Gå til innhold

Tolking av signaler

AnonymBruker

Liker hun meg   

8 stemmer

1. 1. Liker hun meg?

• Nei
      0
    • Ja
      6
    • Kanskje
      2

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 18 år gammel gutt med lite erfaring rundt ”dette om jenter liker meg”.

I min case er det slik at jeg har kjent en jente lenge og siden jeg så henne første gang har jeg vert tiltrukket av ho. Men det jeg lurer på er om hun liker meg?!.

Når vi er sammen er det slik at hun ler av stort sett alt jeg sier (det som har intuisjon av å være morsomt) og hver gang jeg møter blikket hennes så smiler hun veldig. Når jeg møter hun på bussen (vi går på forskjellig skole) vil hun alltid at jeg skal sitte med henne.

Det var også noe som skjedde her forleden på bussen. Da jeg ikke så at hun kom på (hun sto i kø for å komme inn) fordi jeg satt og trykte på ipaden min, stod hun der å kikket og ”viftet” med hode for at jeg skulle se hun. Da jeg så opp og oppdaget henne smilte hun med et enormt smil, for så at hun kom bort og satt seg ved siden av meg.

Hun spør meg ofte om jeg skal trene i dag og om hun kan være med, dette gjelder både styrke og kardiotrening. Hun er alltid smilende og blid når jeg møter henne og hun stopper alltid opp for å prate med meg når jeg møter hun f.eks når jeg er ute å går tur med hunden min.

Men jeg er litt pinglete av meg, siden jeg har kjent hun så lenge så er jeg litt redd for å bli avvist og at det skal bli flau stemning mellom oss ved senere anledninger, så jeg tør liksom ikke si at jeg liker hun før jeg (med ganske stor sikkerhet) vil få til svar at hun liker meg ”tilbake”

Jeg vet at dette høres dumt ut og at jeg burde klare å ”lese” signaler fra jenter, men dette er ikke alltid like lett når jeg aldri har vert i en lik situasjon.

Håper noen av dere kan gi meg noen tips og svar på hva dere tror?!. Dette ble ganske dårlig rent tekstmessig framstilt, men la gå.

- Espen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når hun søker oppmerksomheten din slik det virker som om hun gjør så er det nok fordi hun er litt betatt av deg eller hvertfall liker deg veldig godt. Men du trenger jo ikke å komme med en stor kjærlighetserklæring for å se hvor hun står. Spør heller om hun vil være med på kino eller noe annet "date-aktig". Sier hun ja, noe jeg tror hun gjør ;) ,så går nok resten av seg selv.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra det du skriver kan man nesten ikkje gjøre en annen konklusjon enn at hun er into you!. Ava Mae gir et godt råd. Ikke kom med noe stor kjærlighets erklering, men spør om hun vil være med på noe du/hun liker å gjøre, feks trening. Når hun ser deg i øyenene og smiler må du gjøre det right back til hun :D. Ellers må eg si at hun som jente forventer og eller håper på at du skal ta det første steget. Det er tross alt du som er mannen og som "skal"/bør iallefall "lede".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...