv om han ikke er direkte stygg, føler bare ikke noe for han) og jeg synes han er utrolig rar og barnslig til å være 23 år. (btw, jeg er 19, og er mer voksen i hodet enn han...) Mn jeg ønsker altså ikke å ha noe særlig med han å gjøre. Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal si det. Hvordan "dumper" man noen på en snill måte?

ps: må også legge til at jeg aldri har vært sammen med noen før, og at han her var den første jeg noengang har kyssa. (selv om jeg ikke ser på meg selv som en utiltrekkende person selv, hehe)

okei, dette ble langt og rotete, men håper dere skjønner hva jeg mener :) Ønsker dere lykke til med jakten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh! sånn er så utrolig slitsomt! haha! er så typisk at man tenket at men vil at noen skal like seg, og at man vil bli forelska.. og når først noen viser at han liker deg, så blir det feil, og at det kanskje ikke er den personen man ville skulle like deg..

sånn det er med han vennen min også, for jeg liker han så utrolig godt som person, og det siste jeg vil er å såre han! er nesten bedre at ingen liker meg enn at noen jeg ikke liker tilbake gjør det.. blir så vanskelig! nesten (bare nesten) bedre å være den personen som liker noen og som ikke blir likt tilbake da.. for hater å være den som må vise at det ikke er ensidig! særlig når det er en så god venn.. han har ikke sagt det til meg direkte i edru tilstand heller.. men sagt det til meg i fylla, også merker jeg det veldig godt at han liker meg.. uff.. blir så ubehegelig noen ganger! :S

en gang så stod vi ute alene på en verandra på en fest, også begynte de andre å gå til byen.. så sa jeg at nå måtte vi gå og, han sa nei.. også sa jeg bare, joda vi må jo det, så gikk jeg inn.. og da hørte jeg at han sa f**n.. tenkte brått at han hadde planer om å prøve seg da! :S

også har han ikke sagt det til han felles vennen vår da! så han aner ingenting :P hehe..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen har det ikke skjedd stort! jeg har jobbet hele helgen, og vært fryktelig sliten i grunn.. bedre lykke neste uke/helg :)

også skal jeg jo på skolen i morgen hvor jeg får sett "crush´en" min <3 ;) det lyser jo opp hverdagen litt.. skjedd noe spennende for noen av dere andre single i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!! Herlig tråd! Vil være med!

Er selv 19, og har aldri hatt et ordentlig forhold. Har vært noen små flørter her og der, men har endt med at jeg bare har flyktet ut før det ble for seriøst. Har vel aldri hatt en sjanse på noen jeg har vært skikkelig forelsket i heller.

Har selvsagt mange i kikkerten, fyrer jeg har et par felles venner med, men som jeg ikke har truffet. Evt. også helt uaktuelle kandidater. Har masse flotte fantasier om forhold med disse i hodet, som er totalt urealistiske. På denne måten faller jeg også da selvsagt for fyrer som sannsynligvis ikke ville falt for meg, strålende.. Men liker drømmeverdenen min altså.. ;)

I den virkelige verden skjer det ikke stort. Uten å prøve å høres arrogant ut har jeg som regel en eller flere fyrer som er interessert, og om jeg bare hadde turt å hoppe i det hadde jeg kunnet ha et forhold. Men ingen av disse fyrene fanger noengang interessen min som dem jeg finner på Facebook f.eks. gjennom felles venner eller fyrer jeg er avstandsforelsket i. Har blant annet en som jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg liker eller ikke. Har kysset ogsånn, han er en utrolig snill, morsom og søt fyr jeg vet vil behandle meg bra. Men det bare låser seg, og hver gang han kommer for nærme fryser jeg og avviser. Synes dessverre ikke han er så fysisk tiltrekkende heller, selv om han ikke er stygg.

Tror neppe det er tilfeldig at jeg vil ha de som ikke vil ha meg og omvendt.. Lurer på hvordan jeg skal klare å snu trenden.. Tror liksom at om jeg bare venter litt til og drar på de riktige festene, får treffe de riktige gjengene osv. vil jeg finne Mr. Perfect som jeg både vil finne ufattelig tiltrekkende og vil like meg. Men hvorfor skulle liksom ting plutselig bli snudd på hodet? Vet vel innerst inne at jeg må jobbe med meg selv så jeg kan glede meg over de "tilbudene" som faktisk er tilgjengelige, men er så vanskelig. Om jeg skal analysere betyr alt dette kanskje at jeg ikke er helt klar for kjæreste, men likevel er jeg jo så utålmodig og vil jo gjerne ha en. Vanskelig!!

Krysser fingene for dere andre framover!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Enchanted

Ja du over, jeg kjenner meg SÅ fodt igjen! Fikk en venneforespørsel på face i dag, en jeg ikke vet hvem er, men som ei god venninne kjenner. Jeg spurte henne hvem denne fyren var og hun sa at det var en hun hadde gått i klasse med og som syntes jeg var søt. Problemet er jo bare at jeg ikk fant han tiltrekkende over hodet! Samme problemet som sist med andre ord. Han er sikkert snill og alt det der, men det må jo være en fysisk tiltrekning tilstede! Føler at jeg er altfor opptatt av utseende til folk.

Sånn som du over, er det flere "venner av venner" som jeg sjekker ut på face og som er en del av min lille fantasiverden i hodet mitt, men

Som dere andre her sier: hvorfor er det sånn at de man liker ikke liker deg, og omvendt? Glad jeg ikke er alene om det problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!! Herlig tråd! Vil være med!

Er selv 19, og har aldri hatt et ordentlig forhold. Har vært noen små flørter her og der, men har endt med at jeg bare har flyktet ut før det ble for seriøst. Har vel aldri hatt en sjanse på noen jeg har vært skikkelig forelsket i heller.

Har selvsagt mange i kikkerten, fyrer jeg har et par felles venner med, men som jeg ikke har truffet. Evt. også helt uaktuelle kandidater. Har masse flotte fantasier om forhold med disse i hodet, som er totalt urealistiske. På denne måten faller jeg også da selvsagt for fyrer som sannsynligvis ikke ville falt for meg, strålende.. Men liker drømmeverdenen min altså.. ;)

I den virkelige verden skjer det ikke stort. Uten å prøve å høres arrogant ut har jeg som regel en eller flere fyrer som er interessert, og om jeg bare hadde turt å hoppe i det hadde jeg kunnet ha et forhold. Men ingen av disse fyrene fanger noengang interessen min som dem jeg finner på Facebook f.eks. gjennom felles venner eller fyrer jeg er avstandsforelsket i. Har blant annet en som jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg liker eller ikke. Har kysset ogsånn, han er en utrolig snill, morsom og søt fyr jeg vet vil behandle meg bra. Men det bare låser seg, og hver gang han kommer for nærme fryser jeg og avviser. Synes dessverre ikke han er så fysisk tiltrekkende heller, selv om han ikke er stygg.

Tror neppe det er tilfeldig at jeg vil ha de som ikke vil ha meg og omvendt.. Lurer på hvordan jeg skal klare å snu trenden.. Tror liksom at om jeg bare venter litt til og drar på de riktige festene, får treffe de riktige gjengene osv. vil jeg finne Mr. Perfect som jeg både vil finne ufattelig tiltrekkende og vil like meg. Men hvorfor skulle liksom ting plutselig bli snudd på hodet? Vet vel innerst inne at jeg må jobbe med meg selv så jeg kan glede meg over de "tilbudene" som faktisk er tilgjengelige, men er så vanskelig. Om jeg skal analysere betyr alt dette kanskje at jeg ikke er helt klar for kjæreste, men likevel er jeg jo så utålmodig og vil jo gjerne ha en. Vanskelig!!

Krysser fingene for dere andre framover!! :)

liker min drømmeverden jeg også! både den jeg styrer selv når jeg drømmer meg bort i tankene mine, og mine faktiske drømmer om natten! :P jeg drømte nemlig om "gutten fra klassen" i natt. haha :P var en veldig bra drøm ;)

i drømmen dukket foresten en gutt jeg holdt litt på med på videregående også..litt merkelig egentlig hvordan det dukker opp personer i drømmer! :P han gutten er vel kanskje det nærmeste et forhold jeg har hatt.. var på skikkelig date med han og alt! alle vennene min sa at vi sikkert snart ble sammen osv..

men så fant jeg plutselig ut at det ikke føltes helt riktig.. han er så snill og god på alle måter, en skikkelig god gutt! men dette ble vel nesten problemet også :S han var vel litt "dumsnill" som man kaller det.. var ikke så mye spennende med han.. kysset han ikke engang og han prøvde vel aldri på det heller, selvom jeg vet han likte meg veldig godt.. var vel litt redd for å ta intinativet tror jeg, er ganske sikker på at han var jomfru og temmelig uerfaren også stakkars :/

jeg har også det samme problemet som deg egentlig.. har så lyst på kjæreste osv, men! er ikke så lett selv om man har mulgheten sånn sett at man har noen som er interesserte i deg.. vil at det skal føles riktig, og vil ikke ha en kjæreste bare for å ha det liksom.. så desperat er jeg ikke.. kjenner flere som er sammen med folk gjennom hele livet, klarer ikke være single liksom. med en gang det er slutt med en fyr, finner de en annen.. er jo ikke positivt det heller akkurat!

en bekjent av meg sa en gang:

- Det er lett å finne seg en kjæreste, men ikke lett å finne riktig kjæreste!

dette syntes jeg var utrolig smart sagt! akkurat sånn jeg føler det! vil ikke "ta meg til takke" med noen bare fordi jeg i teorien har veldig lyst til å være i et forhold..! :)

TS

( æsj.. hvorfor kommer ikke den boksen med ikonene opp når jeg trykker på den? noen som vet? :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS! Er meg du akkurat siterte (for et styr nå som alle er AnonymBruker)! ;)

Det du skriver er som jeg skulle sagt det selv! Jeg vil absolutt ikke ta til takke med noen.. Men det har jeg sagt til meg selv de siste 2 årene, før det var det ihvertfall ikke snakk om noen gutter som var veldig interessert heller. Venninnene mine får seg kjærester og sitter og diskuterer dette når vi treffes, jeg vil også! Og jeg vil ha en å krype opp i armkroken til og se på film sammen med. Og jeg vil gjerne begynne å ha et sexliv (:P), begynner å bli klar for å oppleve det nå og føler jeg bare sitter her og sløser bort tiden min. Kroppen blir ikke akkurat strammere med tiden heller (selv om ikke det betyr noe, men du skjønner kanskje hva jeg mener)... ;)

Tror kanskje jeg har lav selvfølelse også.. Har god selvtillit, men selvfølelsen er ganske dårlig. Noen dager og i noen situasjoner føler jeg meg som en dronning, og at jeg burde kunne få hvem jeg vil, men andre dager føler jeg meg så stygg og teit at det umulig kan finnes noen i verden som vl ha meg. De guttene jeg går etter passer meg selvsagt bare på de gode dagene, og vil da bli "for bra" for meg på de dårlige dagene. Huff, høres jo ut som jeg har splittet personlighet..

Drømmer er morsomme! I natt drømte jeg også om både han jeg har noe på gang med og min "kjæreste" fra for et par år siden. Skummelt!!!

Noe jeg synes er vanskelig nå, med han jeg "holder på med" nå, er at når han tar på meg, eller jeg gir han en klem, kysser han på kinnet ect. liker jeg det. Men jeg aner ikke om det er fordi han er mann rett og slett, eller fordi det er HAN... Tenk om jeg hadde blitt sammen med han, og Mc Dreamy hadde dukket opp rett etterpå.. KRISE!!

Så er nok veldig viktig å føle at vedkommende faktisk ER den rette.. Men hvordan vet man det da? Jeg tror at hjernen min kommer til å få meg til å tro at selv den perfekte fyr for meg er feil bare fordi hjernen min er feilprogrammert og jeg er et følelsesmessig minefelt.. Lurer på hvordan dette kommer til å gå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden passer meg perfekt! Tusen takk TS :)

Har aldri vært i noe forhold eller noe som har ligna på et. Hadde en liten "vårflørt" med en for en stund siden, men det ble bare ikke riktig for meg, og jeg løp. Selv om han klarer å ta meg igjen noen ganger, ved å sende random meldinger som at "du må ha en fin 1. september" wtf? Er jo ikke noe spesielt med 1. september akuratt...

Ei venninne ville spleise meg med en fyr som visstnok synes jeg er søt. Men da jeg fikk se bilde av han på fjesboka ble jeg dritskuffa! :O

Uff jeg høres veldig overfladisk ut, som tenker mye på utseende. Selv er jeg hverken stygg eller en missekandidat, men ser på meg selv som "normalt pen" hvis man kan kalle det det :P

Men altså, som noen tidligere her har nevnt, så er faktisk utseende en viktig del. Jeg mener, man kan jo ikke synes personen er stygg heller. Samtidig skal man jo ikke være for kresen heller og må jo ta det med en klype salt også men, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ved å sende random meldinger som at "du må ha en fin 1. september" wtf? Er jo ikke noe spesielt med 1. september akuratt...

Hahahaha! Aww, han prøver desperat å få din oppmerksomhet :romeo: .

Nei, huff, har det akkurat som deg altså.. Og er ingen Miss Norge selv, har både gode og dårlige sider utvendig og innvendig. På en måte vil jeg være perfekt utvendig fordi jeg ikke tror jeg hadde tålt at noen hadde ditchet meg for utseendet, selv om jeg daglig gjør akkurat det samme selv mot andre.. Strange..

Hilsen ikke-TS :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! vi er jo helt like alle sammen! førstemann til å få seg kjæreste!!! ;)

ble litt surr med det anonym bruker greiene ja! men var liksom litt skummelt å blotte seg helt innenfor dette temaet.. selvom ingen vet at jeg er her på KG uansett :P dumt man ikke kan skrive et navn istedefor at det skal stå anonym bruker der! kanskje vi kan røpe oss etterhvert ;) er det ellers noen måte vi kan gjøre så vi vet forskjell på hverandre?

(æsj.. ikonen knappen min funker fortsatt ikke! :(( )

sykt gøy at han ønsket deg god første spetember! haha.. da hadde jeg sikkert også blitt litt mindre interessert fordi han virker så alt for ivrig.. selvom det sikkert er teit å tenke sånn også!

kjenner meg også fryktelig igjen med det dårlig selvfølelse greiene.. noen ganger ser jeg meg i speilet og tenker " jeg er jo egentlig ganske så pen".. også senere den dagen tenker jeg at jeg ser helt jævlig ut.. skikkelig teit å være sånn! for ingen er faktisk perfekte hele tiden.. også er jeg noen ganger f.eks veldig fornøyd med noe jeg har på meg før jeg går ut døra, men plutselig oen timer senere syns jeg at jeg ser skikkelig tykk ut i det.. :S også tenker jeg at hvis jeg driver å tenker sånn hele tiden, vil jeg bare ødelegge for meg selv, at folk merker at jeg er usikker.. det er vel ihvertfall ikke særlig sexy.. :P

og en annen ting, man må jo selvfølgelig være fysisk tiltrukket av fyren man er sammen med! hehe.. :P tenk deg det sexlivet om man ikke er det! :P han jeg liker i klassen er ikke egentlig sykt kjekk liksom, men søt/kjekk.. også har jeg for meg at han har en kul og bra personlighet..

normalt utseende, med bra personlighet.. det vil jeg ha! :P

hilsen Lisa!

( TS egentlig.. :) hva hvis vi alle lager et navn vi skriver på slutten av innleggene våre? så ser vi forskjell på hverandre!??)

også lurer jeg på... hvor er dere fra? jeg bor i oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempegod idé! Jeg er innlegg 5, 9 og 11 ja. Og jeg heter Emilie (i hvert fall i denne tråden ;) ).

Er så utrolig dritt det med lav selvfølelse! Sånn som du over sier, jeg kan føle meg dødsbra når jeg går ut døren, men rekker ikke komme til T-banen en gang før jeg tenker "helvete at jeg tok den genseren".

Og en annen ting, er at jeg er helt sikker på at alle andre jenter (spesielt de med kjæreste) har masse triks og gjør og sier masse ting som jeg ikke kan. Vet det er en syk tanke altså, men på mange måter føler jeg meg så anderledes enn alle andre jenter, det trenger jo ikke være en dårlig ting - men det øker jo bare usikkerheten min da..

Oppi det hele har jeg ikke alltid hatt det like lett hjemme, og det har fått meg til å bli livredd for å slippe folk inn - både venner og potensielle kjærester. Har en godt vedlikeholdt mur rundt meg for å si det sånn. De eneste som har fått slippe inn er vel et par venner jeg har kjent i årevis. Bare å slippe inn han jeg "holder på med" nå, la oss kalle han Petter, gjør at jeg blir helt sentimental og kjenner tårene (DET har nok ingenting med han å gjøre, mer meg - et følelsesmessig minefelt)...

En annen ting jeg liker å gjøre dersom et forhold blir for tilgjengelig med en fyr er bare å forestille meg hvordan ting vil kunne bli etterhvert, ting vi vil være uenige om eller ting ved han jeg vil bli lei av. Og vips er jeg lei av hele fyren, og tenker at om dette forholdet kun skal bli vonde følelser hos meg (for i det hele tatt å få det), så en del stressende situasjoner med dater og ting jeg gruer meg til, for så at vi skal begynne å krangle og jeg bli lei - da driter jeg like godt i hele greia. Sunn tankegang anyone??? Herregud..

Så tenker jeg at såklart kommer dette til å bli HELT anderledes bare en av mine drømmemenn skulle bli interessert i meg, :romeo: , YEAH RIGHT...

Klem fra Emilie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja virker som om noen ikke har problem med å få seg kjæreste i det hele tatt! jeg vet knapt hva jeg skal snakke med gutter om en gang.. føler meg som en skikkelig taper, og at de jeg snakker med tenker at jeg er en skikkelig kjedelig grå mus..

og en annen ting jeg syns er så rart er at veldig mange andre som også sier at de sliter med seg selv, eller har spise problemer ( mener ikke at jeg har det altså!! overhodet!), depresjoner og alt mulig har kjæreste!?? hallo, hva skjer med det? jeg unner dem det altså, er ikke det som er greia, men jeg skjønner liksom ikke hvordan?

kanskje det er jeg som er problemet, og at jeg har større "commitment issues" enn jeg visste..? men kan jo ikke bare være det heller, jeg føler jo at jeg og fortjener å være sammen med en som jeg virkelig vil være sammen med! alle som skriver at de har verdens beste kjæreste! jeg vil også føle sånn :/

også er jeg heller ikke en av de som har lettest for å åpne meg.. har hatt en ganske vanskelig oppvekst..

haha.. kanskje det bare er oss selv som ødelegger det for oss selv..? tror vi tenker og overanalyserer alt for mye! men jeg klarer ikke la være :P alltid vært et problem for meg, tenker alt for mye uansett hva det er! :P

shit! sykt at du og bor i Oslo!!! :D

Lisa<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. september her, hehe :) Kan kalle meg selv for Marie. Jeg er såå enig med dere begge! Føler at noen ikke har problemer med å få kjæreste i det hele tatt! Har ei venninne som er sånn. Hun er singel i noen uker bare, før hun blir sammen med en ny en. Hun er jo pen, det skal sies, men skjønner fortsatt ikke hvordan de får det til!

Jeg føler at alle gutter liker kun EN type jenter. Blonde, tynne, høye, naturlig pene osv osv. Dere skjønner hva jeg mener? Ser ut som om de kommer fra samme fabrikken hele gjengen! Har noen sånne i klassen, jeg ser jo nesten ikke forskjell på dem, hehe :P

Og når jeg ser et par på byen, hvor jenta ikke er sånn slående vakker, så blir jeg litt glad inni meg, da tenker jeg hvor fantastisk den fyren er, som er sammen med henne, og som ikke tenker bare på utseende, og at det da faktisk er håp for meg også :D

Men ja, jeg tror nok vi er flinke til å bryte oss selv ned. Som dere andre her nevner så er det enkelte dager hvor jeg føler at jeg er ganske pen når jeg går hjemmefra, men når jeg kommer hjem fra skolen og ser meg selv i speilet mens jeg vasker hendene, så tenker jeg, herregud! At jeg virkelig kan tro at jeg har sjangs på noen! Men jeg vet jo at det bare er tull av meg å tenke sånn. Kanksje det er fordi jeg aldri har vært sammen med noen før, at jeg har mista litt trua på at Mr. Perfect skal dukke opp som min ridder på en hvit hest...

Hvordan går det forresten med han på skolen din Emilie? Og TS hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare informere om at ikonene mine plutselig har dukket opp igjen, siden jeg klaget sånn på det! :danse:

går bra her Marie, men ikke på de fronten da! :lol: er så mye på jobb og skole så noe sjekking blir det ikke særlig mye av akkurat nå! Han i klassen min ser jeg jo i forelesning og på skolen, men er jo mest bare en avstandsforelskelse fra min side.. hehe.. får håpe det skjer noe mer spennende etterhvert.. :ler:

skal ut neste uke en gang så kanskje det blir en liten flørt da :vetikke: selvom jeg synes egentlig ikke at byen er det beste stedet å sjekke alltid heller.. føler at det ofte er sånn at folk der er kun ute etter en ting, ( hint: :humpe: ....) og det gidder jeg ikke!

hva med deg marie? noe spennnende på gang?

Begynner å bli sent nå, men jeg får ikke sove :sur: skal opp tidlig i morgen også..! måtte stå opp igjen for jeg lå bare å vred meg.. bedre lykke denne gangen :jepp:

sorry min overbruk av ikoner nå, men er så glad de er tilbake :nigo:

hilsen TS (Lisa :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare informere om at ikonene mine plutselig har dukket opp igjen, siden jeg klaget sånn på det! :danse:

Kan være smart å slette browserens cookies en gang i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra, Lisa :) Har hatt litt problemer med disse uttrykksikonene mine jeg også, men nå kom dem plutselig opp :danser: Nei det er stille på kjærlighetsfronten for min del også, må jeg si! Har jo noen litt pene karer i klassen, men sliter litt med å komme inn i "gjengen" i klassen for øyeblikket. Jeg går i klasse med ei venninne og hun er den eneste jeg kjenner der. Har jo prata litt med noen andre også, men blir liksom ikke noe mer enn det, så da blir det jo til at man ikke får så mye kontakt med de av det motsatte kjønn i klassen heller.

Var forresten en fyr som kom å satte seg ned på samme bord som meg og venninna mi, i lunsjen i dag (vi må sitte i kantina på skolen) og det var ganske overraskende, men dog hyggelig :)

Merker at det begynner å krible litt i festfoten for min del nå altså. Er en stund siden sist, og det er jo en fantasktisk mulighet for å møte nye folk, da det ofte er venner av venner osv. der, men vi får se. Får høre med ei venninne om hu har noen planer :skaal:

Jeg bor forresten i Drammen, siden du spurte hvor vi bodde. Men har bodd i Oslo store deler av mitt ennå så korte liv, hehe :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...