AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Hei hei! JEg har vel normale øyebryn og de er naturlig kraftig hårvekst på, og jeg napper de uten å ta for mye, men så de ser velstelte ut. Jeg ønsker meg dog at de ser litt mer fyldige ut, altså mer markerte, sånn som kjendisene har ;P Hva trenger jeg for å gjøre dette? For å få mer fylde, jeg har ikke tenkt å nappe de mer enn jeg gjør og har mørkt hår. Noen anbefalinger?
Gjest Heidie Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 En øyenbrynspenn en ikke dum! Jeg bruker den fra MAC som heter Eye Brow Crayon. Det en sån en som du skrur opp. Den er kjempegod, lett å jobbe med, hard og god!
Gjest Elyssa Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 (endret) Du kan jo farge øyenbrynene med spesialfarge? Dette gir kanskje ikke så mer fylde, siden fargen kun setter seg i hårene. Vet ikke hvor tett hårvekst du har? Ellers er nok ikke en øyenbrynspenn en så dum idè Heidi er flink! Edit: Så først nå at du har mørkt hår. Endret 1. september 2010 av Elyssa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå