AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1 Del Skrevet 1. september 2010 Har hørt både russ-land og rusj-land. Hvordan uttaler du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 1. september 2010 #2 Del Skrevet 1. september 2010 Rett frem, Russland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. september 2010 #3 Del Skrevet 1. september 2010 Rett frem, Russland. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea=) Skrevet 1. september 2010 #4 Del Skrevet 1. september 2010 Russ-land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 1. september 2010 #5 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har nok litt sj-uttale, det kommer ganske enkelt av dialekten min. Sier også Oslo med sj-lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eternity Skrevet 1. september 2010 #6 Del Skrevet 1. september 2010 Rusjlan og Oshlo her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. september 2010 #7 Del Skrevet 1. september 2010 Som det skrives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie19 Skrevet 1. september 2010 #8 Del Skrevet 1. september 2010 Russ-land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 1. september 2010 #9 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har nok litt sj-uttale, det kommer ganske enkelt av dialekten min. Sier også Oslo med sj-lyd. Sier Oshlo på min dialekt også, men har ikke lagt merke til at noen sier Rusj-land rundt her. Merkelige greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 1. september 2010 #10 Del Skrevet 1. september 2010 Rushlann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. september 2010 #11 Del Skrevet 1. september 2010 Sier selvfølgelig Russland Rusjland får det til å høres ut som en talefeil. Eventuelt et land hvor mange rusjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 1. september 2010 #12 Del Skrevet 1. september 2010 Russ-land og Oss-lo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 1. september 2010 #13 Del Skrevet 1. september 2010 Russland, (evt Россия) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. september 2010 #14 Del Skrevet 1. september 2010 Russlann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #15 Del Skrevet 1. september 2010 Rusjlann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 2. september 2010 #16 Del Skrevet 2. september 2010 Sier selvfølgelig Russland Rusjland får det til å høres ut som en talefeil. Eventuelt et land hvor mange rusjer. Rutsje? Jeg sier og Russland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 2. september 2010 #17 Del Skrevet 2. september 2010 Ruuuusjeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. september 2010 #18 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Russland, (evt Россия) Utenom tema, men hvor finner man andre lands alfabeter? Jeg har spurt om det før og fått svar, men har glemt det. Jeg mener altså hvis man vil skrive noe i et innlegg, på gresk, for eksempel, eller russisk som du har gjort. Endret 2. september 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petre Skrevet 2. september 2010 #19 Del Skrevet 2. september 2010 Tror ikke jeg er veldig konsekvent her.. Mener jeg kan finne på å si både Russlann, Rusjlann og Sovjetunionen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. september 2010 #20 Del Skrevet 2. september 2010 Tror ikke jeg er veldig konsekvent her.. Mener jeg kan finne på å si både Russlann, Rusjlann og Sovjetunionen.. Du vet at Russland og Sovjetunionen ikke er det samme går jeg ut i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå