Shinana Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Sist helg var vi på reise, og da så jeg en dame som hadde et utrolig sporty, men samtidig litt pent antrekk. Det som gjorde antrekket var en strikket hettekjole som rakk til litt ned på låret. Den var lys grå og hadde et tradisjonelt og enkelt "marius" mønster. Jeg stod like bak henne i en kiosk, og tenkte at jeg skulle spørre henne hvor den var kjøpt, men før jeg var ferdig å betale så var fuglen fløyet. Typisk! Kjolen så ikke hjemmestrikket ut, og var ganske finmasket. Hetten var foret, og kjolen var lett innsvinget med en beskjeden vipp ut fra midjen og ned. Det var dette som skilte den vesentlig ut fra det jeg ellers ville kalle for en lang hettegenser. Noen som kan hjelpe meg videre i jakten på en slik?
Gjest Distiller Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg kjøpte akkurat noe liknende på Vero Moda (Only). En lang genser eller litt kort strikkekjole som fantes i grått og mørkeblått, med hvitt mønster og foret hette. Høres veldig likt ut som du beskrev, men kan jo ha vært noe annet. Jeg er 175 og min rekker meg til litt ned på låret, så den kan fint gå som en kjole. Endret 1. september 2010 av Distiller
Shinana Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2010 Jeg kjøpte akkurat noe liknende på Vero Moda (Only). En lang genser eller litt kort strikkekjole som fantes i grått og mørkeblått, med hvitt mønster og foret hette. Høres veldig likt ut som du beskrev, men kan jo ha vært noe annet. Jeg er 175 og min rekker meg til litt ned på låret, så den kan fint gå som en kjole. Da får jeg stikke dit å sjekke :-) Høres lovende ut da! Hvilken størrelses nøkkel er de i! XS, S, M etc eller 32, 34, 36 etc? Takk for hjelpen!
Gjest Dainty Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Jeg kjøpte en slik i mørkeblått i dag. 399 kr. Størrelsene var XS-L.
Gjest Distiller Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Jeg kjøpte en slik i mørkeblått i dag. 399 kr. Størrelsene var XS-L. What she said
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå