MBelucci Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Jeg har hatt dette lenge.Men plager meg noe så sinnsykt! Har ingen andre linjer eller rynker.Den har nok blitt litt tidligere pga sol og ingen solbriller. Men noen forslag til kremer jeg kan prøve? Pris spiller ingen rolle.... takker. Hilsen nybakt mamma
FruFryd Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Jeg har hatt dette lenge.Men plager meg noe så sinnsykt! Har ingen andre linjer eller rynker.Den har nok blitt litt tidligere pga sol og ingen solbriller. Men noen forslag til kremer jeg kan prøve? Pris spiller ingen rolle.... takker. Hilsen nybakt mamma Tror ikke du finner noe krem som hjelper på den. Botox, kirurgisk inngrep, eller å leve med den.
DesertRose Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Hvis du ikke vil det skal bli verre så er det jo å ta forhåndsregler som å bruke solbriller være mer bevisst på ansiktet når man er sint eller tenker...Da kommer de rynkene bra frem på mange....
Gjest Elyssa Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Husk at en slik rynke kan være veldig sjarmerende også da Tror en slik rynke vil være for dyp til at noen krem eller vanlig behandling kan ta den. De anti-rynke behandlingene jeg kjenner til jobber litt mer med generelle aldringstegn i huden bare.
Blåklokke Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Du kan også bruke Frownies på "sinnarynken". Det er et papirprodukt som du fukter og kleber på huden. Vita har dem, men du kan få kjøpt de billigere på utelandske nettsider:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå