Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mareritt om at mannen min var en massemorder! Han hadde druknet masse barn og hadde fryseren full av lik. Men politiet ville aldri fatte mistanke til ham siden han ikke hadde noen tilknytning til ofrene. Plutselig gikk det opp for meg at jeg måtte rømme fra ham, siden jeg var i livsfare jeg også. Våknet opp livredd og trengte flere minutter på å komme til meg selv.

Hva kan dette bety? For ordens skyld: han er verdens snilleste mann og beste pappa, så det er nok ikke noe realisme i det. Men ekkelt var det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mareritt om at mannen min var en massemorder! Han hadde druknet masse barn og hadde fryseren full av lik. Men politiet ville aldri fatte mistanke til ham siden han ikke hadde noen tilknytning til ofrene. Plutselig gikk det opp for meg at jeg måtte rømme fra ham, siden jeg var i livsfare jeg også. Våknet opp livredd og trengte flere minutter på å komme til meg selv.

Hva kan dette bety? For ordens skyld: han er verdens snilleste mann og beste pappa, så det er nok ikke noe realisme i det. Men ekkelt var det...

Eneste forferdelige jeg har drømt om kjæresten min er at han er utro. Igjen og igjen og igjen. Men jeg har drømt at stefaren min skulle drepe meg og moren min. Han hadde en øks, og det var blod over alt! Han hadde fått tak i moren min, og klarte å hogge i henne, men hun døde ikke, så jeg slepte henne med meg ut til bilen! Grusom drøm, og det er flere ekle drømmer jeg har hatt om at min mor og bestemor har hoggtenner og sugde blod!! Så jeg tror ikke det ligger noe spesielt mer bak det enn at du er redd for at det skal skje noe med barna/barnet ditt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...