blå Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Noen som kan hjelpe en stakkar Hvordan utales Yves Saint Laurent??
Honesty Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 (endret) Se her Hvis du kan lese fonetisk skrift, finner du uttalen hos Wikipedia. Endret 1. september 2010 av Honesty
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Hahaha, dette ser jo unektelig veldig rart ut da, men jeg gir det et forsøk: Y-sa-lårææ R'en skal uttales på fransk måte, også legger du trykk på a og æ. Jeg håper egentlig det er noen som kan forklare det bedre enn meg her
blå Skrevet 1. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2010 tusen takk, er ikke så stø i fransk
Gjest navnelapp Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Du uttalar v-en i yves. Så yv sa låræ burde vere nokolunde rett. A-en i sa er i retning æ, men ikkje heilt.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Du hørte det sikkert på klippet. Men y uttales som i. Så på norsk Iv-så-lårå omtrent. Med markert å på slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå