Gjest goodtwin Skrevet 1. september 2010 #1 Del Skrevet 1. september 2010 Jepp, spørsmålet sier vel seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 1. september 2010 #2 Del Skrevet 1. september 2010 Jepp, spørsmålet sier vel seg selv. Hittil har jeg kun sett det i innvandrerbutikker. Det går an å lage det selv, men jeg har ikke fått det til.. Om du er litt flinkere på kjøkkenet enn meg, klarer du det sikkert Finner oppskrifter på nettet, eller kanskje noen har en bra som de har testet ut at funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petre Skrevet 1. september 2010 #3 Del Skrevet 1. september 2010 Du får kjøpt på glass også, tror det er santa maria. Mye billigere på innvandrersjappa da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. september 2010 #4 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg kjøpte det på kiwi jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 1. september 2010 #5 Del Skrevet 1. september 2010 Garam masala som tørt krydder får du nok først og fremst i innvandrarbutikkar. Eg har ikkje sett det i vanlege butikkar. Garam masala-saus får du overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agurkolat Skrevet 1. september 2010 #6 Del Skrevet 1. september 2010 Fant da på Kiwi i dag, i krydderhylla på sånn vanleg krydderglass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #7 Del Skrevet 1. september 2010 Hindu krydder (glass med grønt lokk) har garam masala, og selges i vanlige matbutikker - null problem å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodtwin Skrevet 2. september 2010 #8 Del Skrevet 2. september 2010 da skal jeg se litt rundt i dag =) takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodtwin Skrevet 2. september 2010 #9 Del Skrevet 2. september 2010 kiwi hadde ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 17. august 2011 #10 Del Skrevet 17. august 2011 Tråden er ryddet for reklame. Kråkesaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå