Gå til innhold

Alternativer til Decleor Cleansing Water?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Finnes det alternativer til Decleors "cleansing water"? Jeg trenger noe jeg kan bruke uten vann når jeg bruker lite sminke, og det må ikke irritere huden min. Hvis det fjerner øyensminke, er det en bonus. Finnes det alternativer til Decleor her? Noen som vet?

Edit: Gjerne av mer naturlig art, altså ikke Avene, for eksempel.

Endret av Honesty
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo Decleor cleansing milk som heller ikke skal brukes med vann. Her må man bruke toner etterpå da. Den skal også kunne brukes til øyesminke om du ikke har så veldig sensitive øyne.

Jeg har nettopp begynt å bruke denne i kombinasjon med decleors toner og er foreløpig veldig fornøyd.

Om det kun var andre merker enn Decleor du var ute etter, vet jeg ikke om jeg kan hjelpe deg dessverre.

Hvorfor skal du bytte fra Decleor cleansing water forresten? Er du ikke fornøyd? Lurer fordi jeg vurderer å invistere i en flaske med decleor cleansing water til å fjerne øyesminke med.

Skrevet

Jeg har ikke Decleor i bruk nå, og vil rett og slett ha et ansiktsvann som kan brukes som rens hvis man er lat. Rensemelk er altså ikke det jeg vil ha, for på vanlige dager bruker jeg rensekrem som fjernes med vann.

Jeg har tidligere hatt et tilsvarende fra Phytomer, men det er ikke så lett å få tak i at det gjør noe. :forvirret:

Jeg vurderer L'Occitane, men det var utsolgt hos Feelunique.

Skrevet

Jeg bruker L'Occitane sin og er godt fornøyd! Decleor svir litt. Spesielt i øynene. L sin har også mer praktisk flaske. Har du satt opp så du får mail når den er kommet inn igjen?

Skrevet

Fjerner L'Occitane mascara greit? For det er det jeg bruker av sminke på øynene til daglig.

Jeg meldte fra at jeg vil ha mail når den kommer inn igjen, men det spørs om jeg orker å vente. :sjenert:

Skrevet

Hvilket produkt fra Loccitane er det snakk om her?

Skrevet

Fresh Cleansing Water, eller noe sånt. Firkantet sprayflaske med blankt innhold. Jeg endte opp med Decleor fordi jeg ikke klarte å vente. :sjenert:

Skrevet

Jeg bruker mascara som fjernes med varmt vann, så jeg vet dessverre ikke hvordan L'occitane er på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...