Gå til innhold

Sjarmerende kunde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i en matvarebutikk. En trivelig jobb der jeg treffer mange hyggelige kunder hverdag. En av dem er en veldig sjarmerende mann, som har gjort intrykk på meg. Jeg blir helt satt ut når han kommer til kassen og smiler og hilser på meg. Jeg er vanligvis ikke sjenert og har ikke vanskelig for å bli kjendt med folk. Men når det gjelder denne mannen så står det helt stille for meg. Vi har en god blikk kontakt, og utifra måten han ser på meg virker det som at han kanskje har det litt på samme måte. Vi kan holde blikk kontakten lenge, han er alltid hyggelig, og tar ikke blikket bort fra meg, og jeg har lagt merke til at når jeg snur meg for å se etter han, gjør han det samme. En dag da han var innom butikken å handlet hos meg såg jeg på firmakortet som han hadde hengende rundt halsen, så jeg vet jo hva han heter og hvor han bor. Men jeg er vel litt sjenert til å gjøre noe med det. Trenger litt dra hjelp her. Håper det er noen som har noen gode råd å gi meg. Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Facebook eller telefonkatalogen ;)

Send ham en søt melding om at du har lagt merke til ham og spør om han er interessert i å treffes på en kafe e.l. Da kommer det forhåpentligvis kjapt frem om han ønsker videre kontakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy :gjeiper:

Jeg hadde en kunde som syns jeg var så sjarmerende. Han la meg til som venn på facebook, og nå skriver vi meldinger til hverandre daglig og holder på å bli kjent :)

Kunne ikke skjønne hvem som hadde sendt meg forespørsel, så jeg sendte han en mail og lurte på hvem han var.

Han svarte at han hadde vært kunde hos meg en gang og syns jeg var sjarmerende og søt og ville bli bedre kjent :)

Enkelt og greit :)

Go for it!

Du taper ikke så mye på det, og hvis han også syns du er sjarmerende så kan det jo hende det klaffer ;)

Lykke til :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst bør du søke han opp på facebook og se om du kan se noe sivilstatus.

Og ellers så synes jeg du skal go for it, og gjerne oppdatere oss på hvordan det går =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke nevnte var at han er 40, jeg er 24. Ikke Det at alderen spiller noen rolle for min del. Har lyst til å finne på noe koselig å si neste gang han kommer. Men jeg tror at jeg Kommer til å bli helt satt ut igjen. Skal tenke litt på det å sende han melding. Han virker som en skikkelig god mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang han kommer , får du si noe ala : Ferdig på jobb ja? Hmm, d hadde vert godt m en

kaffe nå ja hehe..

Er han intr , og tør , kanskje han spør om du vil ta en kaffe en dag :)

:fnise: Nei veit ikke jeg , men kos deg med flørtinga du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusentakk for svarene jeg har fått så langt. :) Vil gjerne si noe som kan hite til at jeg er interissert uten at det er for påtrengende, gjerne noe med humor i. Har sjekket ut om han har facebook men jeg finner han ikke der. Når man søker på en persons navn og etternavn, pleier man å få opp en liste over forum personen har vært aktiv i. Det eneste jeg har fått opp er skattelisten hans. Jeg er vel ikke så god til å flørte. Så jeg skulle gjerne ha hatt noen tips. vil så gjerne få han til å smile.. Blir helt satt ut bare med tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...