Gå til innhold

Dekorere skrivebordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg og gubben har etter mykje fram og tilbake bestemt oss for å lage et skrivebord. Det skal vere ei vanleg treplate, skjært ut i ein L- form. Min store oppgåve blir å dekorere denne treplaten (+ hyller og skuffer kanskje).

Eg har vurdert å gjere det svært enkelt og berre beise platen med ein mørk beis, men det vert jo ganske kjedelig i grunn.

Derfor tenkte eg å spørje her for å få inspirasjon :jepp:

Kva kan eg gjere med ei treplate for å piffe den opp litt?

(obs obs, stilen i leiligheten er høstfarget, og det er den høst-stilen eg ønsker å få til på skrivebordet også :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg og gubben har etter mykje fram og tilbake bestemt oss for å lage et skrivebord. Det skal vere ei vanleg treplate, skjært ut i ein L- form. Min store oppgåve blir å dekorere denne treplaten (+ hyller og skuffer kanskje).

Eg har vurdert å gjere det svært enkelt og berre beise platen med ein mørk beis, men det vert jo ganske kjedelig i grunn.

Derfor tenkte eg å spørje her for å få inspirasjon :jepp:

Kva kan eg gjere med ei treplate for å piffe den opp litt?

(obs obs, stilen i leiligheten er høstfarget, og det er den høst-stilen eg ønsker å få til på skrivebordet også :) )

Det er veldig vanskelig å svare på det når det ikke er noen bilder å se etter! :) Du kan jo søke litt på google? :)

Fant en nettside med mange fine løsninger : http://www.bestar-furniture-online.com/bestar-l-shaped-desks.html

Skrevet

Takk for svar, men det var ikkje sjølve utformingen av skrivebordet eg tenkte på, for det har me bestemt oss for. Det var meir korleis me kan dekorere treplaten, som f.eks ulike malingsteknikker eller lignende :)

Skrevet

Hva med å tapetsere skrivebordet med en fin tapet? Man kan bruke lakk utenpå for at den skal være mer holdbar. Evt. går det også an å legge en glassplate over? :) Ellers så synes jeg det er pent med mange små "kasser" oppå hverandre, som fungerer som hyller oppå skrivebordet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...