Gjest Ny Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 Hei! Vet dere hvor jeg kan kjøpe dame-slips (de som er litt korte)? Synes det er ganske stilig. Går folk med det enda eller er det helt ut?
missfidget Skrevet 3. oktober 2003 #2 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg synes det handler mest om en sin stil liksom...Er ikke så mye med trender i det hele tatt-jeg har en balanse mellom det som passer meg og det som jeg liker selv. Jeg har faktisk ikke sett dame slips men tenkte at det går an å kjøpe slips til gutt og, gjør det ikke? Du er sikkert ut etter noe litt mer feminin da? Jeg er ute mye med den vindukikking så jeg gi tilbakemelding om jeg ser noe!!
Kalas Skrevet 3. oktober 2003 #4 Skrevet 3. oktober 2003 Var akkurat i London, og der kjøpte jeg kult slips i jenteavd på Topshop. Svart med mønster av dødningehoder med vinger... Tror de har slips for jenter på H&M også.
bluebird Skrevet 3. oktober 2003 #5 Skrevet 3. oktober 2003 Stilig. Jeg fikk lyst til å prøve. Kan bli veldig feminint, selv om det er maskulint. På en måte. Om noen skjønner.
Siri Skrevet 5. oktober 2003 #6 Skrevet 5. oktober 2003 Vi brukte det på 80-tallet, men vanlige slips altså, og så stakk vi digre øredobber i, isteden for slipsnåler.
Tusseline Skrevet 8. oktober 2003 #7 Skrevet 8. oktober 2003 Accesories kjappa, Glitter, selger kvinnelige slips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå