Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal inn på facebook og msn, og epost for den saks skyld, så får jeg beskjed om at jeg har byttet passord! (??!!!!!!!!!!) Det har jeg aldeles ikke.. Og det er bare meg som har tilgang til pc min.

Javel tenkte jeg, opprettet ny mail adr, og alt var bra. Et par timer. Så sier logg inn-hjelperen at jeg har byttet passord på den nye og.. :klø:

Så lagde jeg ny facebook profil, men der kommer jeg ikke inn på friendfinder og eller jeg kan ikke søke etter venner heller.

Hva i alle dager????? %¤&/%#¤""¤&%//&/( :kjefte:

Noen som kan hjelpe meg og vet hva som har skjedd?

:sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å legge til at dette har vart i 2 dager. Blir 3 dagen idag..... :(

Skrevet

Når jeg skal inn på facebook og msn, og epost for den saks skyld, så får jeg beskjed om at jeg har byttet passord! (??!!!!!!!!!!) Det har jeg aldeles ikke.. Og det er bare meg som har tilgang til pc min.

Javel tenkte jeg, opprettet ny mail adr, og alt var bra. Et par timer. Så sier logg inn-hjelperen at jeg har byttet passord på den nye og.. :klø:

Så lagde jeg ny facebook profil, men der kommer jeg ikke inn på friendfinder og eller jeg kan ikke søke etter venner heller.

Hva i alle dager????? %¤&/%#¤""¤&%//&/( :kjefte:

Noen som kan hjelpe meg og vet hva som har skjedd?

:sukk:

Glemte å legge til at dette har vart i 2 dager. Blir 3 dagen idag..... :(

Ingen som kan hjelpe meg?

Skrevet

Det er vel en av ex typene dine som har endret passordene dine ;)

Skrevet

Prøv å bruk internet explorer, så går det nok.

Skrevet

Hmm, vel det høres kanskje ut som om du har fått deg en trojaner på besøk. Kanksje du har lastet ned et program, en fil eller noe i det siste? Eller åpnet en mail fra en ukjent avsender og klikket på en link som fulgte med mailen? De virkelig slemme trojanerene kan åpne en "bakdør" inn til pc'n din som kan gi andre mennesker og maskiner tilgang til din pc, dermed så kan de ta over din mail, facebook og egentlig ta over hele pc'n din om de ønsker.

Har du et godt virusprogram på pc'n din? Logg av internett og kjør en full sjekk. Se hva programmet finner ut og skriv tilbake her når du får resultatet om du vil -da er det lettere å hjelpe deg videre. Trojanere kan lure seg unna virusprogrammer, men det skader ikke å forsøke.

Og om en virussjekk ikke finner noe problem og du ikke er spesielt datakyndig selv så ville jeg ringt kundeservice (der du kjøpte pc'n, eller til produsenten din) for å høre om de kan hjelpe deg. De kan enten ta inn pc'n din inn på verksted, eller kjøre fjernhjelp via internett (de "tar over" pc'n din, og du kan følge med på hva de gjør).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...