Gjest Uglefot Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Ringte på døra istad..der stod det en fyr som så litt "fussete" ut,hullete klær og så generelt litt sliten ut. Han hadde et skilt hvor det sto at han solgte pins for et idrettslag (husker desverre ikke navnet på idrettslaget) Han sa ingenting,bare stirra på meg og jeg sa Nei,jeg skal ikke ha noe. Og da svarte han på gebrokkent engelsk. Synes dette virka litt mistenkelig jeg..eller overdriver jeg? Jeg må bare legge til at jeg har ikke noe imot at folk har hullete klær eller snakker gebrokkent engelsk..men det bare virka litt rart. litt uproft.
Violet Hill Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Huff, jeg hadde blitt nervøs. Men så blir jeg også nervøs hver gang det ringer på og må ta en vurdering på om jeg tør å åpne
The Kitten Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Jeg hadde heller blitt irritert enn nervøs. Dørselgere irriterer meg, med unntak av barn som selger lodd.
Gjest Uglefot Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Ble litt nervøs..er hjemme alene og for å komme inn i denne bakgården så må hovedporten åpnes av oss som bor her.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Ringte på døra istad..der stod det en fyr som så litt "fussete" ut,hullete klær og så generelt litt sliten ut. Han hadde et skilt hvor det sto at han solgte pins for et idrettslag (husker desverre ikke navnet på idrettslaget) Han sa ingenting,bare stirra på meg og jeg sa Nei,jeg skal ikke ha noe. Og da svarte han på gebrokkent engelsk. Synes dette virka litt mistenkelig jeg..eller overdriver jeg? Jeg må bare legge til at jeg har ikke noe imot at folk har hullete klær eller snakker gebrokkent engelsk..men det bare virka litt rart. litt uproft. Mannen avslørte et par falske bøssebærere her om dagen - så jovisst tror jeg det. Hadde ringt inn til politiet, jeg. Er lov å mistenke folk for humbug.
Anaconda Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Åh, jeg hadde blitt litt skjelven i knærne selv. Vi har heldigvis kikkehull i døra, og jeg hadde nok latt være og åpne..
Anaconda Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 (endret) --------- Endret 1. september 2010 av Anaconda
Anaconda Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 (endret) Dobbelpostet Endret 1. september 2010 av Anaconda
Fluffe Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 det finnes folk som går rundt og sjekker om folk er hjemme osv
Inx Skrevet 1. september 2010 #10 Skrevet 1. september 2010 Får ta med kjevle da og holde den bakpå ryggen, sånn i tilfelle da vett'u.. et lite kakk i knollen på fyren så harr'u overtaket;)
Kamikatze Skrevet 1. september 2010 #11 Skrevet 1. september 2010 Får ta med kjevle da og holde den bakpå ryggen, sånn i tilfelle da vett'u.. et lite kakk i knollen på fyren så harr'u overtaket;) Er det ikke enklere å bare koble 220V til ringeknappen, så slipper hun å forholde seg til folk?
Fluffe Skrevet 1. september 2010 #12 Skrevet 1. september 2010 sjønner ikke helt hvorfor dere tuller slikt bort. Har vært en bande rundt her jeg bor som ringer på døra til folk for å sjekke de. Mange har blitt rana rundt om kring av denne banden.Noen har gått ut for å være studenter som bare spør om hva man syntes om bildene(er ikke det misstenkelig så vet ikke jeg:P)
Wonders Skrevet 1. september 2010 #13 Skrevet 1. september 2010 han er svindler, ikke lukk opp. Hadde oxo gitt beskjed til naboene. Om en begynner å gi kommer det bare flere og flere av disse lugubre menneskene. Vi har ikke kikkehull, men vi kan titte ut av vinduet litt enger bortpå veggen. Pleier å gjøre det om det ringer på og jeg ikke vet hvem det kan være. Jeg åpner ikke opp om jeg ikke kjenner de, men tar vinduet på gløtt. Det er 3 meter ned, så pers kommer ikke til vinduet, men jeg har ikke lyst at noen skal ta mentalt bilde av inventaret her...
Gjest Uglefot Skrevet 2. september 2010 #14 Skrevet 2. september 2010 Greia er at man først må igjennom en hovedport for å komme inn i bakgården..denne er det bare oss beboerne som har kontroll over. Så når det ringte på selve døra mi (og ikke porttelefonen) så regna jeg med at det var en av naboene. Huff,tør jo ikke dra ifra leiligheten idag..tenk om han har gjemt seg bort i kjelleren og venter på at folk drar på jobb/skole..
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #15 Skrevet 2. september 2010 Ringte på døra istad..der stod det en fyr som så litt "fussete" ut,hullete klær og så generelt litt sliten ut. Han hadde et skilt hvor det sto at han solgte pins for et idrettslag (husker desverre ikke navnet på idrettslaget) Han sa ingenting,bare stirra på meg og jeg sa Nei,jeg skal ikke ha noe. Og da svarte han på gebrokkent engelsk. Synes dette virka litt mistenkelig jeg..eller overdriver jeg? Jeg må bare legge til at jeg har ikke noe imot at folk har hullete klær eller snakker gebrokkent engelsk..men det bare virka litt rart. litt uproft. Åpner aldri døren for folk som kommer uanmeldt. Dessuten kan en bare ta en titt ut av vinduet og se hvem det er...og er det en selger eller en tigger, lar jeg bare være å åpne.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #16 Skrevet 2. september 2010 Åpner aldri døren for folk som kommer uanmeldt. Dessuten kan en bare ta en titt ut av vinduet og se hvem det er...og er det en selger eller en tigger, lar jeg bare være å åpne. Ikke alle har mulighet til å se hvem som ringer på,spesielt ikke i et leilighetskompleks uten tittehull på døra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå