cyanid Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Jeg ble jo så galen av p-piller at jeg tar meg en pause til neste år før jeg finner noe annet.. så da blir det kondomer på oss i mellomtiden fordi jeg ser ikke noen andre fordeler med dette annet enn å slippe å sitte og tømme sæd etter sex.. jeg kjenner lite (det føles så uvant), han kjenner for mye og da går det for fort, og musa klør etterpå, sikkert latex-allergi... vi bruker näcken ruglete nå, de i grønn og svart pakke.. noe bedre på markedet?
¤Pernille¤ Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Jeg har prøvd noen forskjellige, men har latexallergi selv. Bruker det ikke i det hele tatt lengre, da min kjære ikke passer inn i noen (faktisk, ikke Grande en gang ). Jeg ville anbefalt deg å google litt, finnes masse forskjellige typer på nettet, som også er latexfrie!
Gjest Lene Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Når du skriver at du blir galen av p-piller, mener du da at du blir hormonell og i dårlig humør? I så fall vil jeg anbefale deg å prøve nattlysoljekapsler, det hjalp i alle fall meg til å bli i mye bedre humør. Når jeg har pms er jeg bare litt småspydig (og ikke et monster, sånn som før )
huleboer Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 (endret) Jeg har prøvd noen forskjellige, men har latexallergi selv. Bruker det ikke i det hele tatt lengre, da min kjære ikke passer inn i noen (faktisk, ikke Grande en gang ). Jeg ville anbefalt deg å google litt, finnes masse forskjellige typer på nettet, som også er latexfrie! Det med at kondomer ikke passer er noe piss, ja enkelte kan klemme litt mer en andre. Kondomen på bildet er en helt normal durex. Med mindre din bedre halvdel hetter dumbo trur jeg ikke noe på at han ikke får på seg en kondom, serlig ikke hvis du snakker om de beregnet på menn som har en del tommer extra... Vi menn bruker som oftest dette som unskylding når vi vill knulle uten kondom. Endret 2. september 2010 av huleboer
¤Pernille¤ Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Vet du hva, du har ikke noe grunnlag for å si noe som helst, og det blir alt for dumt å diskutere det der Men nei, min kjære får bare vondt av de kondomene vi har prøvd, og kondomet sklir opp fordi han ikke klarer å dra det helt ned. Han har mange cm på diameteren.. Ergo, det er ingen sikker løsning, og jeg vil si at det betyr at det ikke passer. Det skal jo føles behagelig og være trygt.
Gjest Dude Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Hei. j har 16+ i omkerts på kukken.. bruker kondom merket, Worlds best king-size xx-large og det funker veldig bra... Andre kondomer har hvert svært smertefulle å få på...
¤Pernille¤ Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Takk for tips! Vi har lett litt etter et merke vi kan bruke i tilfeller hvor det ville utrygt uten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå