Rose Skrevet 3. mai 2002 #1 Skrevet 3. mai 2002 Jeg er ingen monarkist, men må innrømme at jeg synes det er morsomt med kongebryllup. Og hadde det vært en annen norsk kjendis som også hadde overført vielsen etc. på TV hadde jeg nok da også sittet og sett på : ) Blir spennende å se hvordan Ari og frue kommer til å legge opp bryllupet. Fargene som er valgt gir jo signaler om at det kan bli noe litt utenom det vanlige mht antrekk etc. Eller? Kronprinsbryllupet i fjor sommer satte jo også sine spor mht vielsesrituale, kjole, blomster etc. og kanskje Mãrtha kommer til å skape enda større mote. Så forresten flere av brudekjolene designeren hennes hadde laget før, og de var veldig enkle og nesten litt kjedelige. Og hun uttalte da at brudekjoler skal være uskyldige og rene i snittet. Vel, jeg håper de slår til med noe utenom det vanlige mht kjolen!!! Jeg skal i alle fall se på og håper på inspirasjon til min store dag 1 1/2 måned senere : )
Gjest *Perser* Skrevet 3. mai 2002 #2 Skrevet 3. mai 2002 Vi gifter oss på samme dag! VI VALGTE DATOEN FØRST DA! hehe, så jeg kommer nok til å ikke se på hvordan de kommer til å ha det! for uannset så blir jo våres mer spennede en deres da! *selvfølgelig i våres øyner* gleder meg masse
june2002 Skrevet 4. mai 2002 #3 Skrevet 4. mai 2002 Hadde dere hatt TV-overføring så hadde jeg valgt å se deres bryllup, Perser! Men jeg må nok takke meg til prinsessebryllupet Tankene vil nok gå til deg derimot... 12
Gjest *Perser* Skrevet 4. mai 2002 #4 Skrevet 4. mai 2002 åå såååå søtt sagt june det var kjempe søtt sagt *sitter her med tårer i øyene* stor klem fra12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå